Onko joku sinusta kateellinen

tai jotain

Mustasukkainen,tuli vain sellainen tunne tänään

28

482

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näillä palstoilla...

näkyis riittävän.En vaan ymmärrä miksi, Ehkä harhat luo mustasukkaisuuttakin...menetiedä sitten.

• Minä en ainakaan

kenestäkään miehenrutjakkeesta vaivaidu olemaan mustasukkainen. Jos huomaan että häntä kiinnostaa enemmän jonkun muun seura, itsesuojeluvaistoni toimii niin että hän alkaa tuntu vähemmän kiinnostavalta. Mikään ei ole niin seksikästä kuin mies joka tietää mitä haluaa.

• Jep ei se

roikkuminen ole kovin seksikästä.

• ed
        Jep ei se kirjoitti:

roikkuminen ole kovin seksikästä.

Ei niin, eikä edes kovin mielekästä.

• ei uutta

taivaan alla, että nainen asettaa omat tunteensa kaiken edelle, eikä anna itsestään mitään, että ei vain satuttaisi itseään. Vähän tuntuu siltä, kuin suhteessa olisi kyse vain naisten tunteista, jossa miehen tehtävä on vain olla rikkomatta niitä.

• tarviiko tietää?

Mä en ainakaa halua tietää mitä mä haluan, koska mä' en tiedä mitä mä halua. :)

• muu,
        ed kirjoitti:

Ei niin, eikä edes kovin mielekästä.

Eikä miehekästä.

• (M).
        tarviiko tietää? kirjoitti:

Mä en ainakaa halua tietää mitä mä haluan, koska mä' en tiedä mitä mä halua. :)

Rakastin ehkä juuri sinua ?

• niinkö?
        (M). kirjoitti:

Rakastin ehkä juuri sinua ?

Tykkäät lihavista naisen plösöistä joilla ei ole sinulle eikä muillekkaan juuri mitään annettavaa.

• noinko?
        niinkö? kirjoitti:

Tykkäät lihavista naisen plösöistä joilla ei ole sinulle eikä muillekkaan juuri mitään annettavaa.

Häntä pystyyn, fat cat, itsesääli pois.

Anna sille vaikka lastenhoitovuoro tai jotain.

• ei tietääkseni

tosin olen sellai ihminen, että musta joko pitää, tai ei todellakaan pidä

• voihankristus

Masennuksen lisäksi kateushan on kansantauti :DDD

• Täällä nyt

voi olla mitään vaan. Helppo kiukutella tänne jos ei ole pokkaa tulla suoraan
        sanomaan. Toisaalta hyvä et saavat vähän purkautua vaikka sitten tänne.

• Bad bad bad

Minä olin :-/. Mutta söin loistavasti ja join, ja nyt kaikki on taas valoisammin, en enää ikinä ajattele pahoja.

• Kyllä.

Valitettavasti.

• Pahansuopa

myrkyttää vain oman sielunsa. Näe vain kauniita ja hyviä asioita nyt. Nuku hyvin

• minä en ainakaan

Mun mielestä on ihan luonnollista olla mustasukkainen jos ihminen josta välittää ja jonka luulee välittävän itsestään huomikoikin mieluummin jonkun toisen. Tunteille ei voi mitään paitsi opetella deletoimaan ne ettei satu liikaa.

• montako vuotta
        minä en ainakaan kirjoitti:

Mun mielestä on ihan luonnollista olla mustasukkainen jos ihminen josta välittää ja jonka luulee välittävän itsestään huomikoikin mieluummin jonkun toisen. Tunteille ei voi mitään paitsi opetella deletoimaan ne ettei satu liikaa.

No sitten pitää lakata luulemasta, että välittää.

• ed
        montako vuotta kirjoitti:

No sitten pitää lakata luulemasta, että välittää.

Niin olen lakannutkin.

• montako vuotta
        ed kirjoitti:

Niin olen lakannutkin.

Mutta tunnistit itsesi ilmauksesta pahansuopa, joka myrkyttää oman sielunsa.

• ed
        montako vuotta kirjoitti:

Mutta tunnistit itsesi ilmauksesta pahansuopa, joka myrkyttää oman sielunsa.

No en, mutta ei ollut kovin hyvänsuopa viesti. Halusin muistuttaa että tunteet ovat ihan inhimillisiä.

• montako vuotta
        ed kirjoitti:

No en, mutta ei ollut kovin hyvänsuopa viesti. Halusin muistuttaa että tunteet ovat ihan inhimillisiä.

Ovat, samoin sen mustasukkaisuuden ja pahansuopuuden kohteenkin tunteet. Joku on hänellekin hyvänsuopa.

• Kyllä.

Kiitos, nukuin hyvin. Kauniita ja hyviä asioita sinullekin.

• M

Varjo lankee kasvoille, kädet menee puuskaan, nasolabaalijuonteet syvenee ja suupielet roikahtaa alaspäin. Olen pettynyt työryhmäläinen.

• Tuliko potkut?

Mitä on tapahtunut?

• life over
        Tuliko potkut? kirjoitti:

Mitä on tapahtunut?

tais vaan tajuta olevansa vanha ja väljähtynyt

• M
        Tuliko potkut? kirjoitti:

Mitä on tapahtunut?

Eräs esimiesasemassa oleva jäi sairauslomalle kertomatta syytä. Olen siitä pettynyt työryhmäläinen. Olenko kateellinen esimiesasemasta vai mustasukkainen
        vain? En tiedä, mutta pettynyt työryhmäläinen olen.

• eppäilemättä

mutta ei se voi mitään persoonallisuushäiriöilleen. Unohda se. On sitä hankalampi mitä enemmän muut saavat toisiltaan huomiota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      154
      2505
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      764
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe