Onko joku sinusta kateellinen

tai jotain

Mustasukkainen,tuli vain sellainen tunne tänään

28

481

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näillä palstoilla...

näkyis riittävän.En vaan ymmärrä miksi, Ehkä harhat luo mustasukkaisuuttakin...menetiedä sitten.

• Minä en ainakaan

kenestäkään miehenrutjakkeesta vaivaidu olemaan mustasukkainen. Jos huomaan että häntä kiinnostaa enemmän jonkun muun seura, itsesuojeluvaistoni toimii niin että hän alkaa tuntu vähemmän kiinnostavalta. Mikään ei ole niin seksikästä kuin mies joka tietää mitä haluaa.

• Jep ei se

roikkuminen ole kovin seksikästä.

• ed
        Jep ei se kirjoitti:

roikkuminen ole kovin seksikästä.

Ei niin, eikä edes kovin mielekästä.

• ei uutta

taivaan alla, että nainen asettaa omat tunteensa kaiken edelle, eikä anna itsestään mitään, että ei vain satuttaisi itseään. Vähän tuntuu siltä, kuin suhteessa olisi kyse vain naisten tunteista, jossa miehen tehtävä on vain olla rikkomatta niitä.

• tarviiko tietää?

Mä en ainakaa halua tietää mitä mä haluan, koska mä' en tiedä mitä mä halua. :)

• muu,
        ed kirjoitti:

Ei niin, eikä edes kovin mielekästä.

Eikä miehekästä.

• (M).
        tarviiko tietää? kirjoitti:

Mä en ainakaa halua tietää mitä mä haluan, koska mä' en tiedä mitä mä halua. :)

Rakastin ehkä juuri sinua ?

• niinkö?
        (M). kirjoitti:

Rakastin ehkä juuri sinua ?

Tykkäät lihavista naisen plösöistä joilla ei ole sinulle eikä muillekkaan juuri mitään annettavaa.

• noinko?
        niinkö? kirjoitti:

Tykkäät lihavista naisen plösöistä joilla ei ole sinulle eikä muillekkaan juuri mitään annettavaa.

Häntä pystyyn, fat cat, itsesääli pois.

Anna sille vaikka lastenhoitovuoro tai jotain.

• ei tietääkseni

tosin olen sellai ihminen, että musta joko pitää, tai ei todellakaan pidä

• voihankristus

Masennuksen lisäksi kateushan on kansantauti :DDD

• Täällä nyt

voi olla mitään vaan. Helppo kiukutella tänne jos ei ole pokkaa tulla suoraan
        sanomaan. Toisaalta hyvä et saavat vähän purkautua vaikka sitten tänne.

• Bad bad bad

Minä olin :-/. Mutta söin loistavasti ja join, ja nyt kaikki on taas valoisammin, en enää ikinä ajattele pahoja.

• Kyllä.

Valitettavasti.

• Pahansuopa

myrkyttää vain oman sielunsa. Näe vain kauniita ja hyviä asioita nyt. Nuku hyvin

• minä en ainakaan

Mun mielestä on ihan luonnollista olla mustasukkainen jos ihminen josta välittää ja jonka luulee välittävän itsestään huomikoikin mieluummin jonkun toisen. Tunteille ei voi mitään paitsi opetella deletoimaan ne ettei satu liikaa.

• montako vuotta
        minä en ainakaan kirjoitti:

Mun mielestä on ihan luonnollista olla mustasukkainen jos ihminen josta välittää ja jonka luulee välittävän itsestään huomikoikin mieluummin jonkun toisen. Tunteille ei voi mitään paitsi opetella deletoimaan ne ettei satu liikaa.

No sitten pitää lakata luulemasta, että välittää.

• ed
        montako vuotta kirjoitti:

No sitten pitää lakata luulemasta, että välittää.

Niin olen lakannutkin.

• montako vuotta
        ed kirjoitti:

Niin olen lakannutkin.

Mutta tunnistit itsesi ilmauksesta pahansuopa, joka myrkyttää oman sielunsa.

• ed
        montako vuotta kirjoitti:

Mutta tunnistit itsesi ilmauksesta pahansuopa, joka myrkyttää oman sielunsa.

No en, mutta ei ollut kovin hyvänsuopa viesti. Halusin muistuttaa että tunteet ovat ihan inhimillisiä.

• montako vuotta
        ed kirjoitti:

No en, mutta ei ollut kovin hyvänsuopa viesti. Halusin muistuttaa että tunteet ovat ihan inhimillisiä.

Ovat, samoin sen mustasukkaisuuden ja pahansuopuuden kohteenkin tunteet. Joku on hänellekin hyvänsuopa.

• Kyllä.

Kiitos, nukuin hyvin. Kauniita ja hyviä asioita sinullekin.

• M

Varjo lankee kasvoille, kädet menee puuskaan, nasolabaalijuonteet syvenee ja suupielet roikahtaa alaspäin. Olen pettynyt työryhmäläinen.

• Tuliko potkut?

Mitä on tapahtunut?

• life over
        Tuliko potkut? kirjoitti:

Mitä on tapahtunut?

tais vaan tajuta olevansa vanha ja väljähtynyt

• M
        Tuliko potkut? kirjoitti:

Mitä on tapahtunut?

Eräs esimiesasemassa oleva jäi sairauslomalle kertomatta syytä. Olen siitä pettynyt työryhmäläinen. Olenko kateellinen esimiesasemasta vai mustasukkainen
        vain? En tiedä, mutta pettynyt työryhmäläinen olen.

• eppäilemättä

mutta ei se voi mitään persoonallisuushäiriöilleen. Unohda se. On sitä hankalampi mitä enemmän muut saavat toisiltaan huomiota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen