Mustasukkainen,tuli vain sellainen tunne tänään
Onko joku sinusta kateellinen
28
481
Vastaukset
- Näillä palstoilla...
näkyis riittävän.En vaan ymmärrä miksi, Ehkä harhat luo mustasukkaisuuttakin...menetiedä sitten.
- Minä en ainakaan
kenestäkään miehenrutjakkeesta vaivaidu olemaan mustasukkainen. Jos huomaan että häntä kiinnostaa enemmän jonkun muun seura, itsesuojeluvaistoni toimii niin että hän alkaa tuntu vähemmän kiinnostavalta. Mikään ei ole niin seksikästä kuin mies joka tietää mitä haluaa.
- Jep ei se
roikkuminen ole kovin seksikästä.
- ed
Jep ei se kirjoitti:
roikkuminen ole kovin seksikästä.
Ei niin, eikä edes kovin mielekästä.
- ei uutta
taivaan alla, että nainen asettaa omat tunteensa kaiken edelle, eikä anna itsestään mitään, että ei vain satuttaisi itseään. Vähän tuntuu siltä, kuin suhteessa olisi kyse vain naisten tunteista, jossa miehen tehtävä on vain olla rikkomatta niitä.
- tarviiko tietää?
Mä en ainakaa halua tietää mitä mä haluan, koska mä' en tiedä mitä mä halua. :)
- muu,
ed kirjoitti:
Ei niin, eikä edes kovin mielekästä.
Eikä miehekästä.
- (M).
tarviiko tietää? kirjoitti:
Mä en ainakaa halua tietää mitä mä haluan, koska mä' en tiedä mitä mä halua. :)
Rakastin ehkä juuri sinua ?
- niinkö?
(M). kirjoitti:
Rakastin ehkä juuri sinua ?
Tykkäät lihavista naisen plösöistä joilla ei ole sinulle eikä muillekkaan juuri mitään annettavaa.
- noinko?
niinkö? kirjoitti:
Tykkäät lihavista naisen plösöistä joilla ei ole sinulle eikä muillekkaan juuri mitään annettavaa.
Häntä pystyyn, fat cat, itsesääli pois.
Anna sille vaikka lastenhoitovuoro tai jotain.
- ei tietääkseni
tosin olen sellai ihminen, että musta joko pitää, tai ei todellakaan pidä
- voihankristus
Masennuksen lisäksi kateushan on kansantauti :DDD
- Täällä nyt
voi olla mitään vaan. Helppo kiukutella tänne jos ei ole pokkaa tulla suoraan
sanomaan. Toisaalta hyvä et saavat vähän purkautua vaikka sitten tänne.
- Bad bad bad
Minä olin :-/. Mutta söin loistavasti ja join, ja nyt kaikki on taas valoisammin, en enää ikinä ajattele pahoja.
- Kyllä.
Valitettavasti.
- Pahansuopa
myrkyttää vain oman sielunsa. Näe vain kauniita ja hyviä asioita nyt. Nuku hyvin
- minä en ainakaan
Mun mielestä on ihan luonnollista olla mustasukkainen jos ihminen josta välittää ja jonka luulee välittävän itsestään huomikoikin mieluummin jonkun toisen. Tunteille ei voi mitään paitsi opetella deletoimaan ne ettei satu liikaa.
- montako vuotta
minä en ainakaan kirjoitti:
Mun mielestä on ihan luonnollista olla mustasukkainen jos ihminen josta välittää ja jonka luulee välittävän itsestään huomikoikin mieluummin jonkun toisen. Tunteille ei voi mitään paitsi opetella deletoimaan ne ettei satu liikaa.
No sitten pitää lakata luulemasta, että välittää.
- ed
montako vuotta kirjoitti:
No sitten pitää lakata luulemasta, että välittää.
Niin olen lakannutkin.
- montako vuotta
ed kirjoitti:
Niin olen lakannutkin.
Mutta tunnistit itsesi ilmauksesta pahansuopa, joka myrkyttää oman sielunsa.
- ed
montako vuotta kirjoitti:
Mutta tunnistit itsesi ilmauksesta pahansuopa, joka myrkyttää oman sielunsa.
No en, mutta ei ollut kovin hyvänsuopa viesti. Halusin muistuttaa että tunteet ovat ihan inhimillisiä.
- montako vuotta
ed kirjoitti:
No en, mutta ei ollut kovin hyvänsuopa viesti. Halusin muistuttaa että tunteet ovat ihan inhimillisiä.
Ovat, samoin sen mustasukkaisuuden ja pahansuopuuden kohteenkin tunteet. Joku on hänellekin hyvänsuopa.
- Kyllä.
Kiitos, nukuin hyvin. Kauniita ja hyviä asioita sinullekin.
- M
Varjo lankee kasvoille, kädet menee puuskaan, nasolabaalijuonteet syvenee ja suupielet roikahtaa alaspäin. Olen pettynyt työryhmäläinen.
- Tuliko potkut?
Mitä on tapahtunut?
- life over
Tuliko potkut? kirjoitti:
Mitä on tapahtunut?
tais vaan tajuta olevansa vanha ja väljähtynyt
- M
Tuliko potkut? kirjoitti:
Mitä on tapahtunut?
Eräs esimiesasemassa oleva jäi sairauslomalle kertomatta syytä. Olen siitä pettynyt työryhmäläinen. Olenko kateellinen esimiesasemasta vai mustasukkainen
vain? En tiedä, mutta pettynyt työryhmäläinen olen.
- eppäilemättä
mutta ei se voi mitään persoonallisuushäiriöilleen. Unohda se. On sitä hankalampi mitä enemmän muut saavat toisiltaan huomiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944