Hei taas
Kevät etene, ja tämä tyttö on yksin... Tapaillut olen paria miestä mutta ei.... ei sellaista kipinmää että kannattaisi jatkaa...
Tämä mies joka jätti minut muutama kk sitten lähestyi minua lomalla ollessani. Tosin vain lyhyellä s-postivietsillä. Vastailin hänelle neutraalisti, ja niin teki hänkin. Tähän hänen neljänteen viestiinsä en vastannut mitään, kun ei hän mitään kysynytkään....
Kaipaan häntä.. Olisin odottanut että hän olisi erehdyksensä tunnustanut, eikä vain kysellyt mitä kuuluu....
Arghh... olo on jotenkin rauhaton.... mikä avuksi... ?
Näkisitkö minulle mitään kesään - syksyyn
keskiyölle
5
156
Vastaukset
Hei
no ensiksikin, aikoja ei voi nähdä. jos voisin, olisin miljonääri.
mutta tämä kaveri, jota mietit, ei ole sinulle hyväksi. hän sytytti sinun liekkisi, koska olit niin yksinäinen. mutta aitoon kiintymykseen tarvitaan paljon enemmän.
näen sinut kävelemässä miehen kanssa, jolla on kirjavat housut. ne ovat ohuet housut, joten voin vain päätellä, että olisi lämmintä.
tuo neutraalina oleminen on ihan järkevää. vanhanaikaisesti ja romanttisesti ajateltuna olisi hyvä, jos mies ottaisi ensin yhteyttä ylipäätään. sellainen on miehen ja naisen biologinen ero, minä uskon siihen.
äläkä ajattele että argh mamma mia, vaan polje eteenpäin ja laittaudu kevääseen! sinulla on työasioissa jotakin uuden oppimista, mikä vie mukavasti ajatuksesi muille vesille.
katso että kengänpohjat ovat hyvässä kunnossa, ettet liukastu.
t. Keskiyö- hoituri kevätyössä
kiitos - kyllä on, työasioissa on uuden oppimista hieman koska olen ottanut uuden työpaikan vastaan kesäksi - syksyksi.
Ja työ on liikkuva :) Oliko tuo vihjaus kengänpohjien kunnosta myös varoitus ehkäpä ´tulossa olevasta kaatumisesta :) ?
näkyykö tuosta miehestä muuta .....
kiitos kovasti sinulle´.
Hei
no sellaista liukastumista minä aavistelen, joten katso ettei kengänpohjat ole ihan sileät. tai nesteitä lattialla.
miehestä en näe kuin livahduksen ja hänellä on ne kirjavat housut.
t. Keskiyö- hoituri kevätyössä
Jospa sekin mies sitten vain piipahtaa elämässäni, niinkuin tässä on käynyt jo pidemmän ajan... (
Kiitos varoituksesta, olen varovainen liikkeissäni Hei
ei, ei tuo kuvaamani mies ole piipahtamassa minnekkään, korkeintaa postia hakemaan.
olet nopea kuin salama liikkeissäsi, siksi voisit ottaa hieman varovaisempia askeleita ettei liukastuisi. mutta muuten, nosta pää pystyyn! et sinä ole etsimässä mitään armollista rakkautta, vaan oikeaa rakkautta, mikä antaa ja ottaa samassa määrin!
muista aina kuka olet, et ole kokenut ja nähnyt tähän asti kaikkea sitä määrää vain turhan vuoksi. olet arvokas yksilö ja tiedosta se jo vihdoinkin, sillä tavalla sinä voit vaikuttaa kohtaloosi positiivisesti ja teet itsestäsi entistäkin mielenkiintoisemman yksilön. lähellesi tulee vipinää varmasti.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1162058Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1591545Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551374- 551158
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1641131Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62872Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
- 56811