keskiyölle

hoituri kevätyössä

Hei taas

Kevät etene, ja tämä tyttö on yksin... Tapaillut olen paria miestä mutta ei.... ei sellaista kipinmää että kannattaisi jatkaa...

Tämä mies joka jätti minut muutama kk sitten lähestyi minua lomalla ollessani. Tosin vain lyhyellä s-postivietsillä. Vastailin hänelle neutraalisti, ja niin teki hänkin. Tähän hänen neljänteen viestiinsä en vastannut mitään, kun ei hän mitään kysynytkään....

Kaipaan häntä.. Olisin odottanut että hän olisi erehdyksensä tunnustanut, eikä vain kysellyt mitä kuuluu....

Arghh... olo on jotenkin rauhaton.... mikä avuksi... ?
Näkisitkö minulle mitään kesään - syksyyn

5

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      no ensiksikin, aikoja ei voi nähdä. jos voisin, olisin miljonääri.

      mutta tämä kaveri, jota mietit, ei ole sinulle hyväksi. hän sytytti sinun liekkisi, koska olit niin yksinäinen. mutta aitoon kiintymykseen tarvitaan paljon enemmän.

      näen sinut kävelemässä miehen kanssa, jolla on kirjavat housut. ne ovat ohuet housut, joten voin vain päätellä, että olisi lämmintä.
      tuo neutraalina oleminen on ihan järkevää. vanhanaikaisesti ja romanttisesti ajateltuna olisi hyvä, jos mies ottaisi ensin yhteyttä ylipäätään. sellainen on miehen ja naisen biologinen ero, minä uskon siihen.

      äläkä ajattele että argh mamma mia, vaan polje eteenpäin ja laittaudu kevääseen! sinulla on työasioissa jotakin uuden oppimista, mikä vie mukavasti ajatuksesi muille vesille.
      katso että kengänpohjat ovat hyvässä kunnossa, ettet liukastu.

      t. Keskiyö

      • hoituri kevätyössä

        kiitos - kyllä on, työasioissa on uuden oppimista hieman koska olen ottanut uuden työpaikan vastaan kesäksi - syksyksi.

        Ja työ on liikkuva :) Oliko tuo vihjaus kengänpohjien kunnosta myös varoitus ehkäpä ´tulossa olevasta kaatumisesta :) ?

        näkyykö tuosta miehestä muuta .....

        kiitos kovasti sinulle´.


    • Hei

      no sellaista liukastumista minä aavistelen, joten katso ettei kengänpohjat ole ihan sileät. tai nesteitä lattialla.

      miehestä en näe kuin livahduksen ja hänellä on ne kirjavat housut.

      t. Keskiyö

    • hoituri kevätyössä

      Jospa sekin mies sitten vain piipahtaa elämässäni, niinkuin tässä on käynyt jo pidemmän ajan... (
      Kiitos varoituksesta, olen varovainen liikkeissäni

    • Hei

      ei, ei tuo kuvaamani mies ole piipahtamassa minnekkään, korkeintaa postia hakemaan.
      olet nopea kuin salama liikkeissäsi, siksi voisit ottaa hieman varovaisempia askeleita ettei liukastuisi. mutta muuten, nosta pää pystyyn! et sinä ole etsimässä mitään armollista rakkautta, vaan oikeaa rakkautta, mikä antaa ja ottaa samassa määrin!

      muista aina kuka olet, et ole kokenut ja nähnyt tähän asti kaikkea sitä määrää vain turhan vuoksi. olet arvokas yksilö ja tiedosta se jo vihdoinkin, sillä tavalla sinä voit vaikuttaa kohtaloosi positiivisesti ja teet itsestäsi entistäkin mielenkiintoisemman yksilön. lähellesi tulee vipinää varmasti.

      t. Keskiyö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe