Olen tässä tuskaillut uuden Civic:n i-mid -asetusten kanssa. Infonapin takana on ekanäytön (hetkittäinen kulutus) jälkeen vain mustia ruutuja, kuinka niihin saa sisältöä, kuten matka-aika tms? Lukaisin manuaalinkin, eipä ollut apua.
Honda Civic 2012 i-mid säätäminen
14
458
Vastaukset
- Katso linkit.
Saan omani vasta ensi kuussa, joten enpä tiedä.
Se, mikä oli päivän koeajossa, niin kyllä siinä näytölle sai paljonkin tietoja, mutta en tarkemmin tutkaillut, miten pystyy muokkailemaan.
Katso, löytyisikö tuolta mitään:
http://automobiles.honda.com/civic-sedan/features.aspx?Feature=imid2
http://www.youtube.com/watch?v=WpBIaRfr92E - aina honda
Nonni. ei mulal muuta ollut, kuin että onnittelut teille. Olette mielestäni tehneet todella hyvän valinnan, kun ostitte uuden 2012 vuoden Civicin :)
Olen itsekkin miettinyt sitä vaihtoahtoa, mutta nykyinen 2007 Civic pelittä hyvin. Ehkä ensi vuonna... - _JPKK_
En ole löytänyt netistäkään yhtään näytön säätämiseen auttavaa materiaalia, pitää soittaa huomenna Veholle, jos joku nyt ei olisi törmännyt samaan...
- kyytiläinen
>>En ole löytänyt netistäkään yhtään näytön säätämiseen auttavaa materiaalia, pitää soittaa huomenna Veholle, jos joku nyt ei olisi törmännyt samaan...
- _JPKK_
Eipä ratkennut, ettei vain koko i-mid softassa olisi bugi. Onhan ajonaikana pakko päästä seuraamaan muutakin kuin keskikulutusta ja yhtä valittua lisätietoa. Ei tällaisessa asiassa autovalmistaja voi nykypäivänä tehdä downgradea...
- Vanhassa vara
parempi.
Epäonnistunut ulkonäkö kaikin puolin vanhaan verrattune, vanha ponneton moottori, tunnoton ohjaus.
Pettymys on kyllä uusi Honda, no vanhojen arvo säilyy nyt huomattavasti paremmin.- Makuasioita.
"Epäonnistunut ulkonäkö kaikin puolin vanhaan verrattune, vanha ponneton moottori, tunnoton ohjaus."
No, makuasioita.
Minun mielestä taas ulkonäkö parempi kuin entinen. Toisen lainen, mutta parempi. Moottorissa, ainakin päivän koeajamani 1,8 ihan riittävä omiin tarpeisiini. Ja jos vanhalla tarkoitat, ettei ole turboa, niin sitä en kaipaakkaan.
Ohjaus erilainen, myönnetään. Ei niin "mikroautomainen", kuin edellisessä, mutta ei tunnoton omasta mielestäni.
Muuten huomattavasti hiljaisempi, ja mukavampi kuin vanha. Alusta ihan eri luokkaa kuin nykyisessä. Eli parantunut rutkasti.
Mutta kuten sanoin, niin makuasioitahan nuo ovat.
Terv. Nimimerkki:
Nykyinen vm 2009 1,8 Sport ja ensi kuussa onnellinen vm 2012 1,8 Sport omistaja. - Faktaa:
Makuasioita. kirjoitti:
"Epäonnistunut ulkonäkö kaikin puolin vanhaan verrattune, vanha ponneton moottori, tunnoton ohjaus."
No, makuasioita.
Minun mielestä taas ulkonäkö parempi kuin entinen. Toisen lainen, mutta parempi. Moottorissa, ainakin päivän koeajamani 1,8 ihan riittävä omiin tarpeisiini. Ja jos vanhalla tarkoitat, ettei ole turboa, niin sitä en kaipaakkaan.
Ohjaus erilainen, myönnetään. Ei niin "mikroautomainen", kuin edellisessä, mutta ei tunnoton omasta mielestäni.
Muuten huomattavasti hiljaisempi, ja mukavampi kuin vanha. Alusta ihan eri luokkaa kuin nykyisessä. Eli parantunut rutkasti.
Mutta kuten sanoin, niin makuasioitahan nuo ovat.
Terv. Nimimerkki:
Nykyinen vm 2009 1,8 Sport ja ensi kuussa onnellinen vm 2012 1,8 Sport omistaja.No jos hiljaisuutta arvostaa niin mikäs siinä.
Kaikessa muussa on uusi Civic ottanut takapakkia, kirjaimellisesti.
Vanha ulkonäkö ja nykyaikainen taloudellinen turbomoottori niin vois harkita.
Edellinen Civic oli vallankumous, nyt mentiin syteen ja pahasti. - Myös Faktaa.
Faktaa: kirjoitti:
No jos hiljaisuutta arvostaa niin mikäs siinä.
Kaikessa muussa on uusi Civic ottanut takapakkia, kirjaimellisesti.
Vanha ulkonäkö ja nykyaikainen taloudellinen turbomoottori niin vois harkita.
Edellinen Civic oli vallankumous, nyt mentiin syteen ja pahasti.Kuten edellinen sanoi, niin makuasioita.
Yksi arvostaa yhtä, ja toinen toista.
Itse olen kyllä samaa mieltä kuin nimimerkki "Makuasioita". - uusiii
Myös Faktaa. kirjoitti:
Kuten edellinen sanoi, niin makuasioita.
Yksi arvostaa yhtä, ja toinen toista.
Itse olen kyllä samaa mieltä kuin nimimerkki "Makuasioita".Uusi joka suhteessa parempi. Etenkin Comfort-malli, jonka olisin mieluummin ottanut, mutta kun cruise puuttuu. Vanha oli sport vm. 2006 - ei vikoja, mutta koliseva kivireki.
- säätöä Civicillä
Taitavat olla Vehon piirimyyjät täällä ainoita jotka uutta Civiciä kehuvat.
Kyseinen auto painii muuten ulkonäöltään samassa sarjassa lähinnä tämän auton kanssa:
http://images.forum-auto.com/mesimages/554938/40-fiat-multipla.jpg - _JPKK_
Tulikohan tämä uutta Civic:iä koskeva eipäs/juupas nyt ihan oikeaan ketjuun?
- _PJKK_
En tiedä mutta uusi Civic on todella ruma.
- sgagaergrrgaregrgaer
Uusi 5D on ruma etenkin nokan harmaan ämpärimuovista tehdyn viimasuojan takia, mutta sedan näyttää ihan hyvältä, sitä voisi jopa harkita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849