Minkälaisia taloja asua, onko rauhallisia??
TORNIPOLKU 1-6
9
423
Vastaukset
- tosi on
Et taida olla paikkakuntalaisia, kun tyhmiä kyselet. Gammelbackassa ei ole rauhallista asua.
- L
Apua, oikeestikko? Olen tulossa töihin, vuorotöihin, Porvooseen ja asuntoa tarjoiltu vähän näistä muutamasta talosta. Onko kaikki nuo talot levottomia??
- Pentti Hikka?
Mitä täältä kyselet. Ota yhteys VVO:hon. Sillä on kaksi kämppää Tornipolulta vapautumassa.
Monettako kertaa olet muka tulossa Porvooseen töihin? Aina kyselemässä lapsellisia. - Näin
Saa hyvin ihmiset haukkumaan kamppulaa, sitähän tässä vain yritetään
- entinen kamppulalain
Ainakin ykkönen on rauhallinen, on omistusasuntoja. Kakkonen taitaa olla aikas levoton. Muista en tiedä.
- L
No ihan ensimmäistä kertaa kysäisin, kun ensimmäistä kertaa tulossa. Oulusta olen muuttamassa. Hurjaa on vastaanotto ainakin täällä. Täytyy harkita jo varmaan ihan muuta kaupunkia sieltä etelä suomesta..
- Gammelbackka badboys
Pysy vaan siellä tervaporvareiden kaupungissa riistettynä, äläkä tule tänne rantaruottalaisten paratiisiin syömään pöydältä tippuneita muroja.
- Poter
Ainahan k-taloisssa on joskus ns. k. päitä. Tuttavani asuu tp. 3.ssa, eikä ole nykyisin valitellut. On muuten komeat näköalat ja kivat ulkoilu ja lenkkipolut ihan lähellä.Uskaltaa ainakin tutustua.t. Ollaan ihtekin pohojanmaalta.
- oikeasti...
Tornipolku 1 on tosi rauhallinen talo... Osaketalo ja siellä asustelee aktiivisia asukkaita, jotka puuttuvat heti jos tulee meteliä jostain. Täällä sivustolla haukutaan aina Gammelbackaa, mutta eivät taida nuo haukkujat tietää todellisuudessa paikasta muuta kun sen kuuluistan vanhan imagon.
Asuinalue on rauhottunut paljon! Kivoja ulkoilualueita paljon lähellä. Kohtuullinen matka kaupunkiin ja kaikki tarvittavat palvelut lähellä! Eli pelko pois ja muuttotouhuihin! P.S. Täällä sivustolla tuntuu olevan kasa urpoja, jotka ei osaa ottaa järkevästi kantaa mihinkään eli unholaan noi asiattomat viestit. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701