Mistä voi ostaa erittäin tehokkaan ja suurikokoisen airsoft-singon.
Tulin siihen lopputulokseen että ostan airsoft-singon, koska nuo pikku 10v kakarat huijaa peleissä eikä nosta kättä vaikka ampuis niitä 3 metrin päästä kasseille ja jos ostan singon ja ammun niitä perseelle niin alkaahan niitä käsiä nousemaan!
Airsoft-sinko!
9
1131
Vastaukset
Kirjoitusasusta päättelen, että olet itse 10v isopoika. Mutta, singon voit ostaa mm. redwolf airsoftista tai wgc:stä. En muista kumpi myy, jompikumpi ainakin.
- Tultamunille!
kylk kirjoitti:
Siis, korjaan 11v isopoika. Pitäis olla hereillä kun kirjoittaa.
Hiton perseenlitkijä kirjoitusasu riippuu luonteesta eikä iästä ja sinun kirjoitusasusi mukaan olet 8v nastihomokyrvännuolija
olen 16v amispoika joka ei pitänyt äidinkielestä yläasteella - Esinahkamerkkierkki :0
Tultamunille! kirjoitti:
Hiton perseenlitkijä kirjoitusasu riippuu luonteesta eikä iästä ja sinun kirjoitusasusi mukaan olet 8v nastihomokyrvännuolija
olen 16v amispoika joka ei pitänyt äidinkielestä yläasteellakylk, you got fail'd ! Read the sign! It says with big fluffy letters: DO NOT FEED THE TROLLS!
- henkilö
Tultamunille! kirjoitti:
olen 16v amispoika joka ei pitänyt äidinkielestä yläasteellaPuhukaa tukiopetuksessa noista jutuista
Te kumpiki ootte kakaroita.:-P:-D - ghhtdggdt
Tultamunille! kirjoitti:
olen 16v amispoika joka ei pitänyt äidinkielestä yläasteellaEi natseja saa pilkata!
- pölööl
ghhtdggdt kirjoitti:
Ei natseja saa pilkata!
Ei niin, kyse oli nastista idiootti
- Honi
Meet tollatteel singol kaupungille i poliisi ei kysy et haluuksä et mä ammun vaa ne ampuu :D
- Softaaja89
No siis ihan asiallisesti todeten: Airsoft singon voi tehdä halvalla kahdella tavalla. Ekana helpoin tapa ehkä käyttää perus 40mm kranaattia ja pcv putkestä tehtyä laitteistoa tai sitten toinen tapa on tehdä kammiollinen kaasurynkyn lippaan/40mm kranaatin tavalla toimiva järjestelmä, mutta tämä vaatii jo törkeästi enemmän tieto,käsi ja muutenkin taitoa että edes itse alkaisin tämmöistä versiota lähtisin väsäämään.
40mm airsoft kranaatista saa tehtyä melkein minkä vaan heittimen tai vaikka mitä muuta kivaa. Muistakaa turvallisuus näiden ja muutenkin softauksen kanssa toimiessa!!! myöskin ihan sama mikä aseelta näyttävä pitää kuljettaa piilossa esim kassissa eikä näkyvillä kaupungissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455200Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1261670Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151579Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511530- 141255
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22108081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171047Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771008Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60847