Nonniin

pulttiaivo täällä

Taidan ottaa kaiken liian vakavasti. Saa itselleen ja asioille nauraakin, elämäähän tää vaan on ja miten siihen elämään ja asioihin suhtautuu ja ajattelee, siitähän se kaikki lähtee.
On otettava takaisin se mitä oli ennen, naurava,iloinen,positiivisesti ajatteleva ja elämän kevyeesti sopivassa suhteessa ottava ihminen.

25

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • the ilo

nyt puhut mun suulla :) näin tein ja nyt on kevyet jalat , joilla juoksennella.

• pulttiaivo täällä

Jeps mä taidan mennä kampaajalle ja leikata hiukseni olisihan sekin jo jotain uutta, tuo mukaan lukien :))

• miks mennä---

et sä voi leikata niitä kotonakin ? :DDD

• putkiaivo täällä
        miks mennä--- kirjoitti:

et sä voi leikata niitä kotonakin ? :DDD

Niin ehkä miehet voi, mutta pitkiä hiuksia ei niin vain leikellä, en minä sentäs mikään kampaajamestari ole. :) Yritä nyt siinä sitten leikellä ja kurkotella, saattaa pahimmassa tapauksessa tulla täysi kalju tai ainakin laikkuja,epätasaisuuksia. :)
        Mutta ainahin tietenkin voi, mikä estää...

• heh heh
        putkiaivo täällä kirjoitti:

Niin ehkä miehet voi, mutta pitkiä hiuksia ei niin vain leikellä, en minä sentäs mikään kampaajamestari ole. :) Yritä nyt siinä sitten leikellä ja kurkotella, saattaa pahimmassa tapauksessa tulla täysi kalju tai ainakin laikkuja,epätasaisuuksia. :)
        Mutta ainahin tietenkin voi, mikä estää...

just joo, ei tajunnut..

• ap
        heh heh kirjoitti:

just joo, ei tajunnut..

Ai hä? Nyt en tajunnut oliko tää vitsi vai vai mikä juttu? Hyvä että naurattaa :)
        Aah nyt mä tajusin kutsun sen kampaajan kotiini :D En oikeasti tajunnut... no mutta ei se mitään,naura siellä vaan :)

• heh,älä suutu:)
        ap kirjoitti:

Ai hä? Nyt en tajunnut oliko tää vitsi vai vai mikä juttu? Hyvä että naurattaa :)
        Aah nyt mä tajusin kutsun sen kampaajan kotiini :D En oikeasti tajunnut... no mutta ei se mitään,naura siellä vaan :)

ja senkun paranee..:)))

• ap
        heh,älä suutu:) kirjoitti:

ja senkun paranee..:)))

Ei en suutu, hyvä että on hauskaa, sitähän se on että olen aina jotenkin vähäsen pihalla :)

• heh, hyvää yötä;)
        ap kirjoitti:

Ei en suutu, hyvä että on hauskaa, sitähän se on että olen aina jotenkin vähäsen pihalla :)

mä oon yleensä aina ja ihan pihalla :))

• tasapaksu.
        ap kirjoitti:

Naiset saavat olla vähä pihalla. Miehissä sitä ei suvaita. :(

• ap
        heh, hyvää yötä;) kirjoitti:

mä oon yleensä aina ja ihan pihalla :))

Hyvää yötä myös täältä ap:lta :)

• heh heh :)
        ap kirjoitti:

Hyvää yötä myös täältä ap:lta :)

:)

• Ihan pihalla
        tasapaksu. kirjoitti:

Naiset saavat olla vähä pihalla. Miehissä sitä ei suvaita. :(

Onneks alkaa nuo ilmat lämmetä. Ei mua kyllä haittais jos miesseuraakin tulisi.

• tasapaksu.
        Ihan pihalla kirjoitti:

Onneks alkaa nuo ilmat lämmetä. Ei mua kyllä haittais jos miesseuraakin tulisi.

Aivan oikeesti. Naiset saa kyllä olla vaikka ns. hönöhä, mutta jos mies on vähääkää massasta tai jostain poikeeva niin kieroon katotaan. Tosi harmillista.

• noitamaisen helppoa
        tasapaksu. kirjoitti:

Aivan oikeesti. Naiset saa kyllä olla vaikka ns. hönöhä, mutta jos mies on vähääkää massasta tai jostain poikeeva niin kieroon katotaan. Tosi harmillista.

Miten se hönöys liittyy massasta poikkeamiseen mikä on ihan jees. Monesti naiset esittävät hönöjä mielyttääkseen teitä miehiä.

• tasapaksu.
        noitamaisen helppoa kirjoitti:

Miten se hönöys liittyy massasta poikkeamiseen mikä on ihan jees. Monesti naiset esittävät hönöjä mielyttääkseen teitä miehiä.

En jaksa tarkemmin selvittää, mutta tälläne tunne on tullu.

• ap
        tasapaksu. kirjoitti:

Aivan.

• tasapaksu.
        ap kirjoitti:

Aivan.

Aivan mitä?

• noitamaisen helppoa
        tasapaksu. kirjoitti:

Aivan mitä?

Hän esittää hönöä miellyttääkseen teitä:) Mutta nyt tämä akkanen poistuu tästä ketjusta.

• ap
        noitamaisen helppoa kirjoitti:

Hän esittää hönöä miellyttääkseen teitä:) Mutta nyt tämä akkanen poistuu tästä ketjusta.

Niin että olen samaa mieltä, jaotellaan liikaa, toinen sukupuoli ei saa tehdä sitä ja tätä tai ei suvaita. Ihmiset ovat sellaisia kun ovat sukupuoleen katsomatta,pitää ja on hyvä erottua massasta tässä oudossa maailmassa.

• tasapaksu.
        ap kirjoitti:

Niin että olen samaa mieltä, jaotellaan liikaa, toinen sukupuoli ei saa tehdä sitä ja tätä tai ei suvaita. Ihmiset ovat sellaisia kun ovat sukupuoleen katsomatta,pitää ja on hyvä erottua massasta tässä oudossa maailmassa.

Sitä mää sanon et naiset saa olla mitä on. Miehet ei niin helposti. Näin se vaan on. Koita nyt jotenkin olla onnellinen tälläses yhteiskunassa.

• noitamaisen helppoa
        tasapaksu. kirjoitti:

Sitä mää sanon et naiset saa olla mitä on. Miehet ei niin helposti. Näin se vaan on. Koita nyt jotenkin olla onnellinen tälläses yhteiskunassa.

Mun mielestä tuo on aika pitkälti paikkakuntakohtaista. Itse asun pienessä kaupungissa ja tuntuu että täällä leimataan todella helposti ihmiset olit sitten nainen tai mies. Mutta tuo on kyllä totta mitä ap kirjoitti. Jotkut asiat aiheuttavat miehen olessa kyseessä hyväntahtoista naureskelua nainen taas leimataan vaikkapa kevykenkäiseksi.

• noitamaisen helppoa

Osaan leikata pitkän hiuksistoni myös kotona. Hiukset poninhännälle ja naps, eteen muutama eri pituinen suortuva. Epätasaisuus on muotia. Taidan tehdä niin ja säästää rahat baarireissuun ja viinipulloon. En ole pitkään, pitkään aikaan käynyt missään.

• napsnaps vaan

heheh,just tollai leikkasin fledani joku aika sitte,kynsisaksilla, oli aika nirhaamista, et sai poikki ja katki

• ed

Eikö sulla ollut muita saksia. Oli varmasti aika haastavaa.:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6349
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      81
      4879
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      103
      3144
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2972
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2195
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1576
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      93
      1149
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      338
      1145
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1066
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      844
    Aihe