Oon 14-vuotias tyttö,
muotoja löytyy,
166cm & 59kg
vaaleet hiukset solisluihin asti
huumorintajunen, hauska ja mukava oon toiste mielest (:
vastailkaa :) !
Voisko pojat mitenkää tykätä ?
9
233
Vastaukset
- jätkä96
noin suppeen tekstin pohjalta vaikee sanoo :D mut pituus & paino on just sopivat, ja hiuksetki on varmaa tosi nätit :) ja luonne on tärkeintä, eli jos oikeesti oot tollanen, ni kyllä varmaan vois tykästyä suhun ja helposti :)
lähetä kuvas? [email protected] - potari
Ei.
Kuulostaa aika tutulta toi kuvaus ;)
- James-95
Ei ole annettu tarkkaa kuvausta ja kuulostaa tutulta... Sun aivot vaa yrittää yhdistää tuon vajaan kuvauksen tuntemaasi henkilöön.
- potari
James-95 kirjoitti:
Ei ole annettu tarkkaa kuvausta ja kuulostaa tutulta... Sun aivot vaa yrittää yhdistää tuon vajaan kuvauksen tuntemaasi henkilöön.
Veikkaisin että niitä aivoja ei ole hänellä ollenkaan.
- iwantonlyyou
potari: sinähän sen tiedätkin :)
- J
Paikkakunta;)?
- Kinostelee vaikka on kes
Nainen on mun kohalla aina ykkösenä kavereitten jälkeen :) Ite poika ja painan ite 58kg.. Silti tytöt huikkailee mulle ;) Luonne se on ekana .. Toisena näkö.. Kyllä sullekkin se poika löytyy..
- Kinostelee vaikka on kes
Nainen on mun kohalla aina ykkösenä kavereitten jälkeen :) Ite poika ja painan ite 58kg.. Silti tytöt huikkailee mulle ;) Luonne se on ekana .. Toisena näkö.. Kyllä sullekkin se poika löytyy..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413908Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3533027Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101665Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23821- 69793
- 44784