Oon siis viel peruskoulua käyvä lapsi, ja mua ihmetyttää, miks kukaan ei oo erilainen, pukeutuu vaan niihin tuubitoppeihin, legginsseihi & muihin massatuotteisiin. Legginsseissä ei oo oikestaan mitään pahaa, jos ei ole mitään lyhyttä paitaa samaan aikaan.. Meidän koulussa tää on niiiiiin normaalia. Oisko 98% koulun tytöistä tollasia, kyllä vaan. Ja sit nää fruidepojat, argh. Ne luulee olevansa jotain niiiiin ihanaa kun tytöt rakastaa niitä niiden suosion takia, ja sanoo niitä niin söpöksi. Miks kukaan ei ole hoppari tai minkäänlainen muu ? Musta ois ihanaa jos nää mun ainoatki kaverit ymmärtäis tän päälle, yks tietää et oon sanonu sitä lissuks & iha naamakkai, ei se ota nokkiinsa ku tietää millane mä oon, Ja et mul ei oo paljoo kavereita, ja et kaikki puhuu sille paskaa mun selän takana, se välittää musta, ei haluu eroon musta, mut.. se on koulussa lissu mut vapaa-ajal kiva. Tohon liittyen, miks pitää esittää myöskään? Musta on omituista kun joku on kauhee hämähäkkiripsinen lissu koulussa mut vapaa-ajalla pukeutuu sit verkkareihi & muihi rentoisi vaatteisiin. Mä pukeudun itse kai hieman hevarihtavasti, mua nimittäi on sanottu hevariks musatajun ja kuteide takia, mut.. Miks mä oon ainoo joka uskaltaa olla oma ittensä KOULUSSA & vapaa-ajalla? Mä nään ainoastaan lissuja koulun täynnä, jotka on sanonu et saisin kuolla pois, mä en oo ihmine, mä oon outo koska pukeudun tällee, ja et oon nolo. Mä vaa mietin, mite mä voin olla nolo jos pukeudun oman mieleni mukaan? Mä en nyt tajua... Selittäkäähän mulle, miks meidän koulusta ei löydy kuin lissuja & wnb fruideja?
Koulussa lähes ainoa erilainen
18
407
Vastaukset
- potari
No ei ylä-asteelta muuta löydykään kuin lissuja ja jonneja.
- fewa
no älä, pahimmat on ne lissu-jonnet jotka juo es-siideri sekotusta ja lesottaa sillä että saa koneen päälle :P
- hidasälyinen
fewa kirjoitti:
no älä, pahimmat on ne lissu-jonnet jotka juo es-siideri sekotusta ja lesottaa sillä että saa koneen päälle :P
nii, mut mua ärsyttää kun ei uskalleta olla erinlaisia.
- Asdfsasd
True story bro
- Murmeli murmeli murmeli
Juu, mieki oon miettiny tuota ihan sammaa. :D No... Mie luulennnettä tuo homma johtuu ihan siitä että nuo lissu ja fruittari ja jonne hommelit on nyt jotenkin " muotia "
ja että ihmisten on vaan helpompi tuntea itsensä kuuluvaksi porukkaan porukassa missä kaikki pukeutuu kuten sie.
Ja nui massa vaatteet ja musiikki tyylit on sellasia "turvallisii"
kun pelkää että joutuu syrjimisen kohteeksi... Tai sitten ei vaan jassa keksii mitää omaperäsempää. :3
Mie ainaki teen niinku sieki että oon oma itteni 24/7. :) Ja lisäksi oon jättäny kaikken mikä on muodissa, selaan muoti lehtiä ja katon mitä on muodissa ja vältän ostamasta niitä ja kuuntele koko ajan suomen virallista listaa, että osaa pysyä poissa massa virroista. ( tyhmää, tiijän ) xD
Ja hyvinhän silti on kavereita. :D Ei tyylillä oo väliä, on vaa oma ittensä nii aina löytyy kamuja. :))- Murmeli murmeli murmeli
Ainii unohtu laittaa että tosi vapauttavaa on kun ei muodin perässä kulje, onnellisuus rosentti nousi miulla ainaki. ="D
- lissullini00000:::::
no jotku o lissui jotku o iha normei. Anna lissuille myös elämä. Kaikil o oikeus pukeutuu mite haluu, myös lissuille. Muista se ennen q seuraava kerran dissaat meit lissui
- :C
Itse haluaisin olla koulussa oma itseni, mutten uskalla... Pelkään erottautuvan muista liikaa, ja joutuvani liian huomion keskipisteeseen :(
- 4564565
siis sisäistäkää tämä - harvaa ihan oikeasti voisi vähempää kiinnostaa miten joku pukeutuu. puhutte niinku kaikki stalkkais teitä kokoajan ja olis niinku ''SIIS VITTU KATTOKAA NY TOTAKIN''. ihmisiä ei kuule oikeasti kiinnosta niin paljoa joten OLE KUKA HALUAT OLLA! ja jos joku alkaa dissaamaan niin ne on vaan vitun noloja ja lapsellisia. naura niille sisäsesti :/
- Chin-94
Kiva ku edes jotku pystyy olemaan oma itsensä. Yläasteella oli koulun ainoa maihareilla kävelevä ja muutenki erotuin massasta. Kavereita ei ollu, mutta ei se haitannu koska viihdyn enemmän yksinään ku porukassa =)
- olen_massaa
mää haluisin olla erilainen ja oma itseni mut mua kiusattii ala-asteella ja siks itsetunto meni ja nyt oon aika samanlaine kun muut. Kai se o joillain muilki silleen et pelkää tulevansa syrjityksi ja kiusatuksi :(:( Mutta onnea niille kaikille jotka uskaltavat olla jotain muuta kuin muut !! :D
- extremehevarie
Nyt en ymmärrä mistä aloittaja puhuu. Ei juttu voi olla noin yksinkertaisesti että olet yksi tuhannesta joka on erilainen... minä pukeudun aina maastohousuihin, kettinkejä roikkuu, yleensä maiharit ja nahkarotsi. Olen siis lukion kakkosella, koulussa lähemmäs tuhat oppilasta ja yläaste lukio samassa rakennuksessa. On siellä muitakin hevareita, ja on minulla kavereita tämän hevaripiirinkin ulkopuolelta, joskaan ei nyt niin hyviä ja semmoisia että joka päivä hengailtaisiin.
Eivätkä hevarit muutenkaan mikään ehdoton vähemmistö ole, ovathan esim. Rammsteinin levyt olleet Suomen albumilistojen kärjessä ja hevifestareilla väkeä niin perhanasti, Rammsteinin keikat myivät loppuun 5 minuutissa (http://www.iltalehti.fi/popstars/2009092110284831_ps.shtml) ja monet suomalaiset heavybändit (Nightwish, Lordi, Children of Bodom) päihittävät (maailmanlaajuisissa )myyntiluvuissa Kari Tapiot ja Eppu Normaalit mennen tullen.. Ei se ihan niin mene että kaikki kuuntelee Lady Gagaa tai jotain Jenni Vartiaista ja muut on jotain satunnaisia, yksinäisiä kulkijoita. Kummallinen koulu teillä vaan kun ei ole muuta kuin jonne-wannabe-fruidepaskaa edustettuna.
Ja btw, minua ei ole kertaakaan kiusattu muotini vuoksi. Tosiaan voi johtua siitä, että pituutta on 197cm ja yleensä kuljetaan 3-6 hengen porukassa kun jossain ruokalassa/välkillä/hypäreillä oleskellaan.- extremehevarie
Lisään tähän vielä että tärkeintä on löytää se ylpeys siitä omasta pukeutumisesta. Itsetunnon voimakkuus on tärkeää, se että voit osoittaa keskisormea ja haistatella tuollaisia "jonneja" päin, jotka tulevat vittuilemaan erilaisuudesta. Ja festareilla käynti on omiaan nostamaan sitä voiman tunnetta, jonka saa erilaisuudesta. Siellä kun on kymmenentuhatpäinen joukko samanlaisia mustanpuhuvia metallisteja, niin tunnelma on jotain niin hienoa että voi ajatella, että pitäkööt fruidet omat lökäpöksynsä ja imekööt kyrpää.
- 345345345
älkää valittako, se että jos sanoo että kuka tahansa saa pukeutua niinkuin haluaa tarkoittaa myös sitä että emojen ja hevarien ohella myös fruittareilla ja pissiksillä on oikeus pukeutua niinkuin haluaa? tyylillä ei ole loppujen lopuksi niin kauhean paljon väliä.... jos nyt on tyyliä ollenkaan
keksittykää nyt vittu olennaiseen - eli koulunkäyntiin
ja ei sitten mitään yhyy nolo onko ongelma hanki elämä vdu homo-vastauksia :(- Little Monster of Mother
Hei extremehevarie! Lady Gagaa kuuntelevat eivät todellakaan ole lissuja yms. Taino, jos vain kuuntelee gagaa niin voi olla, mutta gagan aidot fanit eivät koskaan ole osa massaa! Itse rakastan Mother Monsteria yli kaiken
- cercercecrer
Little Monster of Mother kirjoitti:
Hei extremehevarie! Lady Gagaa kuuntelevat eivät todellakaan ole lissuja yms. Taino, jos vain kuuntelee gagaa niin voi olla, mutta gagan aidot fanit eivät koskaan ole osa massaa! Itse rakastan Mother Monsteria yli kaiken
Eihän lady gagassa artistina mitään vikaa olekkaan.
- oli
3.6.2012 21:06 0 Avaa Sulje
Löysin todella kivan testin, tein sen ja nyt haluan jakaa tämän riemun myös teidän kanssa!
Kannattaa kokeilla, mutta muista tehdä ohjeiden mukaan.
Tämä on oikeesti hauska ja toimiva...
Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.
Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
ja onnea!
NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
Vain 3 minuuttia ja tulet
hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
kertoi,että hänen
toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
FUSKAA!!!
Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
Ota esille kynä ja paperia:
Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!
1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.
2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.
3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.
4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
nimet(esim.ystävät, perhe jne.).
5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
8, 9,10 ja 11viereen.
6. Ja nyt, toivo jotain.
Tulokset tulossa!
Tässä avain tähän kaikkeen:
1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.
2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
rakastat.
3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
pidät kovasti mutta et
oikein ota hänestä selvää
4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.
5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
erittäin hyvin.
6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
onnea.
7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
kanssa.
8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.
9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
ajatuksistasi.
10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
elämään.
Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
kuluessa siitä, kun
olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
Erittäin merkillistä,
mutta se tuntuu
toimivan!!! - hippi rapkinfg
mäaqloin hip hoppariks 9 luokkallajaihmiset katsoo mua jokapäiväoudosti no osaa ollaomaitseni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964784Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133922Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083814Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1122229Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801346- 1321268
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1641260En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5211110- 531105