Kirjoitin tänne asiallisuutta peräävän viestin, mutta näköjään sekin on liikaa abortinvastustajille. Haukkuma- ja solvausviestit saa jäädä mutta solvausviestejä kommentoivat arvostelut eivät saa jäädä.
Pitää pyyhkäistä aborttia koskevat viestitkin pois, koska mitään ei aborttilaille voida. Aiheuttaako tämä hirvittävää turhautumista vai mikä tässä on?
Kerro nyt minulle nyt hyvä abortin vastustaja, miten voit estää tai ehkäistä esimerkiksi minun aborttini, jos sellaisen päätän tehdä. Täytän juuri kohta 40 ja saan ikäni puolesta abortin aivan automaattisesti halutessani. Mitään syitä ei tarvitse esittää.
Kerro minulle.
16
117
Vastaukset
- Hohhoijjaa..
Kuten jo aiempaan todettiin, saat nyt riehua ja mellastaa ihan keskenäs, ei näihin turhiin aiheettomuuksiin jaksa enää edes sen kummemmin kommentioda mitään kun alotuksen taso on taas mikä on... Vastustajathan keskittyy mieluummin ihan asiasta keskusteluun kun vajottas tollaseen lapsellisen alhaiseen syyttely-mutu-provo meuhkaamiseen.
- Etpä kehdannu
sitten taaskaan laittaa sitä esille minkälaiseen sakkis haukkumistörkypaskaan toi oli vaan vastauksena :DDD
"Ja sinä pohjasakka-akka, voisit pitää välillä turpas kiinni. Kukaan meistä ei jaksa kuunnella sun keskinkertaisia aivoituksias ja typeriä mielipiteitäs joka jumalan ketjussa ja aliketjussa. "
Siitäpä se "asiallisuus" lähti kukoistaan.... - pupu tupuna
Etpä kehdannu kirjoitti:
sitten taaskaan laittaa sitä esille minkälaiseen sakkis haukkumistörkypaskaan toi oli vaan vastauksena :DDD
"Ja sinä pohjasakka-akka, voisit pitää välillä turpas kiinni. Kukaan meistä ei jaksa kuunnella sun keskinkertaisia aivoituksias ja typeriä mielipiteitäs joka jumalan ketjussa ja aliketjussa. "
Siitäpä se "asiallisuus" lähti kukoistaan....etpä itse kehannu antaa omien törkyjes olla tässä keskustelussa..
- Aivan sama
pupu tupuna kirjoitti:
etpä itse kehannu antaa omien törkyjes olla tässä keskustelussa..
poistoon tälläset turhat törkypaskat kuitenkin lähtee.
- pupu tupuna
Aivan sama kirjoitti:
poistoon tälläset turhat törkypaskat kuitenkin lähtee.
mitäs turhaa törkypaskaa tässäkin aloituksessa?
- Mieti sitä.
pupu tupuna kirjoitti:
mitäs turhaa törkypaskaa tässäkin aloituksessa?
Mitä asiatonta siinä 10-vuotiaan urhean tytön synnytyksestä kertoneessa alotuksesaa olikana että piti rääkästä poistoon??
- pupu tupuna
Mieti sitä. kirjoitti:
Mitä asiatonta siinä 10-vuotiaan urhean tytön synnytyksestä kertoneessa alotuksesaa olikana että piti rääkästä poistoon??
siinäpä sulle pähkinä purtavaksi tälle päivää..
- Pureksi omaas vaan
pupu tupuna kirjoitti:
siinäpä sulle pähkinä purtavaksi tälle päivää..
Eli ei yhtikäs mitään.
- pupu tupuna
Pureksi omaas vaan kirjoitti:
Eli ei yhtikäs mitään.
eipä ole sitten tässäkään aloituksessa mitää väärää..ja en viitteis pähkinöit syödä ku ei oo varaa sairaalareissuun eikä varsinkaa hautajaisiin..
- Ehhehheee
pupu tupuna kirjoitti:
eipä ole sitten tässäkään aloituksessa mitää väärää..ja en viitteis pähkinöit syödä ku ei oo varaa sairaalareissuun eikä varsinkaa hautajaisiin..
Jopa meni taas hauskaks saivarteluks...
- pupu tupuna
Ehhehheee kirjoitti:
Jopa meni taas hauskaks saivarteluks...
puhun vsin kuten asiat on..onko se väärin mielestäsi?
- Aha, eli
pupu tupuna kirjoitti:
puhun vsin kuten asiat on..onko se väärin mielestäsi?
tarkotit tässä
"siinäpä sulle pähkinä purtavaksi tälle päivää.. "
ihan vaan että mun pitäs jostain syystä tänään syödä pähkinä? Ok.... mutta mitäs se nyt tähän koko aiheeseen liittyy? - pupu tupuna
Aha, eli kirjoitti:
tarkotit tässä
"siinäpä sulle pähkinä purtavaksi tälle päivää.. "
ihan vaan että mun pitäs jostain syystä tänään syödä pähkinä? Ok.... mutta mitäs se nyt tähän koko aiheeseen liittyy?liittyy aiheeseen ihan yhtä paljo ku pedofiliankin ihannointi..
- Ja missähän
pupu tupuna kirjoitti:
liittyy aiheeseen ihan yhtä paljo ku pedofiliankin ihannointi..
täällä sellasta taas oli näkyny?? Ei ainakaan siinä urheista tytöistä kuten ei hyväksikäytön uhreistakaan kertovissa alotuksissa.... paitsi tietenkin suosijasakin kieroutuneissa harhoissa.
- No kerro toki
mitä jossain pitäs "nähdä"? Vai puhuitko ittes taas kerran perättömillä valhesyytöksillä sinne pussin pohjalle eikä vastauksiakaan löydy? Peili on näköjään vieläkin hukassa....
- pupu tupuna
No kerro toki kirjoitti:
mitä jossain pitäs "nähdä"? Vai puhuitko ittes taas kerran perättömillä valhesyytöksillä sinne pussin pohjalle eikä vastauksiakaan löydy? Peili on näköjään vieläkin hukassa....
hiet kaikille et pitäs peilii tuijotella..voisit itse kokeilla sitä vaikkapa kerran edes..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067492
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1045274Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253471Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3531515Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?571330