Kosiminen

mies joka näki

Kaverini kosi tyttöystäväänsä vähän aikaa sitten ja petti sitä ennen yksissä juhlissa. En voi oikeesti antaa kaverini muijan mennä pettäjän kanssa naimisiin vaan aion lähettää salaisen tekstarin kaverini muijalle tuntemattomasta numerosta. Tiedän kenen kaa petti joten lähetän sen naisen numeron samalla et voi kysyä siltä. Ensi viikolla menen ostamaan prepaid liittymän ja lähetän sen viestin. Tiedän et itku siitä tulee mut en voi antaa petoksen tapahtua.

19

1785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieti kahdesti

      ei ole sinun sotasi

    • anna olla

      Asia ei kuulu sulle, Älä sotkeennu toisten asioihin. Tuskin morsiankaan on mielissään teostasi.

    • hm

      Miksi näet niin paljon vaivaa toisten asioista? Olisko niin että haluatkin rikkoa heidän suhteensa, kateudesta tai mustasukkaisuudesta?

    • mmm

      Petturit ovat aina sellaisia. M-m-m...

    • petturille kans

      Ilman muuta täytyy ilmoittaa. ei se pettäminen jää tuohon yhteen kertaan.. minä olen tehnyt saman aikoinani.

    • sofia 2

      Mikset ole mies, niinkuin väität olevasi, ja soita reilusti omalla nimelläsi. Tiedätkös, maailmassa ei ole mitään vastenmielisempää, kuin pelkurimaiset ja selkärangattomat ihmiset, jotka kätkeytyvät milloin minkäkin nimimerkin, profiilin tai ihmisen selän taakse, kun eivät uskalla rehdisti ja rohkeasti kohdata ihmisiä, katsoa silmiin, ja sanoa, mitä sanottavaa on.

      • olipas ikävä juttu

        Ehkä olis tosiaan parempi sanoa suoraan sille sun kaverilles. Kuinka muuten ahattelit, että hän saisi edes tukea keneltäkään asiassa. Kai sitä nyt kaverilleen voi suoraan puhua?


      • surullista
        olipas ikävä juttu kirjoitti:

        Ehkä olis tosiaan parempi sanoa suoraan sille sun kaverilles. Kuinka muuten ahattelit, että hän saisi edes tukea keneltäkään asiassa. Kai sitä nyt kaverilleen voi suoraan puhua?

        Ai anteeks, luin hätäsesti. Joo, kyl toikin on ihan ok ajatus. Voi tyttöparkaa.


    • -kuski-

      Melkein kyllä olisin tuolla nimetön viesti kannalla niin asia aukeaa oikein.

      Eli pettävän osa puolen paljastaminen.
      Jos omalla naamalla menee kertomaan siihen jää aina katkeruus mukaan, et miksi se tollaisia tulee kertomaan kun kaikki oli niin hyvin ja eihän se jäänyt kuin kerran kiinni.

      Ja saattaa siinä omakin kaveruus mennä katkolle et miksi menee vasikoimaan, ja molemmat saattaa kuvitella et rehellinen osapuoli haluaa petetyn osapuolen itselleen.
      Siitä se rumba vasta alkaa kun petetty osapuoli hakee lohtua totuuden kertojasta joka ei ollut tarkoitusena ja kaveri luulee epäilyjään todeksi, siinä menee pahimmillaan kaikkien elämä sekaisin eikä vaan huono suhde poikki.

    • djojonk

      jospa se ei ollut petturi vaan utteri,

    • Vasikkamehu

      Mihin sitä ihminen tarvitsee vihollisia, kun on tuollainen kaveri?

      Pidäpä apina vain omista asioistasi huolta.

    • rehellisyyssuhteessa

      Saatat ennaltaehkäistä tulevan avioeron, joka tapahtuisi ehkä vasta sitten, kun pariskunnalla on jo lapsia. Silloin liitto joutuu koetukselle, kun elämä on niin täynnä arkista kuormitusta: voi tulla tarve pettää uudestaan

    • tätämieltäolen

      Ilmoita asia prepaidilla. Olet siirtänyt vastuusi pois.
      Ei toisten paskoissa kannata seisoskella.
      Vastuu siirtyy kuulijalle ja voit unohtaa asian sitten.

      Mielestäni olet reilu toimissasi.
      Se on hienoa, vaikka tällä kertaa koskeekin kaveriasi.

      Toisaalta, onko pettämistä niin kauan kun ei ole sitoutunut?
      Sitoutuminenhan on vasta sitä, jolloin luvataan toiselle.

      Noh, ehkä viisainta on kuitenkin varoittaa asiasta .

    • NAIIVI!

      Jokainen saa valehdella ja pettää niin paljon kuin huvittaa.Samalla hän edustaa sukunsa elämänarvoja!

    • tuksu-

      Puhu kaverilles ja käske hänen itse kertoa tai sä kerrot. Mutta toisaalta sun ei kannattais puuttua tähän asiaan. Jos prepaid liittymällä teet sen, niin voit olla varma, että ennenpitkään viestin lähettäjä saadaan selville, kun kaverisi tietää keitä hänen tuttuja on ollut juhlissa. Itse antaisin asian olla tai sanoisin kaverilleni, että hän kertoo jos haluaa ja ei kerro jos hän pystyy elämään tekonsa kanssa.

    • mies joka näki

      Emmä voinut elää asian kanssa joten tein sen. Omatunto ei jättänyt rauhaan. En salli pettämistä ja olen sinut asian kanssa vaikka tällä kaverin naisella on paha mieli,m ut se toipuu siitä aikanaan.

    • Totuus satuttaa..

      Minä sain tietää mieheni suhteesta vasta, kun tämä toinen nainen teki hänelle kaksoset. Voi kun joku olisi kertonut ajoissa! Nyt on omakin lapsi kaiken tämän keskellä.. Oikein teit, kun kerroit. Vaikka ei ole sinun sotasi, totta sekin. Totuus sattuu, mutta valhe sattuu vielä enemmän!

    • tekopyhää

      Miksi sun omatuntos soimasi asiasta joka ei kuulu sulle? Entä nyt kun pilasit toisten onnen? Aikuiset ihmiset on itse vastuussa omista teoistaan, eikä siihen tarvita kavereita sekaantumaan. Toki olisit voinut kehottaa kaveria kertomaan itse ja jättää asia hänen vastuulleen, silloin olisit toiminut reilusti. Etkä sinä myöskään ulkopuolisena voi myöskään mennä tuomitsemaan ketään pettämisestä, kun et mitenkään voi tietää asian todellista merkitystä heidän tilenteessaan. Taidat olla uskovainen.

    • niin mitä

      Edelliselle kirjoittajalle et mitä se sellanen onni on jos toinen on pettänyt. tässä tapauksessa mies petti. Avioliitto pitäis perustua luottamukseen ja rehellisyyteen eikä silloin naida muiden kanssa. Moniko pettänyt on oikeesti kertonut kun ovat naimisiin menossa just. Ei varmaan moni et edellinen kirjoittaja taittaa olla itse sellanen pettäjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1290
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1066
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      69
      835
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      777
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      704
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      644
    Aihe