jos otetaan kakspäiväiset. Vahva intuitioni on, ettei sen jälkeen mikään olisi enää ennallaan.
Selvittäisiinköhän
7
143
Vastaukset
- vastaan toki sitten
Onkstää sitä mitä mä luulen?
- Kuivin jaloin
Jos luulosi on, että "Tämän olen kokenut joskus aiemminkin", niin vastaa toki.
- no vastaan tän
Ooota mä luen tän vielä kerran jos toisenkin että voisin vielä varmistaa sen mitä luulisin tai arvelen kirjoituksestasi mitä tarkoitat. Mutta vastaus kysymykseesi: En ole kokenut aiemmin.
- Tarkoitusperiä
riippuu sustakin.Kuinka vakavissasi olet asian suhteen.Ei kai ihan leikillä heittäydytä toistemme syliin.Kertoisitko tarkemmin mitä intutiosi meistä kertoo?
- llaaakirurpo
kakspäiväiset mitkä? kerrohan tarkemmin muru!
- ei ap mutta
Googletin, ap tarkoittaa kaksipäiväisiä lippuja toto raveihin tai johonkin festareille,eli ei mulle tää. :(
- Kumppari.
Saattaa selvitäkin kuivin jaloin, mutta kahlaamaan hieman joutuu ja on sen arvoista. Tuskin ennallaan - mutta toivotulla tolalla, varmasti. Tietäisitpä olleesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1097197
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h965225Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333392Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961491Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346- 481114