Malttamaton kun olen ja kevät tuntuu olevan aina vaan mopoilijan mielestä myöhässä, no mutta - Toivottavasti kohta lämpenee...
Nimittäin olen pannut merkille näissä kevään 0-keleissä, että kun ajaa muutaman kilsan urku levällään ja pysähtyy esim. risteykseen, pitää olla tarkkana kaasun kanssa liikkeelle lähtiessä, muuten alkaa sanomaan moooo, jos liian nopeasti antaa kaasua. Vauhtiin pääsyn jälkeen ei ole ongelmia.
Imukaula tossa on kumia, joten lämpö ei pääse siirtymään risteyksessä odotellessa pytyltä kaasarin runkoon.
Bensan seassa luulis olevan tarpeeksi nykyään viinaa, mutta mitä mieltä ootte, jos laittaisi pari korkillista tankkiin masinoolia, kun se sitoisi kosteutta itseensä?
Tästä löytyy vähän ristiriitaista tietoa netistä.
Luin myös, että seos voi olla liian rikkaalla, jos kaasari jäätää (jenkkiautoissa).
Mutta mopon tulppa on kyllä lievästi musta, pitää kuulemma olla maitokahvin värinen, niin on seos kohdallaan. Pitänee vääntää seosta hieman aukipäin.
Kaasari jäätää 0-keleillä?
2T Vesijäähy
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862