Rakkaus

olikin vierelläni

Täällä olen ollut aikani ja ihan turhaan kuluttanut elettävää elämää. Huomasin, että minussa on paranneltavaa ihmisenä itsessänikin. Huomasin sen ihan äskettäin. Pysähdyin oikein miettimään, että mitä sinä ihminen oikein olet tekemässä. Vierelläsi on ihminen, johon rakastuit joskus ja oli sinulle kultaakin arvokkaampi. Otin häntä kiinni käsistä ja sanoin, että nyt puhutaan ja me tosiaan puhuimme ja paljon puhuttiinkin. Kyllä se rakkaus pysyy, mutta täytyy muistaa aina välillä herätellä.
Ei suhteessa aina saisi etsiä sitä syyllistä vastapuolelta. Peiliin katsominen olisi varmaan useammin paikallaan. Monta kertaa olin ikävöinyt täällä jotakin ja ymmärsin, että häntä joka vierelläni olikin jo. Kiitos kuitenkin ikäväpalsta avustasi.

8

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkan varrelta

Joskus tarvitaan etäisyyttä näkemiseen. Lisäonnea teille!

• Hienoa että

ei ollut vielä liian myöhäistä !

• EvelynW

Onneksi olkoon sinulle!

• S

Onnea ja onnellisuutta teille.

• Kukas?

Hulvatonta humpuukkia. Epämääräisiä sanoja epämääräisessä muodossa
        epämääräisillä vastauksilla.

• pakkopoisto
        Kukas? kirjoitti:

Hulvatonta humpuukkia. Epämääräisiä sanoja epämääräisessä muodossa
        epämääräisillä vastauksilla.

mee sinä tuonne kateus-palstalle, siellä saa myrkyttää

• mitä tekisin, ero?

mä haluaisin kovasti rakastaa puolisoani, hän on ihana, fiksu, kunnollinen ja hän rakastaa mua. Mutta vaikka kuinka yrittäisin, en saa sitä kipinää enää roihuamaan, tunteeni ovat haalenneet vain ystävyystasolle. Parisuhteessa pitää olla myös intohimoa, ei se ystävyys riitä.

• Kukaan ei kestä

Joo, minä mietin, että ketä täällä ikävöin? Omaa miestä varmaan parasta olisi ikävöidä tai entistä elämää, jolloin ei ollut tunteita niin paljon, arkikäyttöön sopivasti. Mutta totuus on karu, olen niin turta kuin voi olla, nautin kyllä kosketuksesta tavallaan, mutta muuten olen kuin julma hirviö, välonpitämätön panopuu, shampanjalla saa hymyilemään, mutta parasta olla aitoa, muiten tulee vittuilua :-(.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      315
      6148
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3626
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      148
      2817
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      225
      2167
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1728
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1202
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1055
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      973
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      938
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      884
    Aihe