Kenia on vaarallinen

munkkia

Olin kuukauden Keniassa tänä vuonna ja jouduin kahdesti "henki-lähellä"- tilanteeseen. En suosittele maata turisteille!

8

1734

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 45+90

Voisitko ystävällisesti kertoa ns.tilanteista missä ja millaisissa olosuhteissa jouduit ko.tilanteisiin?Omatoimimatkailijoita jotka ensimmäistä kertaa suunnittelevat reissua Keniaan kiinnostaisi kaikki mahdollinen info.

• Keniaan lähdössä.

HEI MUNKKIA ! Jos pelottelet ihmisiä , olis kyllä suotavaa kertoa muillekkin missä se henki meinas lähteä. Taidat olla näitä heppuja, joille aina kaljapäissään SATTUU..
      Tai sitten taas PELLE sattui palstalle. Odottelemme kommenttiasi munkkia.

• Siltisinne

Myös Lontoossa , Pariisissa ja Nykissä voi joutua aseellisen ryöstön uhriksi, jos eksyy väärälle alueelle. Tosin on totta, että maa on nyt varsin epävalkaa, lukekaa UM:n tiedote.

• Tusker

Tulin vastikään Keniasta, olin siellä kolme kuukautta eikä minulle sattunut sen kummempia "läheltä piti" -tilanteita kuin missään muuallakaan. Järki päässähän siellä täytyy olla, niin ei ainakaan itse lisää riskiä ikävien sattumusten kohtaamiseen.
      Sen verran täytyy kuitenkin sanoa, että kerran olen tullut siellä ryöstetyksi (viime vuonna) pimeän aikaan, joten käsilaukkujen kantamisen olen sen jälkeen jättänyt vähemmälle. Ja porukassa kannattaa illalla liikkua. Mutta marraskuussa taas takasin, pidemmäksi aikaa!

• viisaus1

onko niin . mutta kuka tietää lähetyssaarnaaja Rönköstä Naarobissa ??

• Var2

Mitäs se tarkoittaa "henki-lähellä"-tilanne? Onko se uskonnollinen kokemus? Sehän voisi olla hyvä kokemus, vähän niinkuin "voima kanssasi".

Kenia on hieno maa, kävin siellä itsekin. Jotakin siis tietäisin.

• Pensaston Jim

Liikenne on Kenian ja muiden sen seudun maiden vaarallisin asia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      808
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      776
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      625
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe