Jonne ja Tiina Routamaa ovat jo eronneet mutta meinaakohan Tamperelaisäijä nyt ottaa tilalle toisen Tiinan nimittäin Tiina Puskan! :D
http://www.iltasanomat.fi/idols/idols-pudonnut-tiina-puska-paljastaa-jonne-aaron-otti-yhteytta/art-1288460891698.html
Negativen keulahahmo meinaa ottaa Tiinan paikalle uuden Tiinan!
Pim Verbeek
5
6082
Vastaukset
- Guaranteen
Toivon mukaan ei ota....
- tiinakin1
toivottavasti jonkun ottaa sillä jonne on aivan mahtava tyyppi! ottaisin itse mut oon jo 40 :)
- Lina_______
No mutta Jonnehan mainitsi pitävänsä vanhemmista naisista kuin hän itse on ;)
- nainen7
Kyllä huolisin Jonnen itsellenikin, mutta ei tule näköjään mitään tsäänssejä edes tavata kyseistä herraa. Surullista kyllä :(
- mie11
mie haluun jonnen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976