olen kokomaailman surkein ihminen

sekavaatekstiä

Tuntuu että olen surkein koko maailmassa. Minussa ei ole mitään normaalia.
Nyt on tullut tunne että en elä kauaa enää. Ja tiedän että kun kuolen niin se ei lopu edes siihen. Tulen muuttamaan muotoani vaan mutta olen silti olemssa kun kuolen. Ja se on pelottavaa.
Ehkä minusta tulee joku paha henki tai jotain.
Tunnen pahuuden itsessäni. Enkä ole ihmisten kanssa oikein yhteydessä. Olen täysin ulkopuolinen. Ja kaipaan hyväksyntää ja kosketusta.
Häpeän itseäni ja inhoan ja vihaan. Ja joskus vihaan ihmisiä. Koska en ole itse sellainen. Ajattelen ihan liikaa ja ajatukset eivät pysy kasassa muutenkaan.
Joskus taas tunnen onnelisuutta ja rauhallisuutta.
Mielialat vaihtelee enkä tiedä kuka olen. Saan raivokohtauksia.
Ehkä minussa on jo joku paha henki. Sekoan varmaan kohta.

Olen myös kateellinen kaikille kun he pystyvät elämään itsensä kanssa. Minä en vaan pysty. Halveksun itseäni.
Olen alkanut juomaan aika paljon. Ja silloin saan huomiota ja se tuntuu mukavalta. Humalassa olen vapautuneempi.
Epäilen kaikkea. En ymmärrä muita ihmisiä.
Minun pitäisi kuolla.
Kaipaan niin paljon hyväksyntää ja läheisyyttä, mutta kukaan ei ole sitä antanut, vaan käyttäneet minua hyväksi.
Kohta kuolen. pELOttaa.
käyn töissä ja hoidan asiat, eli en kai ole masentunut. Tai olen. olen vaan robotti silloin. teen asioita vaikka en halua tai jaksa.
mutta pitää pitää kulisseja yllä.
hajoilut ovat vain alkaneet olemaan melkoisen pahoja. tiuskin töissäkin asiakkaille.
Haluaisin olla jollekin tärkeä. mutta sitä tuskin saan koskaan kokea. parempi olisi kuolla kuin pettyä kokoajan ja elää häpeillen ja halveksuen itseä.

4

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lääääääkäriiiiin

Nyt kipin kapin lääkäriin! Olet selvästi masentunut ja todella tarvitset apua! Etkä ole todellakaan maailman huonoin ihminen! Jokaisella ihmisellä on ihmisarvo jota ei voi edes kaikella maailman mammonalla mitata! Nyt menet lääkäriin ja selität tuon kaiken, hän osaa auttaa sinua. Tsemppiä mahottomasti!!

• sammaamieltä

Aivan samaa mieltä edellisen kanssa. Ei sinussa ole mikään paha henki vaan olet sairastunut.Heti lääkäriin ja vointiasi kartoittamaan,saat apua tukea ja hoitoa!!!

• Kerrohan, mikä sinussa mielestäsi on hävettävää, vihattavaa ja halveksuttavaa? Jos olet työelämässä, ei ole edes työttömyys tai työkyvyttömyys häpeänä.

Sinulla voi olla paha olla, voit olla sairastumassa psyykkisesti, muttei sinussa mikään paha henki ole. Tällaiset kuvitelmat pystyt voittamaan järjellä ja ajattelun taidolla, joka sinulla selvästi on.

• Keissa

Jeesus Kristus Jumalan Poika on sinunkin lunastjasi. Ei sinun tarvitse kuolla ennen aikojasi. Sinulla on nyt ongelmia psyykeesi ja mielsi kanssa. Tarvitset myös apua ihan hengellisesti.

Rukous ja kääntymien Jumalan puoleen auttaa ja ihan ammattillinen psykologinen apua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2523
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2362
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1049
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      668
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe