olen kokomaailman surkein ihminen

sekavaatekstiä

Tuntuu että olen surkein koko maailmassa. Minussa ei ole mitään normaalia.
Nyt on tullut tunne että en elä kauaa enää. Ja tiedän että kun kuolen niin se ei lopu edes siihen. Tulen muuttamaan muotoani vaan mutta olen silti olemssa kun kuolen. Ja se on pelottavaa.
Ehkä minusta tulee joku paha henki tai jotain.
Tunnen pahuuden itsessäni. Enkä ole ihmisten kanssa oikein yhteydessä. Olen täysin ulkopuolinen. Ja kaipaan hyväksyntää ja kosketusta.
Häpeän itseäni ja inhoan ja vihaan. Ja joskus vihaan ihmisiä. Koska en ole itse sellainen. Ajattelen ihan liikaa ja ajatukset eivät pysy kasassa muutenkaan.
Joskus taas tunnen onnelisuutta ja rauhallisuutta.
Mielialat vaihtelee enkä tiedä kuka olen. Saan raivokohtauksia.
Ehkä minussa on jo joku paha henki. Sekoan varmaan kohta.

Olen myös kateellinen kaikille kun he pystyvät elämään itsensä kanssa. Minä en vaan pysty. Halveksun itseäni.
Olen alkanut juomaan aika paljon. Ja silloin saan huomiota ja se tuntuu mukavalta. Humalassa olen vapautuneempi.
Epäilen kaikkea. En ymmärrä muita ihmisiä.
Minun pitäisi kuolla.
Kaipaan niin paljon hyväksyntää ja läheisyyttä, mutta kukaan ei ole sitä antanut, vaan käyttäneet minua hyväksi.
Kohta kuolen. pELOttaa.
käyn töissä ja hoidan asiat, eli en kai ole masentunut. Tai olen. olen vaan robotti silloin. teen asioita vaikka en halua tai jaksa.
mutta pitää pitää kulisseja yllä.
hajoilut ovat vain alkaneet olemaan melkoisen pahoja. tiuskin töissäkin asiakkaille.
Haluaisin olla jollekin tärkeä. mutta sitä tuskin saan koskaan kokea. parempi olisi kuolla kuin pettyä kokoajan ja elää häpeillen ja halveksuen itseä.

4

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lääääääkäriiiiin

Nyt kipin kapin lääkäriin! Olet selvästi masentunut ja todella tarvitset apua! Etkä ole todellakaan maailman huonoin ihminen! Jokaisella ihmisellä on ihmisarvo jota ei voi edes kaikella maailman mammonalla mitata! Nyt menet lääkäriin ja selität tuon kaiken, hän osaa auttaa sinua. Tsemppiä mahottomasti!!

• sammaamieltä

Aivan samaa mieltä edellisen kanssa. Ei sinussa ole mikään paha henki vaan olet sairastunut.Heti lääkäriin ja vointiasi kartoittamaan,saat apua tukea ja hoitoa!!!

• Kerrohan, mikä sinussa mielestäsi on hävettävää, vihattavaa ja halveksuttavaa? Jos olet työelämässä, ei ole edes työttömyys tai työkyvyttömyys häpeänä.

Sinulla voi olla paha olla, voit olla sairastumassa psyykkisesti, muttei sinussa mikään paha henki ole. Tällaiset kuvitelmat pystyt voittamaan järjellä ja ajattelun taidolla, joka sinulla selvästi on.

• Keissa

Jeesus Kristus Jumalan Poika on sinunkin lunastjasi. Ei sinun tarvitse kuolla ennen aikojasi. Sinulla on nyt ongelmia psyykeesi ja mielsi kanssa. Tarvitset myös apua ihan hengellisesti.

Rukous ja kääntymien Jumalan puoleen auttaa ja ihan ammattillinen psykologinen apua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe