tarkoitettu juttu, jonka voin tunnistaa omaksi että jaksaisin ja tietäisin että kannattaa jaksaa tätä. Sen tarvitsisin.
Joku oma
6
187
Vastaukset
- lienee kuka
Kerro itsestäsi jotain mies? nainen? muuta? muuten on vaikea sanoa..
- ap
Nainen. Läheltä häntä.
- M(m) mr blue eyes
Jeh jaksamisiin! Älä enää pidättele. Nyt on aika. Se aika keväästä. Keventää mieltään. Kelle? Kelle vaan jolla se on. Päällimmäisenä.
Niin lähellä, mutta niin kaukana. Ajatella niin paljon oot mua aatellut. Onnelliseksi tehnyt. Kiitolliseksi. Kaipaavaksi. Nyt sen nään en sua mä unohtaa voi. Enkä tahtoisikaan.
Luokses kuljen yhä uudestaan unelmissani unisissa; varjoisissa hämärän rajamailla.
Tunteet, tuoksut, muistot kaikki niin voimakkaina läsnä kuin eilen ois vielä saman kirjan sivuja käännelty ja niistä mielipiteitä väännelty.
Jaksan uskoa en horju. Totuus ei pala tulessakaan. Varma oon oi niin varma oon.
Jano tää ei juomalla sammu. On tähän lääke yksi sen kumpikin sisimmässään tuntee. Vain yksi on rohto ja sen hohto saa posket punaa hehkumaan.- Voi ukulele...
näitä...kun yksi suuri runoilija jätti aukon, se on nyt täytetty."vain yksi on rohto ja sen hohto saa posket punaa hehkumaan"
- Vedä paremmaksi
Voi ukulele... kirjoitti:
näitä...kun yksi suuri runoilija jätti aukon, se on nyt täytetty."vain yksi on rohto ja sen hohto saa posket punaa hehkumaan"
areena on vapaa.
- Mission impossible
Vedä paremmaksi kirjoitti:
areena on vapaa.
Kaikki eivät ole synnynnäisiä runoilijoita, mutta hän on.Hieman ehkä imelää, mutta kyl tytsyt varmaan tykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18313718
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402863Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721707Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525