Hyvää yötä...

yötä valvoo

sulle, mitäpä muutakaan tässä voin...toivotella, iso hali ja lämpimiä ajatuksia uniisi.Tärkee oot kuitenkin, kaikesta huolimatta.

34

268

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos

samoin,tuo oli kaunis toivotus:)

• odottelen unta

ajatuksesi lämpö jättää kyllä kysymyksen sen polteesta?
      Hali mukava..
      Ikävä erota sinusta, jos olet ystävä!.
      Unta leppoisaa sitten vaan sinullekkin

• :DDD

toi oli hauska:DDD

• Luulenpa...

että olen ystäväsi, tai olin?mutta sinä päätät kenet ystäväksesi kelpuutat.Poltetta ei saa olla ystävien välillä, eikä miehesi siitä pidä muutenkaan, joten lämmöllä ajattelen.Niin, huomenta vaan...

• ... ? ....
        Luulenpa... kirjoitti:

että olen ystäväsi, tai olin?mutta sinä päätät kenet ystäväksesi kelpuutat.Poltetta ei saa olla ystävien välillä, eikä miehesi siitä pidä muutenkaan, joten lämmöllä ajattelen.Niin, huomenta vaan...

Aika outoa tuntemattomalle kirjoittajalle asettaa miehet ja siviilisäädyt tietämättä
        kirjoittajasta mitään !

• Varmaan...
        ... ? .... kirjoitti:

Aika outoa tuntemattomalle kirjoittajalle asettaa miehet ja siviilisäädyt tietämättä
        kirjoittajasta mitään !

harhainen tai humalassa, ehkäpä vielä huumeitakin.Varmaan, huumeet tekee just tuota, voi miespolo miten on alasvajonnut :(

• Miksi?

Miksi ystävästä pitää erota?eikö ystävät nimenomaan pidä säilyttää?

• ynnään
        Luulenpa... kirjoitti:

ystävälle huomenta!
        Ollaan ystäviä ja nautitaan auringon valosta..päivän paisteesta..
        kyllä on ikävä sinua..
        lämmintä ystävää..sekin lämmitää..
        aamun ajatuksia..

• Täällä pohjantähden
        ... ? .... kirjoitti:

kirjoittajasta mitään !

alla piipertää monenlaista kulkijaa, ja sinäkin tietoviisas osaat lukea.Mitäs ihmeellistä siinä on jos antaa satuhahmoille sukupuolen ja siviilisäädyn?toivottavasti en koskaan juo aamukahviani yhtä tarkkaavaisen ihmisen kanssa samassa pöydässä, kun huomaat kuitenkin kummalla jalalla nousin sängystä :) ja minä kun en takerru pilkunpaikkoihin.

• Huomenta vaan
        Luulenpa... kirjoitti:

Mietin vastaisinko vai en. Pari sanaa kuitenkin.

Älä sano että olen / olin tärkeä kun koko ajan osoitat miten suurta valhetta sanasi ovat. Jos ihminen on tärkeä, häntä ei koskaan kohtele kuten sinä kohtelit mua.
        Sen tärkeyden kyllä näyttää jos se on totta.

Minä olin niin tärkeä sulle, että et koskaan välittänyt olla yhteydessä mun itseni kanssa, sulle kelpasi minuksi kuka vain, aina. Sinä rakastit ketä vaan, ikävöit ketä vaan ja halusit ketä vaan. Kuka tahansa kirjoittaja kelpasi / kelpaa yhä edelleen.
        Tiedätkö, se on sen " tärkeän " häpäisemistä. Omien sanojen valheellisuuden osoitus. Tai sitten et ymmärrä mitä sana tärkeä tarkoittaa. Tähän asti ainakaan se sana ei ole merkinnyt sulle mitään. Ja se on asia minkä olet mulle osoittanut.!!
        Sinä puhut yhtä ja teet toista.

Vielä pieni pyyntö ; ethän kerro täällä mitään mun henk.koht. asioista, aikanaan
        tarjosin sulle useammasti mahdollisuutta tapaamisen, puhumiseen, selvittelyyn
        mutta se ei kelvannut sulle. Silloin olisi asiat voitu selvittää kahdenkesken ja aikuisten tapaan ja silloin olisi ollut ratkaisujen aika. Nämä palstat ei kuitenkaan ole oikea paikka kertoa asioita joita kerrot, ei ainakaan minun mielestä. Niiden
        paikka ei ole koskaan julkisella nettipalstalla.

En minä koskaan enää pysty suhun luottamaan oikeasti, olet tuhonnut sen itse tällä kaikella mitä täällä teet, en pystyisi luottamaan oikeassa elämässä vaikka siihen olisi mahdollisuuskin.

Kaikki nää vuodet yritin kertoa sulle miten pahasti teet mutta et koskaan välittänyt
        yhtään siitä mitä sanoin tai miltä musta tuntu.

Minä olisin kelpuuttanut kyllä mutta sinä teit kaikkesi tuhotaksesi kaiken.
        Ystävä / ystävyys on yksi arvokkaimmista asioista elämässä.

• Mutta mutta ..
        Täällä pohjantähden kirjoitti:

alla piipertää monenlaista kulkijaa, ja sinäkin tietoviisas osaat lukea.Mitäs ihmeellistä siinä on jos antaa satuhahmoille sukupuolen ja siviilisäädyn?toivottavasti en koskaan juo aamukahviani yhtä tarkkaavaisen ihmisen kanssa samassa pöydässä, kun huomaat kuitenkin kummalla jalalla nousin sängystä :) ja minä kun en takerru pilkunpaikkoihin.

Jos tekee noin niin ei auta sitten kertoa satuja että muka joku on tärkeä, sadut ja tosi on kaksi eri asiaa.

• mikä kenellekin
        Täällä pohjantähden kirjoitti:

on tärkeää, siis oikeasti, se kai on se merkityksellinen asia. jollekin se on nettileikki
        ja paskanjauhaminen täällä, jollekin muulle jotain päinvastaista.
        ei ainakaan pidä sanoa tärkeäksi sellaista mikä näkyy kauas olevan jotain muuta.

• -----
        Huomenta vaan kirjoitti:

Mietin vastaisinko vai en. Pari sanaa kuitenkin.

Älä sano että olen / olin tärkeä kun koko ajan osoitat miten suurta valhetta sanasi ovat. Jos ihminen on tärkeä, häntä ei koskaan kohtele kuten sinä kohtelit mua.
        Sen tärkeyden kyllä näyttää jos se on totta.

Minä olin niin tärkeä sulle, että et koskaan välittänyt olla yhteydessä mun itseni kanssa, sulle kelpasi minuksi kuka vain, aina. Sinä rakastit ketä vaan, ikävöit ketä vaan ja halusit ketä vaan. Kuka tahansa kirjoittaja kelpasi / kelpaa yhä edelleen.
        Tiedätkö, se on sen " tärkeän " häpäisemistä. Omien sanojen valheellisuuden osoitus. Tai sitten et ymmärrä mitä sana tärkeä tarkoittaa. Tähän asti ainakaan se sana ei ole merkinnyt sulle mitään. Ja se on asia minkä olet mulle osoittanut.!!
        Sinä puhut yhtä ja teet toista.

Vielä pieni pyyntö ; ethän kerro täällä mitään mun henk.koht. asioista, aikanaan
        tarjosin sulle useammasti mahdollisuutta tapaamisen, puhumiseen, selvittelyyn
        mutta se ei kelvannut sulle. Silloin olisi asiat voitu selvittää kahdenkesken ja aikuisten tapaan ja silloin olisi ollut ratkaisujen aika. Nämä palstat ei kuitenkaan ole oikea paikka kertoa asioita joita kerrot, ei ainakaan minun mielestä. Niiden
        paikka ei ole koskaan julkisella nettipalstalla.

En minä koskaan enää pysty suhun luottamaan oikeasti, olet tuhonnut sen itse tällä kaikella mitä täällä teet, en pystyisi luottamaan oikeassa elämässä vaikka siihen olisi mahdollisuuskin.

Kaikki nää vuodet yritin kertoa sulle miten pahasti teet mutta et koskaan välittänyt
        yhtään siitä mitä sanoin tai miltä musta tuntu.

Minä olisin kelpuuttanut kyllä mutta sinä teit kaikkesi tuhotaksesi kaiken.
        Ystävä / ystävyys on yksi arvokkaimmista asioista elämässä.

Pyysin jo anteeksi loukkauksiani. Ymmärä että ei asiat ole mulle ollut selviä. Palstoilla olen kuullut nimettomiä viestejä valittämisestä ja irl toista. Olen pakkomielteen vallassa oleva hullu. Ammattilaisilta jopa.

Jos saa irl pakit... eihän siinä sitten enää mitään. Etkä ole vastannut mulle anonyymeissä medioissa jos se olit sinä.

• Ei noin ..
        Luulenpa... kirjoitti:

Epäkorrektia, ilkeää ja kaukana ystävyydestä ja tärkeydestä.

• Huomenta vaan
        ----- kirjoitti:

Pyysin jo anteeksi loukkauksiani. Ymmärä että ei asiat ole mulle ollut selviä. Palstoilla olen kuullut nimettomiä viestejä valittämisestä ja irl toista. Olen pakkomielteen vallassa oleva hullu. Ammattilaisilta jopa.

Jos saa irl pakit... eihän siinä sitten enää mitään. Etkä ole vastannut mulle anonyymeissä medioissa jos se olit sinä.

Minun vastaus meni nimimerkille " Luulenpa .. "

• hehe

viimeinen sana sitten sanottu ehkä se uni sitten tulee ,tyytyväisenä itsensä

• Mitä tarkottaa

toi kaikesta huolimatta, teitkö jotain ikävää hälle vaikka sanot olevan tärkee ?

• Ap

En oo tehnyt pahaa, näin ainaskin toivon.Tuo ”Tärkee” on semmonen juttu...häneen törmääminen on kuin pelastusrengas olis viskattu, noin kuvaannollisesti, ei siitä sen enempää. Toi kaikesta huolimatta tarkoittaa lopunikääni...tuli mitä tuli, meni miten meni.

• Me olemme
        Ap kirjoitti:

En oo tehnyt pahaa, näin ainaskin toivon.Tuo ”Tärkee” on semmonen juttu...häneen törmääminen on kuin pelastusrengas olis viskattu, noin kuvaannollisesti, ei siitä sen enempää. Toi kaikesta huolimatta tarkoittaa lopunikääni...tuli mitä tuli, meni miten meni.

kuin laivoja. Reittimme kulkevat osan matkaa lähekkäin, rinnakkain, osan matkaa kauempana toisistaan. Olemme vankkaa tekoa eikä meitä pienet tuulet huojuta. Vaikka välillämme olisi paljon matkaa ja toinen näkymättömissä, silti meri on yhteinen ja taivas. Sinä olet minun elämässäni, vaikka en sinua näe.

• Huomenta vaan
        Me olemme kirjoitti:

kuin laivoja. Reittimme kulkevat osan matkaa lähekkäin, rinnakkain, osan matkaa kauempana toisistaan. Olemme vankkaa tekoa eikä meitä pienet tuulet huojuta. Vaikka välillämme olisi paljon matkaa ja toinen näkymättömissä, silti meri on yhteinen ja taivas. Sinä olet minun elämässäni, vaikka en sinua näe.

sullekin. Sinun käytös huojuttaa / on huojuttanut. Se satuttaa niin kovin. Vaikka itse et nähtävästi sitä ymmärrä.

• Huomenta vaan
        Huomenta vaan kirjoitti:

sullekin. Sinun käytös huojuttaa / on huojuttanut. Se satuttaa niin kovin. Vaikka itse et nähtävästi sitä ymmärrä.

en ollut edellinen.

• vakinainen ??
        Me olemme kirjoitti:

sanokko sä ton kelle vaan kysymätä mitään tunnisteita ?

• Me ??
        Me olemme kirjoitti:

Ketkä me ??

• no eihän se sitä
        Me ?? kirjoitti:

Ketkä me ??

itekään tiiä, pelkkä palstapelle pelleilemässä. vitunkaan väliä kelle puhuu mitäkin.

• kantsii varmaan
        Me olemme kirjoitti:

puhua vaan omasta puolestaan ainaski sillon jos on kovin syvällä nettileikeissä.

• Voisin olla
        Ap kirjoitti:

...Tukenasi aina, tuli mitä tuli...Niin se on tarkoitettu...

• Olla tukena
        Voisin olla kirjoitti:

on jotain muuta kuin nettileikit.

• Miksi et
        Voisin olla kirjoitti:

sitten ole ?

• Voi ihmiset teitä !
        Voisin olla kirjoitti:

Eipä ole kovin vakuuttavaa kertoa tämän kaiken keskellä jollekin " voisin olla " ...

Kun se tänne heitetään kenelle vaan niin tänne se myös jää.

Sellainen tuki on oikean tuen irvikuva.

• sydämeesi lämpimään

Huomenta ja auringonpaistetta

• Oliko tää

mieheltä naiselle ?

• ol se

koska se puhu tossa sen vastaajan miehestä ... vaik vastaaja olikin varmasti väärä
        ja kaikki oli väärää sössönsössöö.

• Secret

Jos hän olisi tärkeä sinulle, menisit ja tarttuisit varovasti hänen kädestään kiinni . . .

• Secret

Mukavaa päivää kaikille! :) :) :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      148
      11017
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5403
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      41
      4215
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2674
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      101
      1588
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1586
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      75
      1445
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe