Aloitin toisen pääsiäispäivän nauramalla.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012040815381831_uu.shtml
Kannattaa lukea
lukijatar.
2
69
Vastaukset
- ehkä coveroin silti
G 4 U. Mä itkin. On niin karmee toi Jessen kohtalo last friday...
- yearstzi
VL-liikkkeessä ei ole noudatettu vanhatestamentillisia ohjeita juuri koskaan. Paljon on aivan omia "sääntöjä". Mutta uusitestamentillisia sääntöjä on suhteellisen paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17607- 36516
- 47506
- 25505
- 43492