Miksi Mara ei koskaan hymyile ja näytä hyväntuuliselta? Sen koko keho viestii epävarmuutta ja pahaa oloa. Se on aina jotenkin kireän ja pelottavan näköinen.
Miksi Mara ei koskaan hymyile?
34
469
Vastaukset
- aitilehmä
Ei sillä ole mitään asiaa mistä olisi hyvällä tuulella! Ei perhettä , ei rahaa , ei ystäviä , ei töitä ... Listaa voisi jatkaa loputtomiin
- täti naapuritalosta
Hän on omasta mielestään niin paljon ylitse muiden, että ilmeisesti katsoo kylmän viileästi muita ihmisiä, ilman hymyn häivää. Muut ovat häneen verrattuna alamaisia ja mitäs nyt niille hymyilemään, taviksille.
Puhuu muuten tosi lässyttävällä tavalla tyttärelleen, siinäkään ei ole mitään luonnollisuutta, pelkkää feikkiä sekin. - Äiti minäkin!
täti naapuritalosta kirjoitti:
Hän on omasta mielestään niin paljon ylitse muiden, että ilmeisesti katsoo kylmän viileästi muita ihmisiä, ilman hymyn häivää. Muut ovat häneen verrattuna alamaisia ja mitäs nyt niille hymyilemään, taviksille.
Puhuu muuten tosi lässyttävällä tavalla tyttärelleen, siinäkään ei ole mitään luonnollisuutta, pelkkää feikkiä sekin.Kuule, minäkin puhun "lässyttävällä" tavalla toisinaan pojalleni ja siinä EI ole mitään feikkiä!! RAKASTAN lastani yli kaiken, ja hän on mulle TÄRKEIN ihminen koko maailmassa, oma lapseni. Kehtaatkin väittää että sellainen on feikkiä!
Sulla ei taida olla omaa lasta "täti naapuritalosta"? Tai sitten meillä on eri käyttäytymis
tavat tai olet muuten vain kylmän viileä ihminen.
Anna toisten elää miten haluaa ja älä puutu toisten perhe-elämään, keskity vain itseesi,ok?! - raivottarelle
Äiti minäkin! kirjoitti:
Kuule, minäkin puhun "lässyttävällä" tavalla toisinaan pojalleni ja siinä EI ole mitään feikkiä!! RAKASTAN lastani yli kaiken, ja hän on mulle TÄRKEIN ihminen koko maailmassa, oma lapseni. Kehtaatkin väittää että sellainen on feikkiä!
Sulla ei taida olla omaa lasta "täti naapuritalosta"? Tai sitten meillä on eri käyttäytymis
Anna toisten elää miten haluaa ja älä puutu toisten perhe-elämään, keskity vain itseesi,ok?!Aikamoinen raivo sulla päällä taas. :)
- toinen täti
raivottarelle kirjoitti:
Aikamoinen raivo sulla päällä taas. :)
Haha, mitähän nappeja "äiti" taas tänään nauttinut?, nyt olisi rauhoittavien aika.
- ässynlässyn
Äiti minäkin! kirjoitti:
Kuule, minäkin puhun "lässyttävällä" tavalla toisinaan pojalleni ja siinä EI ole mitään feikkiä!! RAKASTAN lastani yli kaiken, ja hän on mulle TÄRKEIN ihminen koko maailmassa, oma lapseni. Kehtaatkin väittää että sellainen on feikkiä!
Anna toisten elää miten haluaa ja älä puutu toisten perhe-elämään, keskity vain itseesi,ok?!Voi lapsi parkaa, sääliksi käy.
- Äiti minäkin nro2
Huomaan hyvin että olette lapsettomia:(
- Sikaniska1
Maran käytös johtuu siitä, että tietää muiden ihmisten nauravan sille, sen on pakko suojautua kuoren sisään. Varsinkin nyt kun lasta pukkaa toiselle miehelle, joka hengaa jomuissa maisemissa. Oikeasti aika surkea tilanne tuolla tytöllä, JO kohta 2 lasta eri miehille. Tulevaisuudessa tulee varmasti lisää........ottaisi nyt kerrankin kundin jolla on RAHAA ei noita muitten rahoilla pelaavia huijareita.
- Kysyn vaan
Huhheijaa,onpas täällä ilkeitä ihmisiä,haukutaan jopa äitejä joilla on lapsi/lapsia,ja aivan tuntemattomia ihmisiä muille. Se kertoo sitä että suurimmalla osalla tän palstan kirjoittajilla on todella paha olla omassa elämässä. Miks muuten hyökätään tuntemattomien kimppuun tuollaisella ilkeydellä ja raivolla. Miksi?
- ???
Ihmettelen minäkin samaa.
- kaunotar
Olet väärässä, minä kirjoittelen sillointällöin tälle palstalle ja minulla ei ole todellakaan mitenkään "paha olla ", minulla on asiat erittäin hyvin, lapseni ovat korkeakoulutettuja, itsellänikin on hyvä työpaikka, aina ollut ja tulee olemaan eläkeikään saakka. Lapsia ei pidä arvostella näissä kirjoituksissa, mutta äitejä voi ja pitääkin pistää ruotuun, sillä kaikenlaisia äitiliinejä nykyään on.
Älkää aina arvostelko negatiivisesti ihmisiä, jotka kirjoittelevat näille foorumeille.
Useat kirjoitukset ovat erittäin hyviä ja Suomessa on tietääkseni vapaus kirjoitella asioista, kunhan jättää määrätynväriset rauhaan. - jdjdkykkdt
kaunotar kirjoitti:
Olet väärässä, minä kirjoittelen sillointällöin tälle palstalle ja minulla ei ole todellakaan mitenkään "paha olla ", minulla on asiat erittäin hyvin, lapseni ovat korkeakoulutettuja, itsellänikin on hyvä työpaikka, aina ollut ja tulee olemaan eläkeikään saakka. Lapsia ei pidä arvostella näissä kirjoituksissa, mutta äitejä voi ja pitääkin pistää ruotuun, sillä kaikenlaisia äitiliinejä nykyään on.
Älkää aina arvostelko negatiivisesti ihmisiä, jotka kirjoittelevat näille foorumeille.
Useat kirjoitukset ovat erittäin hyviä ja Suomessa on tietääkseni vapaus kirjoitella asioista, kunhan jättää määrätynväriset rauhaan.Sama juttu - minäkin kommentoin aina välillä ja kaikki asiani ovat hyvin. Vakituinen työ, esimiesasemassa, useamman vuoden koulutus takana, kaunis omistusasunto, hyvä ulkonäkö jne. Tämä on vain harmitonta viihdettä ja hauskaa lukea näitä, monilla on sana hyvin hallussa täällä.
Mielestäni on vain hyvä, että ihmiset tuomitsevat kaikenlaista moraalitonta ja vastuutonta toimintaa, se osoittaa, että tässä maassa on ihmisillä vielä arvot kohdillaan!
- Aika suruisa
Se täysi hymyilyttömyys on kyllä erikoista. Harva ihminen on noin vakava ja vihaisen näköinen taukoamatta.
Posket aina oikein kireällä ja narskuttelee hampaitaan, vihaisen oloisena.
Kun noin vaikeaa on elämä, eikö kannattaisi mennä ammattiauttajan juttusille.
Martinalla on varmasti hirveä suuri paha möykky sisällään esim. turvattomasta lapsuudestaan ja nuoruudestaan. Isästä ei tietoa, äidillä lapsia monen eri miehen kanssa ja itsekin sen myönsi että oli aina vihoissa äitinsä kanssa. Se ettei pärjännyt koulussa eikä ollut suosittu, ei kavereita, oli itse koulukiusaaja, kaikki tämä aiheuttanut ehkä kehnon itsetunnon. Heillä ei varmasti myös ollut rahaa ja asuivat slummityyppisissä lähiöissä.- Lillukka
Valitettavasti on niin, että vanhempien virheet kostautuvat usein useammassakin sukupolvessa. Martinan turvaton lapsuus, äidin vastuuttomuus jättävät jälkensä.
Toivottavasti Martina kypsyy vastuulliseksi äidiksi ja löytää rinnalleen turvallisen kumppanin eikä toista äitinsä virheitä.
- j k
enn tiedä
- aika ressukka on..
Leikkii olevansa Victoria Beckham :DDD
- ja myös nämä
Niin ja Jordan! Ja Angelina! Näitä ainakin yrittänyt matkia mm. tatskalla ja pukeutumisella :)
- tuttava-ex
Mara matkii Vicktoria Bekhamia,sillä koskaan en ole nähnyt valokuvaa ,missä Bekhamin rouva hymyilisi,sitä se matkii ja koittaa olla samanlainen,kuin idolinsa Losissa
- kallekustaakorkki
Molemmilla on ainakin yksi yhteinen tekijä -> pettävä mies :D
- simpsonsBrother
Eiku matii Angelinaa:
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR5iwVeZPQDERf55leB6usfAq79z8qHzz2rgmDSY970ONGd772k
Paitsi että Martina on kyllä kauniimpi.- parasta viihdettä!
Hahahahahah! Kyllä tän yhden kommentit on sitten ihan eri todellisuudesta! :D
- mara-parka
Mara vs. Angelina Jolie, kaksi täysin ääripäätä olevaa, toinen kaunis kuin kuva, toinen kuin Notre Damen kellonsoittaja. Ei varmaan tarvitse arvata kumpi on kumpi :)
- jk
Ninkö
- Femme fatale
Martina se salaperäinen kohtalokas nainen (ollut jo useammankin kohtalo). Ei sillä roolilla sovi hymyillä.
Uudessa blogissaankin poseeraa niin söpösti reikäfarkuissaan suu somasti supussa.
Kuva taas sekin taattua itseotettua kännykkäkuvaa peistä.
Kun itse tekee ja sepittää, saa mieleisensä tuloksen.- Femme fatale
Ei @&!!¤##! Että mä kirjotan väärin!
- joiiuo98
Angelina:
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR5iwVeZPQDERf55leB6usfAq79z8qHzz2rgmDSY970ONGd772k
Mara:
http://static.iltalehti.fi/viihde/martina0608PP_vi.jpg
Kyllä mara voiton vie ainakin 2-0.- Etelänmies
Martina on KYMPIN arvoinen Nainen!
- Aivan!
Etelänmies kirjoitti:
Martina on KYMPIN arvoinen Nainen!
10 euron ;)
- Etelänmies
Aivan! kirjoitti:
10 euron ;)
Asteikolla 1-10! Siis Kympin arvoinen nainen. Erilainen kun te tyhmät kateelliset haukkujat jotka olevinaan olette nokkelia mutta saatte aikaan vain railakkaat naurut ainakin täällä meillä päin, ja täällä tosissaan porukalla nauretaan ja osa ihan vihaa teitä kateellisia urputtajia, hahhaa:) !!!
- Järki jäähtyy?
Sairasta haukkua tuntemattomia äitejä täällä...! Ykskin puhui jostain "onko lääkkeet ottamatta äidillä" tai jotain siihen suuntaan. Prkl miten sairaita yksilöitä: mulla on oikeus myös haukkua ja niin teen vaikka te tästäkin piipitätte ja inisette kuin itikat tän jälkeen, katsotaan vain!
- 10 min. sisään...?
Katsotaan kauanko menee kun vali-vali-valittajat idiootit alkaa tähän vastaamaan?
- Täysin samaa mieltä
Niin onkin. 10 sentin arvoinen.
- Hahaa
Ovat hiljaa kun aivot lyö tyhjää:)))
- Sundström
Leikkausarvet kiristää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3085534- 735103
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433514
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893143Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422207
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272098