Yksinäisyys muutti hulluksi?

paskajätkä...

Vuosien yksinäisyys takana mutta nyt elämäni ensimmäisessä seurustelu suhteessa. Enpä tiedä onko minusta suhteeseen olen löytänyt ihan uusia sairaita piirteitä itsestäni. Olen todella mustasukkainen tämän naisen kaveripiiristä ja muutenkin vainoharhainen. Muutaman tämän naisen miespuolisen kaverin päälle olen käynytkin. Ja lähes tulkoon kaikki miespuoliset kaverit uhannut hakata tai tappaa. Muutenkin olen katkera hänen eletystä ns. normaalista elämästä joka itseltä on jäänyt elämättä. Tätä naista kohtaan olen todella hellä hän on sanonutkin että ei jos pelkkää muuta käytöstä tulkitsisi niin ei voisi uskoa miten hellä ja herkkä ihminen olen, siksi hän kuulemma rakastaa minua ja avoinmuuttani. Olen täysin avoimesti kertonut hänelle yksinäisyydestäni. Mutta olenko oikeasti kasvanut vuosien saatossa yksin eläessä niin kieroon että en kykene normaalissa parisuhteessa elämään. En halua pilata toisen elämää omalla sairaalla mielelläni tässä olen miettinytkin jos tappaisin itseni yksinäisyyteen paluu ei ole enään vaihto ehto, mutta en halua pilata kenenkään elämää

11

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulli keijo

haluan että tapat itsesi
      kyl sä varmaa tajuat että ne miespuoliset kaverit runnoo kulliaan sen huoran pilluun ja sua se ajatus kiihottaa
      jos tappasit ittes voisit avuttomana kummituksena katsoa vierestä ku ne panee sitä
      se kiihottais sua se avuttomuus

• kulli keijo

haluan että tapat itsesi
      kyl sä varmaa tajuat että ne miespuoliset kaverit runnoo kulliaan sen huoran pilluun ja sua se ajatus kiihottaa
      jos tappasit ittes voisit avuttomana kummituksena katsoa vierestä ku ne panee sitä
      se kiihottais sua se avuttomuus

• Oliko kulli keijo mahdollisesti olevinaan vitsikäs, vai ihan muuten idiootti? Ymmärrän aloittajaa täysin, sillä erotuksella, että luulen että olet nuorempi. Niissä erittäin vähissä suhteissa ikä yli 50v, tunnistin itsessäni samoja piirteitä. Sinä voit vielä ajatusmaailmaas korjata. Hyvä, että olet löytänyt suhteen. Mulla on neurologinen sairaus, joka on tehokkaasti karkoittanut naiset. Se kun näkyy hitaampana liikkumisena. Ja eilen kysyin mitä naiset pelkää, jos on miehellä joku vamma? Yhtään kunnon vastausta en saanut. Vahvistaa käsitystä, että olen syntynyt pahasti vika maahan. Muuttaisin pois,mutta ei se ole niin yksinkertaista, eikä ole tarpeeksi rahaa, vihaan kotimaisia naisia aina enemmän. Rukoilen, vaikka en kuulu edes kirkkoon, ettei tää pääty henkirikokseen.

• p*skamessias

Tää kyllä tais olla trollialoitus, suunnattu tietyntyyppisille ihmisille, vahingoittamismielessä?

• alottaja3435

voi kuule kun olisikin trolli, ihan täyttä totta. Mieti nyt vähän olen aina ollut yksinäinen ihminen ja viimeinen löysin suhteen niin löydän itsestäni tuollaisia piirteitä joita en voi hallita ja jotka pilaavat suhteen. Paluu siihen yksinäiseen helvettiin on edessä tai sitten hautaan. En enään kestä niitä yksinäisiä iltoja,tuskallisen pitkiä unettomia öitä sitä loputonta seinien tuijottelua. Tosiasiassa minussa on varmasti aina ollut nuo luonteen viat muut ihmiset ovat ne ehkä huomanneet sen takia saatankin olla ollut yksin nyt huomasin ne itsekkin

• höpönlöpöäpöpöä
        alottaja3435 kirjoitti:

voi kuule kun olisikin trolli, ihan täyttä totta. Mieti nyt vähän olen aina ollut yksinäinen ihminen ja viimeinen löysin suhteen niin löydän itsestäni tuollaisia piirteitä joita en voi hallita ja jotka pilaavat suhteen. Paluu siihen yksinäiseen helvettiin on edessä tai sitten hautaan. En enään kestä niitä yksinäisiä iltoja,tuskallisen pitkiä unettomia öitä sitä loputonta seinien tuijottelua. Tosiasiassa minussa on varmasti aina ollut nuo luonteen viat muut ihmiset ovat ne ehkä huomanneet sen takia saatankin olla ollut yksin nyt huomasin ne itsekkin

elä nyt vielä luovuta. Ei se itsensä tappaminenkaan ole niin helppoa, perseelleen sekin voi mennä. Sitten oot joku puolipäinen kasvi vuosikymmeniä...

Ei tuo sun tilanne ole mikään poikkeuksellisen kummallinen. Onko siellä päin mitään mielenterveyspolia tms josta voisit aikaa kysyä? En usko, että olet niin hullu kuin itse kuvittelet. Mutta jonkun kanssa noiden ajatusten selvittäminen vois auttaa ja näkisit itsekin ton kokonaisuuden, etkä syyttelis itsees luonnehäiriöstä tms.

• reymari

Yksi vaihtoehto olisi että yrittäisit etsiä itsellesi jonkinlaisen harrastuksen parisuhteen rinnalle. Saa välillä muuta ajateltavaa ja mahdollisesti myös omiakin kavereita. Jos haluaa yksinäisyydestä täysin eroon niin siihen tarvitaan useampi ihminen ympärille, ei se pelkästään riitä että on tyttöystävä.

En valitettavasti itse tuon paremmin osaa neuvoa.

• Psykaa harrastava

Tässä kirjoittaa nyt psykologiaa harrastava.Kauanko olet ollut elämäsi aikana yksiksesi?On hienoa että olisit jopa valmis tappamaan itsesi kuin pilaamaan toisen elämän,mutta mitä en sinulle kuitenkaan missään nimessä tahdo.Tämä naikkonen voi olla liiankin sosiaalinen ja vertailu häneen saa tuntemaan alemmuuskompeksia.Kaikki on niin suhteellista.Tiedän kun on yksin,maailmankuva saattaa vääristyä.Pelkkä läheisyyskin riittää ja rutiinit,jotka saavat sinut pitämään elämästä kiinni.En halua olla mikään neuvonanataja ja kaikkitietävä.mutta tiedän miltä sinusta saattaa tuntua.

• painu keittiöös

Joo ja lopeta se psykologian harrastaminen tai ainakin jätä mainitsematta. Koskaan ei ole hienoa jos tai kun joku edes ajattelee itsensä tappamista. Siinä on sinulle kompleksia.

ps. olen oikeasti lukenut psykologiaa, olen ollut suljetulla töissä jne.

• höpönlöpöäpöpöä

Tappamalla itsesi oisit just sellanen klassinen tapaus, joita ihmiset ihmettelee: ihminen,jolla on ollut hieman rankkaa, löytää jotain uuttaa ja parempaa elämäänsä - ja tappaa itsensä.

Mun teoria on, että noissa tilanteissa ei kestä sitä ajatusta, että joutus takas sinne entiseen hel-vettiin. Se on pelottavaa!
      Voin toki olla hyvinkin väärässä... En tiiä...

Oon myös omassa pitkässä yksinäisyydessäni tullut siihen tulokseen, että väistämättä muut ihmiset alkaa näkemään "vihollisina". Oisko joku primitiivinen suojausreaktio, koska totaalisen yksin ollessaanhan on haavoittuva, ei ole ketään joka puolustais mua, jos jokin uhkais.

Joten, kyllä yksinäisyys kasvattaa meidät kieroon ts sellaisiksi, että pärjäämme kyllä yksin, mutta emme välttämättä muiden kanssa. Onneksi se ihmisten kanssa toimiminen palautuu pikkuhiljaa, kun joutuu muiden pariin. Mieti, ap, onko sun rakkaan kaverit oikeesti uhka sulle ja teidän onnelle, vai onko sulla vaan "yksinäisen suojaus" päällä...

• 7

-> ap

Tuttua juttua, liiankin, samoja oireita täälläkin.

Itse tein sellaisen päätöksen että lopetin seurustelun, ei sopinut minulla alkuunkaan.
      Kannatti, sillä sain mielenrauhani takaisin ja tiedän nyt että rakastuminen ei ole minua varten.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4754
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      207
      3800
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      101
      2205
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1226
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1095
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      477
      1022
    Aihe