teihin ihastunut, ja ette tiedä miten päin kyseisen henkilön kanssa olisitte ettei tulis väärää mielikuvaa, esim. töissä, taikka harrastuksissa... :/
Entäpä kun
16
280
Vastaukset
- EvelynW
Sanot sille, olisi katselematta sinua ja unohtaisi koko jutun, niin kyllä se uskoo, jos haluat.
- ,,,,
oikeasta elämästä nyt en tiedä mitään, mut emmerdalessa oli vastaava tilanne, kun marlon tunnusti työkaverilleen tunteensa, vaikka kaverikin varoitti. Tänä iltana olemme taas viisaampia miten homma etenee.
- bettyLii
musta se nainen on itekkin syyllinen kun tiesi (kerto miehelleenkin) et marlon on ihastunut häneen. sit kuitenkin kiusotteli tahalteen marlon polosta. mut kohta selvii onko se nainen sit kuitenki vähän tykästynyt marloniin vai pelkistään tunteeseen et joku kuolaa sen perään.ans kattoo miten siinä käy.
- cain on hot
bettyLii kirjoitti:
musta se nainen on itekkin syyllinen kun tiesi (kerto miehelleenkin) et marlon on ihastunut häneen. sit kuitenkin kiusotteli tahalteen marlon polosta. mut kohta selvii onko se nainen sit kuitenki vähän tykästynyt marloniin vai pelkistään tunteeseen et joku kuolaa sen perään.ans kattoo miten siinä käy.
mä tiedän jo, mut en ole niin ilkeä, että sen paljastaisin. mun mieleen emmyssä on nyt cainin ja charityn välinen kuvio.
- Psykon anal yysi
cain on hot kirjoitti:
mä tiedän jo, mut en ole niin ilkeä, että sen paljastaisin. mun mieleen emmyssä on nyt cainin ja charityn välinen kuvio.
Ai hottiako on nämä tosi elämän Suomalaiset cainitkin sulle? ei muuta kun turpaan vaan ja onnea.
- pikku riiviö
mä meen innolla leikkiin mukaan, sehän on hauskaa, ainakin työpäivä sujuu rattoisammin.;) Mielenkiinnolla seuraan miten pitkälle toinen vie vikittelynsä...Sehän on vain flirttailua, mulle
- miksi pitäisi
Jos ap ei itse ole myös ihastunut, tuskin teidän tarvitsee olla mitenkään päin.
Vai onko oltava? - jääähdyttäjä
Jos haluatte päästä siitä eroon, ainahan on hienovaraisia tapoja vihjailla, ettei kiinnostus ole molemminpuolista. Kerrot vaikka millaisista miehistä/naisista pidät, ja kuvailet jotain sen täydellistä vastakohtaa. Tai jos sulla on joku kierroksessa, kerrot kuin ohimennen jotain mitä te olette tehneet yhdessä tms.
- oon huomannut
kaikkein paras keino on torjua, että kohtelee kuin ilmaa, luulis tyhmemmänkin tajuavan
- :(
olenkin jo huomannut, että olen kuin ilmaa eräälle . Minä kyllä haluaisin, että sanottaisiin suoraan....
Leikkikalu, ajankulu, vitsi...no klovnin osaan olenkin osuva...Ei ole pahemmin sanonut välittävänsä...
- EvelynW
Voihan se olla flirttiäkin tosin, katselee sinua, nai toisen kanssa kuin pupu ja nauttii vain elämästä ;-)
- kuin silloin ennen..
Olit ihastunut minuun silloin.luin sen kasvoiltasi ja käytöksestäsi minua kohtaan..kielsit sen itseltäsi ja muilta. Teit kumminkin minuun lähtemättömän vaikutuksen....odotan sinun yht.ottoa silti.
- itsevedätystä?
Ota häneen yhteyttä. Kun hän on kerran ollut sinuun ihastunut satavarmasti ja kieltänyt sen, hänen täytyy totisesti ilahtua yhteydenotosta.
itsevedätystä? kirjoitti:
Ota häneen yhteyttä. Kun hän on kerran ollut sinuun ihastunut satavarmasti ja kieltänyt sen, hänen täytyy totisesti ilahtua yhteydenotosta.
Hän tietää tuhat varmasti minun olevan samoilla tunteilla....
- Höh... :P
**** kirjoitti:
Hän tietää tuhat varmasti minun olevan samoilla tunteilla....
Mistäs hän voi tietää, jos et ole sanonut mitään?
Höh... :P kirjoitti:
Mistäs hän voi tietää, jos et ole sanonut mitään?
Hän (N) tuntee niin tark.minut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010506
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404070Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386