Entäpä kun

Toinen on

teihin ihastunut, ja ette tiedä miten päin kyseisen henkilön kanssa olisitte ettei tulis väärää mielikuvaa, esim. töissä, taikka harrastuksissa... :/

16

281

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EvelynW

Sanot sille, olisi katselematta sinua ja unohtaisi koko jutun, niin kyllä se uskoo, jos haluat.

• ,,,,

oikeasta elämästä nyt en tiedä mitään, mut emmerdalessa oli vastaava tilanne, kun marlon tunnusti työkaverilleen tunteensa, vaikka kaverikin varoitti. Tänä iltana olemme taas viisaampia miten homma etenee.

• bettyLii

musta se nainen on itekkin syyllinen kun tiesi (kerto miehelleenkin) et marlon on ihastunut häneen. sit kuitenkin kiusotteli tahalteen marlon polosta. mut kohta selvii onko se nainen sit kuitenki vähän tykästynyt marloniin vai pelkistään tunteeseen et joku kuolaa sen perään.ans kattoo miten siinä käy.

• cain on hot
        bettyLii kirjoitti:

musta se nainen on itekkin syyllinen kun tiesi (kerto miehelleenkin) et marlon on ihastunut häneen. sit kuitenkin kiusotteli tahalteen marlon polosta. mut kohta selvii onko se nainen sit kuitenki vähän tykästynyt marloniin vai pelkistään tunteeseen et joku kuolaa sen perään.ans kattoo miten siinä käy.

mä tiedän jo, mut en ole niin ilkeä, että sen paljastaisin. mun mieleen emmyssä on nyt cainin ja charityn välinen kuvio.

• Psykon anal yysi
        cain on hot kirjoitti:

mä tiedän jo, mut en ole niin ilkeä, että sen paljastaisin. mun mieleen emmyssä on nyt cainin ja charityn välinen kuvio.

Ai hottiako on nämä tosi elämän Suomalaiset cainitkin sulle? ei muuta kun turpaan vaan ja onnea.

• pikku riiviö

mä meen innolla leikkiin mukaan, sehän on hauskaa, ainakin työpäivä sujuu rattoisammin.;) Mielenkiinnolla seuraan miten pitkälle toinen vie vikittelynsä...Sehän on vain flirttailua, mulle

• miksi pitäisi

Jos ap ei itse ole myös ihastunut, tuskin teidän tarvitsee olla mitenkään päin.

Vai onko oltava?

• jääähdyttäjä

Jos haluatte päästä siitä eroon, ainahan on hienovaraisia tapoja vihjailla, ettei kiinnostus ole molemminpuolista. Kerrot vaikka millaisista miehistä/naisista pidät, ja kuvailet jotain sen täydellistä vastakohtaa. Tai jos sulla on joku kierroksessa, kerrot kuin ohimennen jotain mitä te olette tehneet yhdessä tms.

• oon huomannut

kaikkein paras keino on torjua, että kohtelee kuin ilmaa, luulis tyhmemmänkin tajuavan

• :(

olenkin jo huomannut, että olen kuin ilmaa eräälle . Minä kyllä haluaisin, että sanottaisiin suoraan....
        Leikkikalu, ajankulu, vitsi...no klovnin osaan olenkin osuva...Ei ole pahemmin sanonut välittävänsä...

• EvelynW

Voihan se olla flirttiäkin tosin, katselee sinua, nai toisen kanssa kuin pupu ja nauttii vain elämästä ;-)

• kuin silloin ennen..

Olit ihastunut minuun silloin.luin sen kasvoiltasi ja käytöksestäsi minua kohtaan..kielsit sen itseltäsi ja muilta. Teit kumminkin minuun lähtemättömän vaikutuksen....odotan sinun yht.ottoa silti.

• itsevedätystä?

Ota häneen yhteyttä. Kun hän on kerran ollut sinuun ihastunut satavarmasti ja kieltänyt sen, hänen täytyy totisesti ilahtua yhteydenotosta.

itsevedätystä? kirjoitti:

Ota häneen yhteyttä. Kun hän on kerran ollut sinuun ihastunut satavarmasti ja kieltänyt sen, hänen täytyy totisesti ilahtua yhteydenotosta.

Hän tietää tuhat varmasti minun olevan samoilla tunteilla....

• Höh... :P
        **** kirjoitti:

Hän tietää tuhat varmasti minun olevan samoilla tunteilla....

Mistäs hän voi tietää, jos et ole sanonut mitään?

Höh... :P kirjoitti:

Mistäs hän voi tietää, jos et ole sanonut mitään?

Hän (N) tuntee niin tark.minut...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      324
      6205
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3676
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      149
      2861
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      227
      2190
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      107
      1763
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1232
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      83
      1092
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      983
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      958
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      904
    Aihe