ssiis painan 40 kiloa ja olen 155 pitkä... pidin itseäni lihavana kunnes tajusin miten paljon olen yhtäkkiä kasvanut pituutta.. sittemmin mulla alkoi iha vimmattu syömisen tarve koska nyt koen itseni hyvin laihaksi.. painan yhtä paljon kuin 5 senttiä lyhyemmät kaverit!! tietenkään en halua olla ikuinen lauta joten kertokaa ihmiset, mitä mun pitäisi tehdä ja olenko teistä ihan hirveän laiha..? ):: asiallisia ja rakentavia vastauksia ja kiitos jo etukäteen.. C:
olenko minä pahastikin alipainoinen? );;
21
340
Vastaukset
- enni 13 v
itse painan 38 ja olen 159 pitkä. oon 13v tyttö.
- asamaani
no sitte en olis itestäni niin huolissaan ;o
- Juuu(:
No et todellakaan ole alipainoinen ihan normaali paino pituuteen verrattuna:)
- =*(
itekki oon 11.v pituutta on noin 160cm ja painooki löytyy tommnen 45kg mä pidän itteeni läskinä
- 12 v 160,5cm
Itse painan 44
- Valokuvaaja;)
Te ette Todellakaan oo ylipainosii! Mun mielestä tytöt on namun mitoissa kun on painoo vähän alle 50 ja pituutta vähän yli 160 joten teil ei oo hätää painon kanssa ;)
- 12+14
Just nii. Tytöt ei saa olla tikkuja koska ei oo seksikästä jos luut näkyy paljon. Joten mielummin pikkasen painavampi ku laihempi.
- Tsih,m
Hehee, säkö muka lihava? Mä oon 170 cm ja painan 42,5 kg (oon tosin poika)
- Urheilijatytteli-94
Pikemminkin olet vieläkin ihan hyvässä lihassa, muttet pahasti ylipainoinen. Olen itse 168 cm pitkä ja painan n. 47 kg, Enkä ole mitenkään riutuneen näköinen.
- Tietopedia
Miinusta pituudestasi 110, ja saat tietää keskimäärin normaalipainosi. Kymmenen kiloa liikaa ei tee lihavaa. Sä olet täysin normaalipainonen.
- momumima
Kaikki kommenttien lähettäjät ovat aika hoikkia...
- juuet näin
Voi P. Oon varmaan alipainonen. 12v 160cm ja 34kg. Vai oonko???
- alipainonen
juuet näin kirjoitti:
Voi P. Oon varmaan alipainonen. 12v 160cm ja 34kg. Vai oonko???
Itte oon 13 ja 150 pitkä ja 35 kiloo painava etten vaa alipainonen
- tyttönen -00
alipainonen kirjoitti:
Itte oon 13 ja 150 pitkä ja 35 kiloo painava etten vaa alipainonen
no mä olin vitosluokan tarkastuksessa sen 38kg ja 154,6cm ja olin alipainonen.
- help2
Mä oon 13w tyttö, oon noin 150 pitkä ja painoo 37 kiloo. Olenko alipainoinen? Haluaisin lihoa vähän, mutta vaikka kuinka syön, niin en liho! Apua!
- Helppi'
Olet 13-vuotiaaksi tosi lyhyt, joten yritä syödä terveellisesti. Painosi on pituuteesi nähden aika ok.
- 12.vuotias tytteli
Helppi' kirjoitti:
Olet 13-vuotiaaksi tosi lyhyt, joten yritä syödä terveellisesti. Painosi on pituuteesi nähden aika ok.
minä olen 170cm ja painan 58kg
- suzu
12.vuotias tytteli kirjoitti:
minä olen 170cm ja painan 58kg
mä oon taas 14w,153cm pitkä ja 54,1kg tarkotuksena olisi pudottaa johonkin 53kiloon.sanoisin et melkeimpä kaikkien pitäis saada yli 2kg lisää painoo
- laiha(?)
Ahaa, itse olenkin 178 cm pitkä ja painan ainoastaan 62kg.
- alipainoinen
Mä olin nelosella 155 cm (kai) ja painoin 37.5 kg mut nyt oon 164 cm ja 43 kg
- mävaannn
Ite oon 11v 152,9cm ja 36-38kg oot normipainonen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964794Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143932Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113830Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1162239Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801356- 1321278
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1651264En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5241118- 531105