Selvähän se sitten

heippa ja näkemiin

on, että me ei enää nähdä. Et vaivautunut edes viestiin vastaamaan, se riitti mulle nyt. Sain pyynnön treffeille yhdeltä mieheltä ja nyt aion mennä, enkä jäädä odottamaan miestä, jota ei mun elämässä enää ole. Ei mun tarvitse armopaloja odotella tai kyyneltäkään enää vuodattaa. Tyhjän saa pyytämättäkin.

10

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kiinnosta

tervemenoa vaan

• vai treffit:DDD

ja kuitenkin vielä pitää täällä roikkua :DD Läpinäkyvää pelleilyä.:)))

• heippa ja näkemiin

En roiku. Laitoin vaan viimeisen viestin ja treffit on totta.

• ei mee läpi
        heippa ja näkemiin kirjoitti:

En roiku. Laitoin vaan viimeisen viestin ja treffit on totta.

höpssss, jos mä olisin unohtanut entisen ja treffit sovittu, en taatusti muistaisi edes tän sivun olemassa oloakaan

• heippa ja näkemiin
        ei mee läpi kirjoitti:

höpssss, jos mä olisin unohtanut entisen ja treffit sovittu, en taatusti muistaisi edes tän sivun olemassa oloakaan

En tietenkään ole unohtanut. Mutta nyt aion unohtaa.Se hyvä, mitä hänestä ajattelin, oli luuloa.

• ed
        heippa ja näkemiin kirjoitti:

En tietenkään ole unohtanut. Mutta nyt aion unohtaa.Se hyvä, mitä hänestä ajattelin, oli luuloa.

sulla on selvästi romanttisia tunteita Häntä kohtaan, et vaan halua myöntää.

• Kaivaten kuitenki

Mukava että löysit "uuden"..Toivotan onnea teille...

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Olen iloinen puolestasi.

Minuahan tämä ei koske.

• Anonyymi

"heippa ja näkemiin - 09.04.2012 11:36 - ... on, että me ei enää nähdä. Et vaivautunut edes viestiin vastaamaan, se riitti mulle nyt. Sain pyynnön treffeille yhdeltä mieheltä"

Ketjun aloittaja siis sai 9½ vuotta sitten pyynnön treffeille mieheltä, mutta nyt joku halusi 9½ vuotta myöhemmin kommentoida asiaa.

Jos vanhoista jutuista puhutaan, niin olen itsekin tehnyt silloisella Helsingin keskustan bussiasemalla (ennen Kampin kauppakeskuksen rakentamista) treffit naisen kanssa, joka kertoi painavansa n. 50 kg ja juoneensa 6 tölkkiä A-olutta.

Epäilin vahvasti, ettei tuo nainen tule treffeille kun sammuu matkan varrelle (tai jo ennen lähtöä) mutta en uskaltanut itse jättää menemättäkään, ihan siltä varalta että tulee kuitenkin.

Suureksi yllätyksekseni tuo nainen tuli treffeille, eikä vaikuttanut edes ns. kaatokänniseltä, vaikka toki oli hieman huppelissa noiden 6 A-oluen seurauksena,

Tämä nainen tuli mukaani ja osoittautui kiihkeäksi tapaukseksi.

Seuraavana aamuna tarjosin hänelle aamiaisen luonani ja sitten otin hänet syliini löhöämään hellien halausten merkeissä.

Tämä nainen toisaalta kyllä tykkäsi hellistä otteistani mutta kertoi pakkoseurustelevansa, eli että hänellä on poikaystävä, joka on uhannut hakata tämän naisen jos nainen jättää sen poikaystävänsä.

Yritin ehdottaa hänelle pakotieksi sitä, että nainen muuttaisi heti minun luokseni ja laittaisi osoitetietonsa salaiseksi, mutta nainen kertoi, että tämä pakkopoikaystävä tietää, missä nainen on töissä, eikä siksi uskaltanut suostua ehdotukseeni.

En voi ymmärtää, miten osa näistä pahoista pojista saavat naisen niin voimakkaasti otteeseensa, ettei nainen uskalla lähteä suhteesta, jossa hän joutuu väkivallan tai sen uhan kohteeksi ?

En ole koskaan tietoisesti etsinyt mitään yhden yön juttuja, mutta tässä yksi esimerkki, miten niitä yhden yön juttuja voi sattumalta osua kohdalle minullekin, vaikka en sellaista ole etsinyt, vaan nimenomaan vakituista tyttöystävää, mistä hyvänä esimerkkinä se, että olisin toivottanut tämän naisen tervetulleeksi muuttamaan luokseni, vaikka olin nähnyt hänet ensimmäistä kertaa n. 12 tuntia aikaisemmin Helsingin bussiasemalla, josta olimme lähteneet yhdessä luokseni ja viettäneet yötä yhdessä, oli ihana ottaa hänet koko yöksi syliini nukkumaan ja hellään halaukseeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4980
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1089
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1033
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      940
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      897
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      832
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      55
      742
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe