Mitähän sitä tekisi,pyhäpäivät ovat niin kyllästyttäviä,rassaavia ja tylsiä.
hmmm
16
161
Vastaukset
- ihanat pyhät
eikä ole, sulle ei ole mielikuvitusta..
- ap
En tiedä tuosta mielikuvituksen puutteesta mutta kun olen sellainen joka ei malta pysyä paikoilla, aina pitää olla jotakin tekemistä.
- ulos, pai pai
ap kirjoitti:
En tiedä tuosta mielikuvituksen puutteesta mutta kun olen sellainen joka ei malta pysyä paikoilla, aina pitää olla jotakin tekemistä.
no tee, onhan sulla siis mielikuvitusta..kyllä mä ainakin jotain kehittelen, ettei käy aika pitkäksi. ei tällä sivulkaan jaksa ku pari tuntia..max
- ap
ulos, pai pai kirjoitti:
no tee, onhan sulla siis mielikuvitusta..kyllä mä ainakin jotain kehittelen, ettei käy aika pitkäksi. ei tällä sivulkaan jaksa ku pari tuntia..max
Joo, ajattelin justiinsa että voisin lähteä ulos lenkille, tehdä vähän pidempi lenkki. Ainakin jotakin järkevää.
- uusi alku
Tänään pesen pyykkiä ja laittaudun huomista alkavaa pätkätyöviikkoa varten. Kevyttä oleskelua, ehkä aloitan uuden kirjan.
Menneet on mennyttä, keskityn tulevaisuuteen. Realismi takaisin elämääni.- ap
Hieno juttu :)
- pitkä työmatka?
nyt jo alat laittautumaan, :DDD...mä laittaudun töitä varten puol tuntii ennen niiden alkamista..
- töihin huomen
pitkä työmatka? kirjoitti:
nyt jo alat laittautumaan, :DDD...mä laittaudun töitä varten puol tuntii ennen niiden alkamista..
Tietysti. Suunnittelen tekemisiäni valmiiksi, sitten on nopeampaa aloittaa hommat huomenna.
Parempi keskittyä työntekoon ja unohtaa kaikki ihmissuhdehömpät elämästä kokonaan pois.
- SORVI KUTSUU ; )
Sama täällä. Työ on parasta "Terapiaa" Minullekkin pomo sanoi, että minua ei koskaan pystytä korvaamaan robotilla..nimittäin koskaan ei tehdä robottia joka on jouten..hihhih" : )
- :)
Mene duracellpupu painaa vaikka ilmaistöitä johonkin kyllä, vaikka lehtiä jakaan, jos ei vapaa päivät on tylsiä.
- Ihan yksin O_=
Meenpäs vetään puput olalle kun on ollu niin tylsä pääsiäinen.
- ap
Itseasiassa mulla olisi paljon asiaa ja ajatuksia ja tunteita mutten tiedä mihin sitä suoltaisin. ns oon kiikissä. Ehkä tylsyys johtuu siitä että olen kyllästynyt tähän jaaritteluun....
- samamulla
Ei malta olla paikoillaan, mutta ei saa tehdyksikään mitään...kamalaa tämmönen...odottaa niitä parempia aikoja, kesää ja
- ap
samamulla kirjoitti:
Ei malta olla paikoillaan, mutta ei saa tehdyksikään mitään...kamalaa tämmönen...odottaa niitä parempia aikoja, kesää ja
Niin juuri,toivoa paremmasta. Olisi parempaa aikaa tulevana kesänä tai edes tulevaisuudessa.
- do somethink
ap kirjoitti:
Niin juuri,toivoa paremmasta. Olisi parempaa aikaa tulevana kesänä tai edes tulevaisuudessa.
itsestähän se riippuu, millainen kesä , syksy, tämä aika, tulevaisuus on. Vai ootatko, että joku järjestää sulle jotain, sä vaan haavi auki odottelet, että joku tekee kaiken sun vuoksesi
- ap
do somethink kirjoitti:
itsestähän se riippuu, millainen kesä , syksy, tämä aika, tulevaisuus on. Vai ootatko, että joku järjestää sulle jotain, sä vaan haavi auki odottelet, että joku tekee kaiken sun vuoksesi
Ei se aina mene ihan noinkaan,asioilla on monta eri puolta ja haaraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062501Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938