Mitähän sitä tekisi,pyhäpäivät ovat niin kyllästyttäviä,rassaavia ja tylsiä.
hmmm
16
162
Vastaukset
- ihanat pyhät
eikä ole, sulle ei ole mielikuvitusta..
- ap
En tiedä tuosta mielikuvituksen puutteesta mutta kun olen sellainen joka ei malta pysyä paikoilla, aina pitää olla jotakin tekemistä.
- ulos, pai pai
ap kirjoitti:
En tiedä tuosta mielikuvituksen puutteesta mutta kun olen sellainen joka ei malta pysyä paikoilla, aina pitää olla jotakin tekemistä.
no tee, onhan sulla siis mielikuvitusta..kyllä mä ainakin jotain kehittelen, ettei käy aika pitkäksi. ei tällä sivulkaan jaksa ku pari tuntia..max
- ap
ulos, pai pai kirjoitti:
no tee, onhan sulla siis mielikuvitusta..kyllä mä ainakin jotain kehittelen, ettei käy aika pitkäksi. ei tällä sivulkaan jaksa ku pari tuntia..max
Joo, ajattelin justiinsa että voisin lähteä ulos lenkille, tehdä vähän pidempi lenkki. Ainakin jotakin järkevää.
- uusi alku
Tänään pesen pyykkiä ja laittaudun huomista alkavaa pätkätyöviikkoa varten. Kevyttä oleskelua, ehkä aloitan uuden kirjan.
Menneet on mennyttä, keskityn tulevaisuuteen. Realismi takaisin elämääni.- ap
Hieno juttu :)
- pitkä työmatka?
nyt jo alat laittautumaan, :DDD...mä laittaudun töitä varten puol tuntii ennen niiden alkamista..
- töihin huomen
pitkä työmatka? kirjoitti:
nyt jo alat laittautumaan, :DDD...mä laittaudun töitä varten puol tuntii ennen niiden alkamista..
Tietysti. Suunnittelen tekemisiäni valmiiksi, sitten on nopeampaa aloittaa hommat huomenna.
Parempi keskittyä työntekoon ja unohtaa kaikki ihmissuhdehömpät elämästä kokonaan pois.
- SORVI KUTSUU ; )
Sama täällä. Työ on parasta "Terapiaa" Minullekkin pomo sanoi, että minua ei koskaan pystytä korvaamaan robotilla..nimittäin koskaan ei tehdä robottia joka on jouten..hihhih" : )
- :)
Mene duracellpupu painaa vaikka ilmaistöitä johonkin kyllä, vaikka lehtiä jakaan, jos ei vapaa päivät on tylsiä.
- Ihan yksin O_=
Meenpäs vetään puput olalle kun on ollu niin tylsä pääsiäinen.
- ap
Itseasiassa mulla olisi paljon asiaa ja ajatuksia ja tunteita mutten tiedä mihin sitä suoltaisin. ns oon kiikissä. Ehkä tylsyys johtuu siitä että olen kyllästynyt tähän jaaritteluun....
- samamulla
Ei malta olla paikoillaan, mutta ei saa tehdyksikään mitään...kamalaa tämmönen...odottaa niitä parempia aikoja, kesää ja
- ap
samamulla kirjoitti:
Ei malta olla paikoillaan, mutta ei saa tehdyksikään mitään...kamalaa tämmönen...odottaa niitä parempia aikoja, kesää ja
Niin juuri,toivoa paremmasta. Olisi parempaa aikaa tulevana kesänä tai edes tulevaisuudessa.
- do somethink
ap kirjoitti:
Niin juuri,toivoa paremmasta. Olisi parempaa aikaa tulevana kesänä tai edes tulevaisuudessa.
itsestähän se riippuu, millainen kesä , syksy, tämä aika, tulevaisuus on. Vai ootatko, että joku järjestää sulle jotain, sä vaan haavi auki odottelet, että joku tekee kaiken sun vuoksesi
- ap
do somethink kirjoitti:
itsestähän se riippuu, millainen kesä , syksy, tämä aika, tulevaisuus on. Vai ootatko, että joku järjestää sulle jotain, sä vaan haavi auki odottelet, että joku tekee kaiken sun vuoksesi
Ei se aina mene ihan noinkaan,asioilla on monta eri puolta ja haaraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855897Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki433455Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442677"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134895Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11834