Pääsiäinen sucks!

mÄntti...

On se vaan perkele kumma, että vielä vuonna 2012 koko hela valtakunta pysähtyy päiväkausiksi jonkun fucking Jeesus-hömpän vuoksi. Ja sama juttu jouluna. Päivisin on joka paikka kiinni, ei edes saatana kirjastoonkaan pääse. Ja kun yölläkään ei huvita baareissa remuta, niin yksinään sitten joutuu neljän seinän sisällä napottamaan monta päivää, niin kuin eilen ja tänään. Tai no, tänään sentään kävin laittamassa auton liekaan huomista varten, mutta siinäpä se sitten olikin.
Ei ole edes kunnollisia ulkoilukelejäkään vielä. Viime pääsiäisenä sentään tarkeni jo ihan t-paitasillaan, mutta sepä olikin silloin paria viikkoa myöhemmin.

Vaikka kuinka yrittäisi unohtaa jonkun tietyn ihmisen, niin tämmöisinä päivinä jolloin ei kertakaikkiaan ole yhtään mitään tekemistä, hän taas pamahtaa mieleen entistäkin voimakkaammin. Ja kun tietää, kuinka toivoton koko tilanne on, se tuntuu aivan saatanan ahdistavalta.

14

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikenteeseen vaan

oot oikeessa, mutta ku sulla on auto, lähde ajelemaan..niin mäkin teen :)

• kyllä

Veit sanat suustani ja suut sanastani,samoilla linjoilla olen myös :)

• jonain päivänä

"nousi kolmantena päivänä kuolleista..." jonain päivänä sinullekin valkenee tuo, vaikka eletään tosiaan vuotta 2012!

• mÄntti...

Raamattu-nimisen satukirjan olen ihan huvikseni joskus lukenut kannesta kanteen, eli turha alkaa jeesustelemaan. Oli muuten puuduttavaa tekstiä. Kirkosta erosin joskus pari vuotta sitten. Eli se siitä. Skippaisin omat hautajaisenikin sitten aikanaan, jos vain itse voisin asiaan vaikuttaa enää siinä vaiheessa.

• Aika vähän
        mÄntti... kirjoitti:

Raamattu-nimisen satukirjan olen ihan huvikseni joskus lukenut kannesta kanteen, eli turha alkaa jeesustelemaan. Oli muuten puuduttavaa tekstiä. Kirkosta erosin joskus pari vuotta sitten. Eli se siitä. Skippaisin omat hautajaisenikin sitten aikanaan, jos vain itse voisin asiaan vaikuttaa enää siinä vaiheessa.

"Jeesus" ja raamattu lopulta edes toisiinsa liittyy. Se kirja voi olla satua sinulle, mutta totta aika monelle ja jos sitä raamattua tulkitsee, niinkuin se on kirjoitettu, niin aika vähän voi elämästä ymmärtää.

• mÄntti...
        Aika vähän kirjoitti:

"Jeesus" ja raamattu lopulta edes toisiinsa liittyy. Se kirja voi olla satua sinulle, mutta totta aika monelle ja jos sitä raamattua tulkitsee, niinkuin se on kirjoitettu, niin aika vähän voi elämästä ymmärtää.

Ihan sama...

• mÄntti...
        mÄntti... kirjoitti:

Ihan sama...

Ja sitäpaitsi, vaikka olenkin vain tällainen rockia kuunteleva vitun tyhmä urpo, niin siltikin elän elämääni varmasti säntillisemmin kuin moni tosiuskovaisena itseään pitävä hihhuli. Uskovaiset ovat omien kokemusteni mukaan monesti todella tekopyhää ja kaksinaamaista porukkaa. Ja suurin osa ihmisistä kuuluu kirkkoonkin pelkästään tavan vuoksi. Minulla on niille kirkollisverorahoille parempaakin käyttöä. Tai no, ei oikeastaan ole, vaan ne saavat jäädä säästöön.

• Elä miten elät
        mÄntti... kirjoitti:

Ja sitäpaitsi, vaikka olenkin vain tällainen rockia kuunteleva vitun tyhmä urpo, niin siltikin elän elämääni varmasti säntillisemmin kuin moni tosiuskovaisena itseään pitävä hihhuli. Uskovaiset ovat omien kokemusteni mukaan monesti todella tekopyhää ja kaksinaamaista porukkaa. Ja suurin osa ihmisistä kuuluu kirkkoonkin pelkästään tavan vuoksi. Minulla on niille kirkollisverorahoille parempaakin käyttöä. Tai no, ei oikeastaan ole, vaan ne saavat jäädä säästöön.

ja luule mitä luulet, mutta uskossa sinä olet itsekin ihan samalla tavoin. Kyse onkin uskon vahvuudesta, elä siis muita tuomitse.

• arjen sankari

mun puolesta kaikki pyhät saisi muuttaa normaaleiksi arkipäiviksi, elämä oisi kaiki puolin helpompaa, vaikka en tunnekaan itteeni yksinäiseksi ja kaikkee pientä puuhaa meneillään.

• hyvää vappua!

Mulla on ollut ihan mukavaa, yhtään ei ole ikävä töihin. Kirjastossa kävin ennen pyhiä, joten luettavaa on riittänyt. Teeveestä oon katsonut eläinohjelmia ja dekkareita ja simpsoneita, oon käynyt lenkillä ja kylpylässä, syönyt suklaata ja paistia. Ei valittamista, saisi olla pitempikin vapaa. Suursiivous jäi tekemättä, ei sitä kaikkee ehdi kun pitää jättää aikaa myös turhasta haaveilulle...

• mÄntti...

Hyvä kun muistutit! En meinannut muistaa koko Simpsonit-maratonia.

• ,

Ehkä sun pitäs vähän ajatella sitä fucking ..., ku noin päissä viiraa.

• Kärsimysnäytelmä

Kärsi ruumis kärsi, olethan jo nauttinutkin

• VaikuiN?

No nythän sulla olis sitä aikaa olla yhteyksissä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe