Pysy sit erossa

sä et ole sellanen

mun haudalta, siellä käy vaan mun RAKKAAT!

14

383

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei pelkoa siis

Käyn samoin vain rakkaiden ihmisten haudoilla.

• Voi kiesus

näitä idioottien kirjoituksia !!

• -.

Kiitos tästäkin kommentista. Mä oon tosissani. Mä tahdon pois.

• enoleläheinenkenelle

Mikä noin? Aina löytyy ihmisiä jotka ymmärtää,ei pidä luovuttaa
      Yritä jättää pahat ajatukset ja keskity niihin ihmisiin jotka haluaa sinulle hyvää

• näin täällä

jos sulla on rakkaita, niin ajattele sitten asiaa vähän niidenkin kannalta

• heitä rakastan

ainut syy tuo onkin että jätän tekemättä. siis isä, äiti, kaksi siskoa ja kummityttö.

• näin täällä
        heitä rakastan kirjoitti:

ainut syy tuo onkin että jätän tekemättä. siis isä, äiti, kaksi siskoa ja kummityttö.

rauhallista yötä

• Pientä rotia
        heitä rakastan kirjoitti:

Tuossa on viisi syytä jättää tekemättä. Miltä susta tuntuisi jos he hautoisivat sydänsurujen takia itsetuhoisuutta. Ne sattuvat, tiedetään enemmän kuin hyvin. Mutta en ikinä alkaisi kiristää ketään itsetuhoisuudella. Anteeksi jos olen tyly mutta tuo itsekäs asenne. Mitä jos joku tekisi itsellesi noin. Elämä on meitä sattuu joskus itse satutamme.

• ed
        Pientä rotia kirjoitti:

Tuossa on viisi syytä jättää tekemättä. Miltä susta tuntuisi jos he hautoisivat sydänsurujen takia itsetuhoisuutta. Ne sattuvat, tiedetään enemmän kuin hyvin. Mutta en ikinä alkaisi kiristää ketään itsetuhoisuudella. Anteeksi jos olen tyly mutta tuo itsekäs asenne. Mitä jos joku tekisi itsellesi noin. Elämä on meitä sattuu joskus itse satutamme.

Anteeksi tosiaan että sanoin näin suoraan. Mutta joskus saa itseäänkin muistuttaa siitä miten paljon on kuitenkin sellaista mistä voi olla kiitollinen vaikkei rakkauselämä mene putkeen. Rakkaus on tärkeää mutta on myös paljon muutakin tärkeää, ja eihän sitä tiedä mitä eteesi vielä tulee.

• Eh---

joo, hauta onkin mulle vähän sellainen outo asia, kun se edustaa jotenkin kuollutta ja mulle sellainen poismennyt on elävänä sydämessä... mut joo.. voin muistella sua ihan missä vaan silleen.

• y-hh

mä näin unta että multa irtos hammas :(

• löytyykö huumoria?

Mä käyn kusemassa sun haudalle ;))

• .

Mä en ole nauranut aidosti kohta kolmeen vuoteen ja tuollanen huumori ei muutenkaan naurata.

• -------

Niin mitä tollaseen voi sanoa.

Kävin itse eilen sairaalassa katsomassa eilen aamulla itsaria yrittänyttä äitiäni.
      Selvisi hengissä vain ja ainoastaan sen tähden että siskonsa sattui tulemaan kylään pari tuntia aiemmin mitä sovitusti piti ja löysi 70 unipilleriä murskanneen veden kanssa juoneen mutsini.
      En tiedä edelleenkään mitkä on omat fiilikset.
      Aluksi herätti suunnatonta v.itutusta ja surua. Auttamisen keinot on perheenosalta nyt kaikki tehty mitä tehdä voi.
      Se on niin huomattu nyt taas tässä että jos joku haluaa oikeasti lähteä sitä ei voi estää muuten kuin että läheiset pistää pakkohoitoon.

Siinä ei auta mitkään saarnat tsemppaamiset että ajattelisit edes läheisiä jos toinen ei näe ympärillään elämässä enää mitään elämäsen arvoista, eikä jaksa elää enään.
      Mutsin kohdalla pitkäaikainen syvämasennus ja vakavat psyykkiset ongelmat.
      Eikä mutsi koskaan uhkaillut itsarilla vaan kun juteltiin niin sanoi nimenomaan ettei tarvitse pelätä hänen tekevän itselleen jotain kun sairaala hoidosta kotiutui. Toisin kävi.

Mielestäni kyseisellä asialla uhkailu kertoo vaan sen että et ole tosissasi ja haluat enempikin apua kerran foorumeilla asiasta huutelet. Myös kaipaat vakavan asian kautta hyvin todella epätervettä huomiota itsellesi.
      Jos tietäisin kuka olet kertoisin asiastasi samantien läheisillesi.
      Uhkailu itsemurhalla on jotain mitä en sulata enkä usko että kukaan joka on oikeasti vastaavaa kokenut omassa lähipiirissään.
      Sinä tarvitset terapiaa. Olet sairas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5199
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      76
      4696
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      86
      2933
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2464
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      60
      2034
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      24
      1860
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1429
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe