nikon d3000 vs d300s vs d7000

mitä eroa on noilla. enimmäkseen verrattuna tota nikon D3000 kameraan noihin toisiin eli D300s ja D7000

siis eroavaisuuksia: iso herkkyys

tai kumpi kannattavampi ostos niikon D7000 VAI D300S

13

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<<<<<<<>>>>>>>>>

Sulla oli jo yksi ketju samasta asiasta. Minä sanoisin D7000 koska on paremi kuvanlaatu sekä lähes kaikki muukin.
      Ps nikonPhotographing kuvat on jotkut hienoja ja jotkut peruskauraa. Suosittelen tekemään blogin tai kuvagallerian

• äijääijä

Kyllä se on sitten D300s. Sääsuojattu ja kaksi korttipaikkaa. Jämerä kamera, joka istuu ja tuntuu kädessä miesmäiseltä. Oikea äijäkamera siis. Muuten ihan sama tekniikaltaan kuin D7000.

• /////:////////
        äijääijä kirjoitti:

Kyllä se on sitten D300s. Sääsuojattu ja kaksi korttipaikkaa. Jämerä kamera, joka istuu ja tuntuu kädessä miesmäiseltä. Oikea äijäkamera siis. Muuten ihan sama tekniikaltaan kuin D7000.

Ei kyllä ole sama kamera kuin D7000. Totta d300s on isompi ja nopeampi sarjakuvaus (d7000 6fps ihan riittävä)
        Muttta kuvanlaadussa ja kohinoissa D7000 vie voiton. D300s sääsuojaus ei ole sekään hirveän paljoa parempi vrt D7000 jos sääsuojatun haluaa niin on parempi ostaa pentax k-5
        Tuota CF korttipaikkaa kaipaisin omaan D7000 kaipailisin...

• äijälänäijä
        /////://////// kirjoitti:

Ei kyllä ole sama kamera kuin D7000. Totta d300s on isompi ja nopeampi sarjakuvaus (d7000 6fps ihan riittävä)
        Muttta kuvanlaadussa ja kohinoissa D7000 vie voiton. D300s sääsuojaus ei ole sekään hirveän paljoa parempi vrt D7000 jos sääsuojatun haluaa niin on parempi ostaa pentax k-5
        Tuota CF korttipaikkaa kaipaisin omaan D7000 kaipailisin...

Joo D7000 rungossa ompi uusi cmos- kenno. Hieman vähemmän kohinaa huippusuurilla isoilla, sekä resoluutioltaan korkeatasoisempi video. Loppujen lopuksi se on makuasia, ja mihin tarkoitukseen kameraa hakee. Itse laittaisin enemmän painoa semi-pro D300s- rungon paremmalle kouratuntumalle ja sarjakuvausnopeudelle. Sitten jos pannaan tähän lisäksi vertailuun D700, niin ei kahta sanaa; siinä on meitsin kamera.

• 00000000000000000111
        äijääijä kirjoitti:

D7000:ssa on kaksi korttipaikkaa!

• okei kiitti kaikille saatan pistää pystyyn sen blogin mut olisko jotain paikkaa mihin pistää en oikein ymmärrä noitten blogien päälle mitään

• ..''::^^••**++__

Ainakin blogger vai blogspot (sama asia?) vaikuttaa melko toimivilta

• Sulla oli jo yksi ketju samasta asiasta
      ei ollut nyt haetaan ikään kuin D3000 kameraan verrattuna kameraa ja siin toisessa haettiin ostokannattavuutta/parempaa kameraa mutta ihan sama mulle

• päättele siitä
    • niin ja kannattaako ostaa tuohon nikon D7000 runkoon näyttö suojan itselläni ei nyt ole nykyisessä mutta kannattaisiko uuteen

• SimplyErkki

Näistä D7000, mutta ehkä satsaisin D700:n. tietysti D3s tai D4 olisi parempi :D oli muuten nikonrumorsissa hyvä vertailu D7000vsD800. pixelitiheys on sama =Z ISO kohinat eivät eroa kuin ihan himpunverran. D7000 on hieno kamera.

• juu kiitos vastausista muistattehan käydä mun youtubessa seuraamassa mun videoita. Jos kiinostaa tilatkaa. tulevaisuudessa tulee parempia videoita kun saan sen nikon D7000 rungon ja tarvikkeet

niin ja se youtube on nikonphotographing

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1871
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      144
      1788
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1572
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1392
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1375
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1336
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1183
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1065
    Aihe