Olenko saamassa tähään kevääseen/kesään jotain iloisia uutisia? Jotain muuta?
Olisiko kysymyksessä joku perintö tai muu rahallinen saaminen? Asia on metityttänyt minua tietyistä syistä. Haluan varmuutta asiaani. Kiitos kun autat osaltasi
Pikkunäkijälle,kiitos
3
52
Vastaukset
- pikkunäkijä
Sinulle nousee tähän erittäin myönteisiä asioita. Lähelläsi on luotettva mieshenkilö, johon voit luottaa, vaikuttaa sukulaiselta.
Sinulla näyttää olevan jo tieto tai aavistus siitä onnenpotkusta, joka on tulossa taloudellisiin asioihin liittyen.
Tulet elämään tyytyväistä ja onnellista aikaa. Olet nyt hyvien tähtien alla, joten onnistut asioissa,. Vaikka sinulla olisi ollut aikaisemmin epäonnea jossain asiassa, niin ne paranevat varmasti pian parempaan päin.
Tulet elämään jännittäviä aikoja, jolloin myös tuttavapiirisi laajenee melkoisesti. Saattaa olla myös muutto mielessäsi, ainakin sellaista näytetään.
Ainoa seikka, joka saattaa pimentää hyvää onneasi on henkilö, joka yrittää hyötyä sinusta. Pidä siis varasi.
Mutta kokonaisuus on harvinaisen myönteinen. - veikkaanonnea
Mutta kiitos:) Kun asiani näit niin mitä tuo paketti sisältää? Kerrotko siitä minulle
- veikkaanonnea
Tuosta muutosta kysyisin lähemmin. Onko se kuinka kaukana kuukausissa? Kaikkea ei tarvitsekkaan tietää. Loput jää sitten nähtäväksi. Kaikki positiivinen on tervetullutta. Kiitos paljon avustasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862