Moi. Olen 26 vuotias mies, kärsinyt jo useita vuosia ahdistuksesta ja masennuksesta, enemmän ahdistuksesta. En käytä juuri yhtään alkoholia mutta olen miettinyt että pitäisikö alkaa käyttämään. Mun ois saatava pää jumiin vähäks aikaa muuten päässä flippaa. Olen ollut nyt sairaalahoidossa vähän aikaa mutta lääkärit eivät edes sairaalaolo aikana suostu antamaan mulle bentso-lääkkeitä. Saatika sitten että kirjottasivat mulle reseptin niistä. Kirjottelen vaan tänne koska harmittaa niin vietävästi ku ahistus jatkuu ja jatkuu eikä loppua näy. Näin olen ajatellut että vois koittaa tätä kuningas alkoholia oikeen urakalla. Elämä on perseestä..
Kuningas alkoholi
2
203
Vastaukset
- klibo
Alko huono ratkaisu.Hetkellinen hauska nousuhumala ehkä mut jälkitilat sietämättömiä varsinkin jos sairastaa masennusta ja ahdistusta.En suosittele.
Eikö sinulla ole jatkuvaa lääkitystä ja tarvittaessa otettavaa lisädroppia??
Jos ei,niin mene erikoislääkärille ja vie sairaskertomus mukanasi taustastasi.Luulisi lääkitys saadaan paremmin toimivaksi.
Mitenhän ovat tähänastiset lääkärit perustelleet lääkitsemättä jättämisensä?? - Apua saanut
Itse sain Diapam-reseptin aivan tavallisesta tk:sta. Virallisesta mielisairaalan avohoidosta en sitä koskaan saanut. Vain näitä tavallisia ns. vaarattomia seprameita ja efexoreja, jotka olivat minulle täysin sopimattomia kaikki. Lisäksi miehenä en halunnut menettää seksuuaalista kykyäni. Olen täysin tyytyväinen Diapamiin, joka on todella tehokas ja toimiva lääke. Nykyisin olen saanut reseptini uusittua siten, että lääkettä ei edes riittäisi joka päiväisen käyttöön. Joskus syön noin kolmenakin päivänä peräkkäin, mutta siihen on yleensä joku syy ja ahdistavat tilanteet. Välillä olen kuukaudenkin syömättä sitä. Diapam auttaa minula myös siten, etten syö sitä mutta tiedän, että jos ahdistus käy sietämättömäksi helpotus on olemassa. Diagnoosina minulla on sos. tilanteiden pelko. Olen myös huomannut, että vaikka silloin tällöin alkoholia juonkin, on Diapam saanut minut myös raittiimmaksi, oikeastaan en enää juurikaan kaipaa alkoholia, koska siitä tulee krapula. Diapam on siis auttanut minua sekä osallistumaan aivan normaaleihin ravintolassa syömisiin ja jääkiekko-otteluissa käymisiin ilman kohtuutonta itse tarkkailua ilman alkoholia. Siis näin vaikken edes ole syönyt yhtään pilleriä. Kärsittyäni ehkä vuosikymmenet turhaan, kun vihdoin sain Diapam reseptin, elämäni muuttui täysin. Syön ehkä noin 180 5mg.n tablettia vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16712501
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454680Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1453670Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392768Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1081671Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1031524Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461