Moi. Olen 26 vuotias mies, kärsinyt jo useita vuosia ahdistuksesta ja masennuksesta, enemmän ahdistuksesta. En käytä juuri yhtään alkoholia mutta olen miettinyt että pitäisikö alkaa käyttämään. Mun ois saatava pää jumiin vähäks aikaa muuten päässä flippaa. Olen ollut nyt sairaalahoidossa vähän aikaa mutta lääkärit eivät edes sairaalaolo aikana suostu antamaan mulle bentso-lääkkeitä. Saatika sitten että kirjottasivat mulle reseptin niistä. Kirjottelen vaan tänne koska harmittaa niin vietävästi ku ahistus jatkuu ja jatkuu eikä loppua näy. Näin olen ajatellut että vois koittaa tätä kuningas alkoholia oikeen urakalla. Elämä on perseestä..
Kuningas alkoholi
2
220
Vastaukset
- klibo
Alko huono ratkaisu.Hetkellinen hauska nousuhumala ehkä mut jälkitilat sietämättömiä varsinkin jos sairastaa masennusta ja ahdistusta.En suosittele.
Eikö sinulla ole jatkuvaa lääkitystä ja tarvittaessa otettavaa lisädroppia??
Jos ei,niin mene erikoislääkärille ja vie sairaskertomus mukanasi taustastasi.Luulisi lääkitys saadaan paremmin toimivaksi.
Mitenhän ovat tähänastiset lääkärit perustelleet lääkitsemättä jättämisensä?? - Apua saanut
Itse sain Diapam-reseptin aivan tavallisesta tk:sta. Virallisesta mielisairaalan avohoidosta en sitä koskaan saanut. Vain näitä tavallisia ns. vaarattomia seprameita ja efexoreja, jotka olivat minulle täysin sopimattomia kaikki. Lisäksi miehenä en halunnut menettää seksuuaalista kykyäni. Olen täysin tyytyväinen Diapamiin, joka on todella tehokas ja toimiva lääke. Nykyisin olen saanut reseptini uusittua siten, että lääkettä ei edes riittäisi joka päiväisen käyttöön. Joskus syön noin kolmenakin päivänä peräkkäin, mutta siihen on yleensä joku syy ja ahdistavat tilanteet. Välillä olen kuukaudenkin syömättä sitä. Diapam auttaa minula myös siten, etten syö sitä mutta tiedän, että jos ahdistus käy sietämättömäksi helpotus on olemassa. Diagnoosina minulla on sos. tilanteiden pelko. Olen myös huomannut, että vaikka silloin tällöin alkoholia juonkin, on Diapam saanut minut myös raittiimmaksi, oikeastaan en enää juurikaan kaipaa alkoholia, koska siitä tulee krapula. Diapam on siis auttanut minua sekä osallistumaan aivan normaaleihin ravintolassa syömisiin ja jääkiekko-otteluissa käymisiin ilman kohtuutonta itse tarkkailua ilman alkoholia. Siis näin vaikken edes ole syönyt yhtään pilleriä. Kärsittyäni ehkä vuosikymmenet turhaan, kun vihdoin sain Diapam reseptin, elämäni muuttui täysin. Syön ehkä noin 180 5mg.n tablettia vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1343227Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/732114Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371805- 1261705
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee241697- 1381355
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1051192Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441045"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!501014Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa30944