Löytyykö täältä biboja joilla on lapsia aikaisemmasta suhteesta/avioliitosta? Miten ex-puolisonne ottavat huomioon sairautenne kun on kyse esim. lasten tapaamisesta? Jos lapset asuvat ex-puolisonne kanssa, jaksatteko tavata lapsianne aina kun on sovitut tapaamiset esim. jos masennuskausi on pahana. Itsellä lasten tulo masennuskausina ahdistaa ja pahentaa masennusta, koska koen syyllisyyttä siitä että en jaksa olla lapsille läsnä. Usein itsellä menee aika vain sängyssä maaten kun ei jaksa nousta ylös ja lapset on omassa huoneessaan ( 10 ja 16 v ) odottavat että pääsevät lähtemään äitinsä luo kun viikonloppu on ohi. Ex-puoliso ottaa aina syyllistämis -kortin esiin, jos yritän kertoa että en ole sinä kunnossa että jaksaisin olla lasten kanssa. vetoaa aina isän vastuuseen yms..En ole kertaakaan perunut tapaamisia koska exäni on todella ilkeä ja syyllistävä ja helpommalla päsee kun otan lapset.
Olen vain huomannut että masennukseni pahenee syyllisyydestä, olen äreä ja esim. vanhempi poikani on joskus sanonut että pelkää joskus minua.
Bibo, ex-puoliso ja yhteiset lapset
Iskä72
1
256
Vastaukset
- etsi tukihenkilö
Toisen sairautta ei saisi käyttää aseena ja on väärin sinua ja lapsia kohtaan tuo exäsi toiminta. ikävä kyllä moni äiti niin katkera että ei osaa ymmärtää toisen sairautta ja fiksuinta olisikin että joustoa olisi tarpeen vaatiessa. exähän harrastaa sinua kohtaan törkeää henkistäväkivaltaa, kysymys kuuluukin onkohan hän itse terve? tuskin.
Kiitos kun kerroit tuntemuksistasi nyt ymmärrän paremmin sairasta miestäni.
jaksamista ja pyydä joku läheinen tai kaveri tueksesi vaikeina viikonloppuina älä jää yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715