Löytyykö täältä biboja joilla on lapsia aikaisemmasta suhteesta/avioliitosta? Miten ex-puolisonne ottavat huomioon sairautenne kun on kyse esim. lasten tapaamisesta? Jos lapset asuvat ex-puolisonne kanssa, jaksatteko tavata lapsianne aina kun on sovitut tapaamiset esim. jos masennuskausi on pahana. Itsellä lasten tulo masennuskausina ahdistaa ja pahentaa masennusta, koska koen syyllisyyttä siitä että en jaksa olla lapsille läsnä. Usein itsellä menee aika vain sängyssä maaten kun ei jaksa nousta ylös ja lapset on omassa huoneessaan ( 10 ja 16 v ) odottavat että pääsevät lähtemään äitinsä luo kun viikonloppu on ohi. Ex-puoliso ottaa aina syyllistämis -kortin esiin, jos yritän kertoa että en ole sinä kunnossa että jaksaisin olla lasten kanssa. vetoaa aina isän vastuuseen yms..En ole kertaakaan perunut tapaamisia koska exäni on todella ilkeä ja syyllistävä ja helpommalla päsee kun otan lapset.
Olen vain huomannut että masennukseni pahenee syyllisyydestä, olen äreä ja esim. vanhempi poikani on joskus sanonut että pelkää joskus minua.
Bibo, ex-puoliso ja yhteiset lapset
Iskä72
1
258
Vastaukset
- etsi tukihenkilö
Toisen sairautta ei saisi käyttää aseena ja on väärin sinua ja lapsia kohtaan tuo exäsi toiminta. ikävä kyllä moni äiti niin katkera että ei osaa ymmärtää toisen sairautta ja fiksuinta olisikin että joustoa olisi tarpeen vaatiessa. exähän harrastaa sinua kohtaan törkeää henkistäväkivaltaa, kysymys kuuluukin onkohan hän itse terve? tuskin.
Kiitos kun kerroit tuntemuksistasi nyt ymmärrän paremmin sairasta miestäni.
jaksamista ja pyydä joku läheinen tai kaveri tueksesi vaikeina viikonloppuina älä jää yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648