Itken usein ja riitelen äitini kanssa. Hän haukkuu minua koko ajan ja suuttuu ihan pikku asioista. Pikkusiskolleni hän ei suutu miltei mistään. Joskus suuttuessaan äiti lyö tai vetää hiuksista. Ystävilleen ja muille hän haukkuu minua ja sanoi että minut pitäisi viedä psykiatrille. Isä ei puutu asiaan mitenkään. Mitä pitöisi tehdä?
äiti haukkuu
6
262
Vastaukset
- Keissa
Hyvä että uskallat ilmaista tunteesi silläkin uhalla että joudut noin kovakouraiseen käsittelyyn. Ei ole oikein että sinua lyödään ja revitään tukasta. Tuollaien on jo laissa kielletty. Pitäis äidin kestää lapsensa arkiset erimielisyydet. Isän kyllä pitäisi puuttua tilanteeseen. Taitaa äiti olla psykiatrin tarpeessa. Väärin on myös että hän puhuu sinusta ystävilleen.
Minkä ikäinen olet. Oleko puhunut asiasta kenenkään aikusien kanssa? Kyllä sinulla, nuori ihminen on vaikea tilanne. Ei tuollinen kuulu normaaliin kasvatukseen ja ei ole kivaa. Muista sinä olet rohkea ja terveellä tavalla reipas nuori: Et halua alistua vääryyteen. Sinä et ole huono ja paha vaan ongelma on nyt sinun perheesi aikuisilla. - probleemia
äidilläsi voi olla henkisiä ongelmia,liian kovilla arjen paineissa yksinkö? ja eikö isäsi osallitu arjen ja lasten kasvatukseen? olisikohan äidilläsi loppuunpalamisen oireita?
- nuoren puolesta
Tällä äidillä on varmaan ongelmia, mutta nuori ei ole mitenkään niistä vastuussa. Nuorenlla on omat juttunsa ja elämäsnä: ei hänen voimat ole tarkoitettu kannattelemaan vanhempien hartioita ja ongelmia.
- Mies
Kyllä se mielestäni on oikein, tuo ruumiillinen kuritus. Kun minä olin pieni (noin 7 vuotias) sain vitsaa harva se päivä. Isäni ansiota on se, että olen kasvanut mieheksi! Kannatan ruumiillista kuritusta
- anteeksi saanut äiti
rajansa kaikella.mun tyär oli vihainen teininä kun joskus tukistin häntä alta teini-iän.ja onneksi hän ei enää syylllistä minua koska meillä oli paineita ja stressiä elämän joka kolkalta,hermot lujilla.onneksi kapseni ei kanna kaunaa vaan olemme puhuneet pahat mielet pois ja antaneet anteeksi elämän kolhimat ajat ja sanat ja teot.mun on hyvä olla,sain anteeksi kovuuteni ja olin latauksen tarpeessa itsekin aikanaan enkä edes tiedostanut asiaa.mua oli kiusannut narsistinen lapsen isä ja kauhea muuttoon liittyvä trauma.tilanteita on useita ja ihminen on joskus kovilla ja ei näe ongelmaansa.
Haasta se oikeuteen pahoinpitelystä. Suomen lain mukaan sun kuuluis saada oikeen makia korvaus kivuista ja säryistä äidiltäs jos viet asian oikeuteen.
Itse olen ollut paikalla oikeussalissa kun isä tuomittiin sakkoihin ja korvauksiin tukistamisesta. pikkusiskon todistus riitti pistämään isän maksamaan tyttärelleen noin 1200 euron korvauksen kivusta ja särystä jonka oli tuottanut raahaamalla tytön hiuksista keittiöstä olohuoneeseen. En kyllä tiedä kuinka suuret korvaukset sinä saisit. Mutta onhan sinuakin tukistettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750