Tänään oli viimeinen kerta kun mä mainitsen sulle puhumisesta. Enää en kerjää. Muista tämä. Sun kiusantekosi loppui tänään, ikinä et enää pysty satuttamaan mua tolla asialla. Ei tarvitse puhua, ei tavata eikä mitään muutakaan.
Sulla on ilmeisesti parempaa seuraa, mene sinne sitten.
Puhumattomuutesi piinaa
7
170
Vastaukset
- RAKASTAN ; )
Kultaseni! Eihän asia ole niin. Olet Rakas! ja Tärkeä! Pupuli! Nyt hymyä huuleen..Soitellaan ja Tekstaillaan. : )
- ilman mua...
mua vaivaa sun puhumattomuutesi , ap. Täällä kyllä suollat tekstiä. mulle et puhu. Mut ei se mitään, mulla uus ihanuus, joka puhuu ja nauraa mun kanssa irl. Lopeta tuo kohkaaminen, etsä mua etkä mun munaa enää ikinä saa
- ome-nainen ihan-uus
Parempi ilman?
- Kuuro Sepe
Soitatko mulle taksin, vähän vaike
- jo eteenpäin
Oon mulla jo uusi tässä kainalossa,yhdessä tässä laitellaan sinulle kettuiluviestejä.Jatka sinäkin elämääsi....
- Ihastunut n.
Ota sitten irl-yhteys minuun!!
- puhu mulle kutipää
Suurin osa edellisistä täysin säälittäviä ja läpinäkyviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069