Pääsiäisenä,mutta en sit kyennytkään tekemään.Miksei ihmistä voi viedä lopetettavaksi silloin,kun itse haluaa,kylhän eläimiäkin lopetetaan,jos kärsivät.
Meinasin lopettaa itseni
10
140
Vastaukset
- Voimia!
Ks laki eutanasiasta. Koetahan jaksaa, rankkaa voi olla, mutta elettävä on, ihmisiä kun ollaan, Jumalan luomia, kaikki yhtä tärkeitä.
- Joku juo joku syö
Kato Andy ;-). Ap oli kaiketi trolli, mutta vastailen näihin aina, koska joskus voi olla niinkin, ettei ole trolli. Kuolema on joskus ollut niin makea vaihtoehto itselläkin.
- elämä vain on:)
Kärsimys. Olotila. Elämä. Rakkaus. Kevät. Suvituuli. Laineen liplatus. Heinän tuoksu. Omenan makeus. Sienimetsän keveys. Sadepisara kasvoilla. Tuuli lehtipuiden latvoissa. Syysmyrkskyn vaahtopäät. Ensi lumihiutale. Pakkanen poskipäällä. Tähtitaivas. Kuutamo. Keväinen aurigonsäde. Mullan tuoksu. Leskenlehti. Taivaan sini. Ukonilman paine. Sateen jälkeinen raikkaus. Ystävän kasvot. Mieli juoma. Mukavat kengät. Tyynyn pehmeys pään alla. Toisen ihmisen käsi. Oma hymynväre suupielessä. Kädet joilla voi halata. Suu jolla voi puhua kauniita sanoja. Tunteet.
Minä olen. Sinä olet.
Jos onkin kipua ja yksinäisyyttä. Miten kauan se jatkuu.. Ja miten kauan saamme nauttia kaikesta kauniista ja hyvästä ympärillämme. Miten ne on balanssissa.
Sinä olet!- gewshgf
Sinä olet lähellä mutta niin kaukana. Elämäni rakkaus. Kumpa ei koskaan olisi tavattu edes. Sattuma johdatti meidät liki, kun vittuillakseen vielä lisää.
- ed.
En tiedä tilannettasi. Mutta.. toivon, että opit näkemään kauniin ympärilläsi ja avaat itsesi näkemään sen. Itseä vähemmän.. ympärillä olevaa enemmän. Luulen, että se auttaa - tavallaan.
- ed.
gewshgf kirjoitti:
Sinä olet lähellä mutta niin kaukana. Elämäni rakkaus. Kumpa ei koskaan olisi tavattu edes. Sattuma johdatti meidät liki, kun vittuillakseen vielä lisää.
Oi.. ei elämä vinoile. Se opettaa. Aikansa on kaikella maan päällä.
Toivon toki minäkin, että pian pääsisin hänen kanssaan oikeasti liki:) Toivon!
- koitan lohduttaa
ap, häntää pystyyn, muista että pohjalta on vain yksi tie--> ylöspäin. Joskus se elämä rupeaa hymyämään sullekin. Oon mäkin rupenut pohjamudissa, mutta ajan myötä alkaa elo maistumaan ihan mukavalta. Tsemppiä, toivon sulle
- Vapaa valinta
Ei se mikään ratkaisu ole, mutta jos siltä tuntuu ja pokkaa on, niin onhan siinä moni onnistunut. Olet kuitenkin pohjalla, joten hyvin lähellä tiettyä valaistumis pistettä, jos vain oivallat sen. Uhri sinä et ole. Tsemppiä siihen.
- on aihettakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163