Soitanko vai enkö soita,jos kuitenkin soitan...

odottelee soittoa

Kuinka moni mies painii asian kanssa soitanko vai en soita hänelle,jota ikävä? Onko elämäntilanne syynä ettei voi,vaikka haluaisi soittaa? Muu syy?

13

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en stana soittele

Soittelu on ämmien ja homojen homaa

• Aito pleijeri

Pitää kilpailuttaa exää ja nyxää ja muutamaa muuta naista. Ne kaikki ruinaa multa soittoja ja tapaamisia. Ähäskutti, mä vaan kiusaan niitä täällä netissä. Välillä annan toivoa niin ne juoksee mun perässä kaikki naiset.

Musta on kiva katella kun naiset kilpailee minusta. Mä olen tällainen kiertopalkinto.

• Uuninpesijä

Älä nyt kenellekään mee soittamaan, paljon enemmän susta on iloa isole yleisölle täällä netissä ;-)

• mitä sussakin on :)

Eli olet halpisversio, joka ei pysty saamaan yhtäkään hyvää naista itselleen?

• :((

Mä lähetin jotain vuosi sitten sähköpoistin ja nolasin itseni täydellisesti, Kai se vatun kana jako sen eteenpäin.

• Joo elämän tilanne

on se, että ei millään halua soittaa enää...

• m-----------------

Mulla on tilanne sellainen että haluaisin, mutta sain nyt kuulla jotain ja en enää oikeastaan pysty, koska en halua mennä sotkemaan enempää muiden asioita. Tuskin hän mua edes kaipaa.. jos kaipaa niin miksi ei ota yhteyttä, ja miksi ottaisi kun hänellä on tietääkseni asiat hyvin.

• n...................

Voit sä soittaa, jos olet Hän, jota olen kaipaillut.
        Olenhan mä varattu, mut soittele pois vaan, voidaanhan me olla ystäviä vain.

• luulen että

joutus hetken hyppii iloo....jos mun unelma sattuis soittaan..joo tällästä tänään.

• ja tiedän tiedän

mitään asiaa sillä mulle oo....mut oishan se ihanaa. ja silleen.

• at

Eipä oo enää mitään yhteystietoja.

• jos se mies soittais

Mä niin toivon,että hän joku vaiks lauantai-ilta "sortuu" ja soittaa mulle. Tietäisin,että asiat oli niinkuin ajattelinkin.

• exvaikee

Eron jälkeen tuntui pitkään mahdottomalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4774
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      208
      3804
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      108
      2220
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1258
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1246
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      493
      1059
    Aihe