Nyt kyllä huolestun tosissani.

osasyyllinen

Oikeasti. Muille kyllä saarnaat terveellisistä elämäntavoista, mutta nyt ei kyllä näytä ihan siltä, että muistat pitää itsestäsi huolta. Olenhan mä otettu ja hymy yltää korviin asti, kun muutaman päivän netittömän elämän jälkeen huomaan että olet mua täällä kaipaillut. Mutta ei tää ihan terveellistä kyllä enää ole. Nukutko sä tarpeeksi? Liikut ja ulkoilet? Tapaat sukulaisia ja kavereita?

Tiedät että mä tykkään susta ja olen ennekin ollut susta vähän huolissani, kyllä se nyt viimeistään siitä kävi ilmi mitä sulle kerroin irl muistaakseni marraskuussa. Se ei silloin liittynyt mihinkään nettijuttuihin. Olishan meillä mahdollisuus muunkinlaiseen kommunikaatioon kuin tämä, kun vaan otettais ja puhuttais, kun seuraavan kerran nähdään :).

9

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juoppo(kin)

Ei kannata huolestua, eikä ainakaan kantaa syyllisyyttä, jos nettikamut eivät noudata terveellisiä elämäntapoja.

• ap

Välitän hänestä oikeasti. En nyt varsinaisesti kanna syyllisyyttä, kyllähän jokainen aikuinen ihminen on itse vastuussa itsestään, mutta on se vähän munkin vika, kun olen tänne tullut höpisemään.

• Juoppo(kin)
        ap kirjoitti:

Välitän hänestä oikeasti. En nyt varsinaisesti kanna syyllisyyttä, kyllähän jokainen aikuinen ihminen on itse vastuussa itsestään, mutta on se vähän munkin vika, kun olen tänne tullut höpisemään.

Tietääkö tämä "kaverisi", että käyt täällä? Oletteko puhuneet irl. Jos niin todella, olette harvinaisuuksia.

• ap
        Juoppo(kin) kirjoitti:

Tietääkö tämä "kaverisi", että käyt täällä? Oletteko puhuneet irl. Jos niin todella, olette harvinaisuuksia.

Täähän olis loppunut jo, jos oltais tästä puhuttu, oletan. Mutta on tullut heiteltyä tunnisteita niin paljon kehiin, ettei kyllä ole enää mitään epäselvyyksiä siitä että kumpikin täällä pyörii. Itsekin epäilin ennen kaikkia, jotka väittivät täältä jonkun löytäneensä, nyt alan uskoa että kyllä se on mahdollista.

• Juoppo(kin)
        ap kirjoitti:

Täähän olis loppunut jo, jos oltais tästä puhuttu, oletan. Mutta on tullut heiteltyä tunnisteita niin paljon kehiin, ettei kyllä ole enää mitään epäselvyyksiä siitä että kumpikin täällä pyörii. Itsekin epäilin ennen kaikkia, jotka väittivät täältä jonkun löytäneensä, nyt alan uskoa että kyllä se on mahdollista.

Toivottavasti et ole tehnyt vääriä johtopäätöksiä minun kirjoituksieni suhteen, sillä en ole se ihminen, jota tarkoitat.

• lapsesi, tyhmä

Äiti,tule huomenna käymään

• salli mun nauraa

siinähän "huolestu"

• hellyyttäviä

Tällaiset höpinät nettiin on kiva lukea ,mutta jos olet oikeesti huolissaan toisesta
      sun pitää myös näyttää se hänelle. Kyllä sussa ainesta löytyy ,harjoittele lisää ,kyl se siitä.

• Niinpä,

ehkä on syytä huolestua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      15
      1720
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1702
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      292
      1319
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1086
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      130
      972
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      915
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      905
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      888
    Aihe