Vähän opetusta siitä, miten tyttö voi voittaa pojan kädenväännössä. Niin kuin tällä videolla todetaan, kundit suorastaan rakastavat kädenvääntöä ja varsinkin tyttöjä vastaan. Jotkut pojat kiihottuvat siitä, että voivat näyttää ylivoimansa tyttöä vastaan, toiset taas siitä, että tyttö pystyy voittamaan heidät. Tytön ja pojan välisessä kädenväännössä on aina kyse seksuaalisesta kiihottumisesta. Ainakin poikien mielestä.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=trSpaXRIPwg#!
Pitää muistaa kolme asiaa.
1. Pidä käsivartesi lähellä vartaloa. Jos ojennat kätesi kauas pöydän toiselle puolelle, menetät voimaa väännössä.
2. Ota oikea ote toisen kädestä. Käännä rannettasi niin, että ote kääntyy sinua itseäsi kohti.
3. Älä väännä vain käsivarrellasi vaan koko vartalollasi. Nojaa itseäsi siihen suuntaan mihin väännät.
Tarkemmat kuvaohjeet videolla.
Näin voitat kädenväännössä.
36
10906
Vastaukset
- girlllll
jep, mä oon jo voittanut kolme poikaa meidän luokalta kädenväännössä ;) älkää kysykö missä yhteydessä! :)
- Missä...
yhteydessä?
- niin,..
Missä... kirjoitti:
yhteydessä?
Missä yhteydessä ?
- Öööh
niin,.. kirjoitti:
Missä yhteydessä ?
Mitäs vittua? :D
- potari
No mahtaa olla melkosii kyniksii...
- girlllll
ei, vaan mä kovassa kunnossa >:)
- SKLDSJAKPFöfasfsdg
Sitten kun pääsette yläasteelle niin huomaatte ettei niitä poikia voitetakkaan niin helposti
- potari
No mä vähän luulen että tässä oli nimenomaan kysymys yläaste siimajonneista.
- homooooo....
Kui homoja tactiikoita... -.-
- ohmoooo....
Sui homoja tastiikoita... -.-
- cs
.357 on hyvä apuväline
- ererereererer
Yks tapa on vaa tehä se sillee ku se vaikka jotenkin heilauttaa nopee vartaloaan tai muute herpaantuu nii vaan PÄNG JA OON VOITTAJA!
- HÄHHÄHHÄHHÄÄ
Hehehehe potari on pelkkä homo trolli :DD
- ahaaaa...
toi selitti paljon...
- kovismuijat
Ja muijat saavat ainaki yhtä suuret kikcit kun ne pystyvät voittaa saman kokoluokan jätkän kädenväännössä!!
- voimanainen
Haha seiskaluokan pojat ei pärjää mulle mitenkää :D Vähänkö niitä nolotti ko kukhaan ei voittanu :D
- Hei voimanainen
koklaa ens kerralla silleen et väännät kummallaki kädellä yhtä aikaa eli kahta jätkää vastaan. Toinen jätkä vääntää vasenta kättä ja toinen oikeeta! Vast sitten oot kova jos saat kummanki jätkän käden pöytään.
- vähän faktoja
Ja ootko ite amislainen ja minkä kokonen poikii verrattuna??
- Et sä
mikään nainen oo, heikko pikkupimu vaan joka lesoo palstoilla mut ei oo habaa näyttää.
- Ooh...!
Ois upeeta kokee sun isoina pullistelevien kivikovien hauistes ylivoima...
- Lesbakkoluola
Kauhee lesbakko toi mustahiuksinen videolla...
- Idiootti kirjoitti sen
Vitun idiootti! "aina kyse jostain seksuaalisesta" joo on tosiaan siitä seuraava vaihe onkin sitten paneminen vai?? EI OLE EI!! Ja vitun yleistäjä
- .^¨.
Voitan aika varmasti jokaisen samanikäisen tytön kädenväännössä ellei mikää suuremman luokan bodari ole, siis että pidän käden vaikka suorana.. ja tyttö koukussa, kun tyttö on häviämässä hän ottaa toisen käden avuksi ja pitää koko kropan jäykkänä. Tämän jälkeen alan vääntämään ja yllätys yllätys koko tyttö kääntyy käsiensä mukana, että aika noloa on jos jätkä häviää.
- !!!
Vitn lepakko opettaa!
- Bebbe
No wautsi way. Ei kädenvääntö vaikeaa ole, voitan aika usein siinä=] Ja kyllä tyttö olen.
- Kiitti vinkistä!
!!!
- Alphamale
Teidän kannattaa hyödyntää tämä 7-8 luokan aikana, koska silloin tytöt ovat yleensä fyysisesti kehittyneempiä kuin pojat.
- plooplaaploo
PÖH Jos käyttää tota rannelukkoa niin voittaa vaikka SCHWARZENEGGERIN .. Too OP tuo wristlock
- Joo joo
Ois ollu vähän uskottavampi video jos siinä ois ollu oikeesti treenattu jätkä tota naista vastassa eikä mikään hento ja ujo nainen.
- TunkkiPVK
Eipä oo tullu tyttöä vastaan jolle olisin hävinnyt
- Anonyymi
Niin, odota kunnes tulee ensimmäinen tyttö vastaan...
- krooooooooooooooh
Ompa hevonpaskaa toi kiihottumisjuttu
- Anonyymi
Kädenvääntö on isometrinen, hyvin staattinen laji. Harjoitteet myös ovat erilaisia kuin perus saliharjoittelulla joilla reenataan. Vaikeinta lienee kuitenkin on pitää käsi 'jäädytettynä' ja pitää kyynärvarren ja olkavarren linjasuunta samassa paketissa..Häviö koittaa yleensä kuin tämä edellämainittu, paketti alkaa purkautumaan. Tässä syystä vahvat kyynärvarret ovat tärkeät kuten myös, selkä ja hauis...Esim,jos erittäin isokokoiset vahvat hauikset niin yleensä vahva, ranteen ja kyynärvarren omaava vääntäjä voittaa.. Ei aina, poikkeuksiakin on mutta yleensä näillä kädenväännössä mennään.. Hyviä vääntöhetkiä itse kullekin..😀🤝💪
- Anonyymi
Mun mielestä pitää ainakin näyttää vastuajalle että: EI TUNNU MISSÄ
- Anonyymi
Ei kannata, itse tota harrastin ja pamahti olkavarsi poikki
- Anonyymi
Mä oon ollu mun pikkuveljee vastaan kädenväännössä mutta se aina huijaa käyttämällä molempia käsiä. Ehkä siksi, että ei ole niin voimakkaita ja tarvitsevat toisen käden avuksi :/, mutta olen siis hävinnyt häntä vastaan otteluissa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996