Asiani on tälläinen , että paljonkohan suunnilleen maksaa alle 3000 neliön tontti, järven annalla, tie perille, ei sähköjä, sähkö linja ihan äärellään, senkuin vetäisi vaan sähköt . Tontti viettää rantaanpäin ja on aika muhkurainen. Lähteekö alle 20 tuhannen euron????
Heippa, tontin arvoa kyselen
8
320
Vastaukset
- heippa tontin arvoa
siis piti kirjoittaa, että järven rannalla...
- suunta ratkaisee
juu inarin pohjoispuolella
- tontin arvo
Se on Etelä-savossa....
- 30000 tai enemmän
Jos autolla pääsee perille, niin tuskin lähtee 20 000 eurolla. Tällä hinnalla et saa muita kuin saaritontteja syrjäisistä paikoista.
- rantatontti
Hei. Sitä minäkin ajattelin, kun tuttuni sanoi, et maksaa vähemmän...
arveli 15-17000 tuhatta euroa maksavan. Silloin ajattelin et ei lähde varmaan kahdella kympilläkään..... oikein arveltu
kiitos - Järvirantakaislikko
riippuu kyllä ihan minkä järven rannalla. Täälläpäin on myynnissä esim 25000-45000€ tontteja järveltä, tie perille ja sähköön mahdollisuus.
- tontin arvoa kyselen
Järven rantakaislikko ei oo kyse etelä suomesta, Lahdesta jne.... Etelä- savosta kylläkin ... Joroinen on paikkakunta... .)
- lupalappu otsaan
Tontteja on maailma täynnä, mutta onko siinä tontissa rantarakennusoikeutta? Noin pienen pläntin haltija ei sinne välttämättä saa haettua uusia lupia. Jos rakennuslupa on kaavassa ja koskee nimenomaan rantarakentamista, niin en usko hinnan olevan alle 45 000 euroa suuren veden ääreltä.
Itse en ostaisi minkäänlaista tonttia ilman rakennuslupaa. "Rantasauna" parinsadan metrin päässä rannasta ei ole ihan se kaikkien unelma. Et siis maksa tuollaisessa pienessä tontissa maan arvon mukaan, vaan siitä rakennusluvasta.
Metsäyhtiöt myy välillä halvallakin tontteja, joten katsele sieltäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 876549
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524656- 764367
- 1314101
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?573607Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263098Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82808- 382404
- 2052208
- 462076