Asiani on tälläinen , että paljonkohan suunnilleen maksaa alle 3000 neliön tontti, järven annalla, tie perille, ei sähköjä, sähkö linja ihan äärellään, senkuin vetäisi vaan sähköt . Tontti viettää rantaanpäin ja on aika muhkurainen. Lähteekö alle 20 tuhannen euron????
Heippa, tontin arvoa kyselen
8
302
Vastaukset
- heippa tontin arvoa
siis piti kirjoittaa, että järven rannalla...
- suunta ratkaisee
juu inarin pohjoispuolella
- tontin arvo
Se on Etelä-savossa....
- 30000 tai enemmän
Jos autolla pääsee perille, niin tuskin lähtee 20 000 eurolla. Tällä hinnalla et saa muita kuin saaritontteja syrjäisistä paikoista.
- rantatontti
Hei. Sitä minäkin ajattelin, kun tuttuni sanoi, et maksaa vähemmän...
arveli 15-17000 tuhatta euroa maksavan. Silloin ajattelin et ei lähde varmaan kahdella kympilläkään..... oikein arveltu
kiitos - Järvirantakaislikko
riippuu kyllä ihan minkä järven rannalla. Täälläpäin on myynnissä esim 25000-45000€ tontteja järveltä, tie perille ja sähköön mahdollisuus.
- tontin arvoa kyselen
Järven rantakaislikko ei oo kyse etelä suomesta, Lahdesta jne.... Etelä- savosta kylläkin ... Joroinen on paikkakunta... .)
- lupalappu otsaan
Tontteja on maailma täynnä, mutta onko siinä tontissa rantarakennusoikeutta? Noin pienen pläntin haltija ei sinne välttämättä saa haettua uusia lupia. Jos rakennuslupa on kaavassa ja koskee nimenomaan rantarakentamista, niin en usko hinnan olevan alle 45 000 euroa suuren veden ääreltä.
Itse en ostaisi minkäänlaista tonttia ilman rakennuslupaa. "Rantasauna" parinsadan metrin päässä rannasta ei ole ihan se kaikkien unelma. Et siis maksa tuollaisessa pienessä tontissa maan arvon mukaan, vaan siitä rakennusluvasta.
Metsäyhtiöt myy välillä halvallakin tontteja, joten katsele sieltäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72183Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32703Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637