olisikohan niitä tulossa .?.Onhan toki elämässäni iloa, mutta olisikohan rakkautta näkyvissä ?Sydämessäni on lämpimiä tunteita erästä miestä kohtaan, mutta en millään saa häneen kontaktia.Pitäisikö jo luovuttaa hänestä haaveilu ja jatkaa elämää muistojen myötä.
Ilon pipanoita
1
96
Vastaukset
Hei
laita ne muistot kauniiseen laatikkoon ja rusettinauha ympärille.
sinulla on kauniita herkkiä muistoja ja niiden paikka on siellä turvassa.
älä yritä kontaktia uudelleen keneenkään, jos et saa muutamassa tunnissa vastausta. muista ylpeytesi ja oma arvosi!
näen ympärilläsi vanhanaikaisen lastentarhan, missä on elämää. siellä on vipinää ja uuni kuumana.
minulle se kuvaa kotia ja sen lämpöä. olet koti-ihminen ja arvostat perinteitä.
elämä antaa ja ottaa. kun jokin asia tai ihmissuhde menettää energiansa ja vaipuu hiljaisuuteen, sen on annettava olla. on aika ottaa uusi askel.
mieleeni nousee suurikokoinen silmä, mikä kutisee ja räpyttelee. siitä on vaikea lähteä arvailemaan, mutta ehkä sinä voisit auttaa?
et ole missään nimessä negatiivinen ihminen, etkä luovuttaja tyyppiä. sen saan energiastasi kiinni, että uskot menneisiin ja tuleviin yhtä voimakkaasti. sinä tiedät, että menneet asiat ovat tehneet sinusta sen, mikä sinä nyt olet.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540