Hei! Olen 14-vuotias hieman syrjäytynyt tyttö, joka kokee olevansa biseksuaali. Olen pienestä tytöstä saakka ihastunut sekä tyttöihin, että poikiin. Vasta nyt alan tajuamaan, että mahdollisesti olen biseksuaali. Tässä kohdassa en kuitenkaan tarkoita olevani yksi niistä ns "massabiseksuaaleista", eli tytöistä (ja ehkä pojista), jotka ovat biseksuaaleja, koska "kaveritkin ovat".
Ongelmana on se, että minua ei hyväksytä tällaisena, kuin olen. Minulla ei oikeastaan ole ikinä ollut kauheasti kavereita. Yksi hyvä ystävä on, jota näen ehkä kerran viikossa. Olen kertonut muutamille tyypeille koulussa tästä, kun kysyvät, että olenko hetero, bi vaiko lesbo. Olen sanonut ihan rehellisesti, että olen biseksuaali. Minulle tämä ei ole ongelma, mutta muille nähtävästi on! Olen heti saanut tästä huoran ja seksiaddiktin leiman, joka satuttaa. Haluasin päästä siitä eroon, mutta en voi, koska olen biseksuaali. Ärsyttää, kun kaikki leimaavat seksuaalivähemmistöön kuuluvat seksiaddikteiksi yms.
En ole kuitenkaan ikinä seurustellut. Yleensä, kun tutustun ihmisiin, olen ensimmäiset viisi päivää suosittu, mutta kun ihmiset tutustuvat minuun paremmin, niin kukaan ei enää pidä minusta. En ole narsisti tai mitään sellaista, mutta minulla on pienestä pitäen ollut vaikeaa luoda pysyviä ystävyyssuhteita. Luulen, että tämän takia en pysty myöskään luomaan pysyvää rakkaussuhdetta. Olen ollut aina kiusattu ja suurimpia syitä siihen on epäsosiaalisuus, ulkonäkö, oudot jutut, typeryys ja se, että olen muiden mielestä "huora".
Seksuaalisen suuntautumisen hyväksyminen...
16
161
Vastaukset
- Melina101
Mä tykkään pojista ja myös tytöistä sillai mutta en oo kertonu kellekkään.
- bi
heeii,mulla on ihan sama ongelma..oon 14 v ja voitko alkaa ja sekstataa vebillä? :)
- puolustautukaa
hei. Ihmiset on aina syrjiny erillaisii... Rohkeutta!
- puolustautukaa
- puolustautukaa
- puolustautukaa
oho tuli monta kertaa...
- biguy94
Outoo... Oon nyt 17 vuotias poika ja tulin tavallaa kaapista ja kerroin olevani bi suurin piirtein vuosi sitten. Sen jälkeen tytöt on ihan selvästi ruvennu hakee musta jotain luotettavaa homokaveria. No itseäni ei tää tilanne haittaa kun oon kuitenkin enemmän naisiin päin ja saan tytöiltä kutsuja mm. tyttöjen iltoihin :D
- potari
Mahtaako käsite ”friendzone”, olla tuttu?
- Melina101
bi
puhukko mulle? - minäolenbimyös
Oon 15v poika ja minäkin oon biseksuaali. Mun suuntautuminen on otettu tosi hyvin. Jotkut on kyllä haukkunu ja näin, mutta muuten kaikki on ottanu sen hyvin. Jopa mun kaapista tulon myötä pari muutakin kertoi olevansa biseksuaaleja, mutta kuitenkin vahvasti vastakkaiseen sukupuoleen päin. Mä oon itse enemmän kallellaan poikiin. Sanotaan että naiset kiinnostaa 40% ja pojat 60%
- Melina101
bi
jos puhut mulle niin
oon suo 3.w nuorempi- matti94
11v bi :D:D
- Miksihoomooja
Öö, sori jos oon töykee, mutta mikä vittu on vikana ?? Kertokaa miten voi pitää samasta sukupuolesta, en vain tajua.. Me ollaan täällä että voidaan lisääntyä ja blaab blaab, mutta en vain tajua että miksi on homoja.
HUOM: murrosiässä osa nuorista tuntee tuntemuksia molempiin s-puoliin, mutta haudatkaa homoilut ja odottakaa että aikuistutte niin vastakkainen alkaa kiinnostaa. Samalla teette tulevaisuudestanne paljon helpomman.
Homot on vain niin moraalisesti väärin, se ei vain ole hyvä kuva esim lapsille että on homoja, tai joku salatut elämät missä puolet on lesboja..
Homot vituttaa. Homot naurattaa. Sori en ymmärrä homoja. MIKSI KEPPI RUSKEAAN REIKÄÄN??- Proud to be gay
Jotkut vain viehättyvät eri asioista kuin toiset. Jonkun mielestä jotkin DD-kupin rinnat ovat viehättävät ja taas esim minä en voi kuvitella mitään seksikkäämpää kuin hyvin treenatun mieskropan. Olen myös ollut homoudestani tietoinen jo alakoulu ikäisestä asti, joten pidän homouttani itsestään selvyytenä eikä se tuskin koskaan tule muuttumaan. Ja jos muuttuu niin minä en ole oma itseni.
- pohtijaxx
"HUOM: murrosiässä osa nuorista tuntee tuntemuksia molempiin s-puoliin, mutta haudatkaa homoilut ja odottakaa että aikuistutte niin vastakkainen alkaa kiinnostaa." Itselleni kävi päinvastoin noin 30-vuotiaana. Olen nykyään lesbo.
- Bi forever ♥
Ihmiset hyvät, erityisesti te ''Miten joku voi olla homo?'' -kysyjät. Se keneen tunteet kohdistuvat ei voi valita. Se on sinussa aina. Sama kuin heterous on sinussa aina, niin on homouskin. Synnyt heteroksi tai homoksi, et voi muuttaa sitä, mutta voit peittää sen. Valitettavasti moni ei hyväksy itseään homona/binä/lesbona ja monet taas ovat ylpeitä pienestä -tai suuresta, miten asian katsoo- erilaisuudestaan.
Minä olen biseksuaali ja olen ylpeä siitä. En häpeä itseäni ja olen oma itseni täysin avoimesti enkä peittele suuntautumistani. Tällä hetkellä olen onnellisessa parisuhteessa pojan kanssa. Monet niin heterot sanovat, että poika/tyttörakkaus on pinnallista, eikä pelissä ole todellisia, syviä, tunteita. Se on kyllä väärä väittämä. Olen korviani myöten ja vähän enemmänkin rakastunut. Pidän pojista enemmän, joten rakastun heihin ehkä vähän syvemmin kuin tyttöihin, mutta jos pysyn suhteessa tunteeni ovat täysin aidot.
Ja te jotka olette niin kovaa heteroa; teistä näkyy läpi epätoivo seksuaalisen suuntautumisenne suhteen. Mitä heterompaa olet, sitä enemmän alat vaikuttamaan homolta. Joillakin pojilla/miehillä on pakottava tarve korostaa omaa heterouttaan ja todistaa kaikille ettei varmasti ole homo. Sellaiset pojat/miehet, jotka eivät korosta heterouttaan ovat kyllä täysin heteroita.
Tämä oli vain minun kantani.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303868
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631314Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951245Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671085Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5961- 47881
Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26811En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39811Voi luoja että pelkään
Että kohta sulla on joku toinen kun oot niin hyvännäköinen nainen. Joku rohkempi sut vielä vie 💔30727