Mulla taannoin tippus iPhone kivilattialle ja näyttö on nyt ihan rikki. Kotivakuutus löytyy mutta ongelma on se,että puhelin on yrityksen nimissä. Mitä tehdä? Saako uuden puhelimen vaikka puhelin on yrityksen nimissä? Help me:)!!
Näyttä rikki
11
1165
Vastaukset
- Oma Vastuu
Kotivakutuksessa on vastuuvakuutus, eli olet rikkonut sinulle annetun puhelimen.
Korvaus menee firmalle joka tietysti antaa sulle uuden puhelimen särettäväksi.
Maksat vain omavastuun 200-300 euroa, halvalla uusi puhelin.- tietäjä.
halvalla ei saa uutta.....vaan tehdaskorjatun, eli käytetyn- Näöin Applella
- kääkiiihheeeehhoo
jaa halvallaa 800 mhz sontaa..
- Vakuutus
Yrityksestä josta puhut niin onko se omasi ? Jos on niin joudut itse maksamaan sen oma vastuun
- Macisti huolto
Korjauta puhelimesi Macistillä. http://macisti.fi
- ITCpiellikkö
Kai nyt yritys korvaa,,,
Yleensä, jos on valinnet iPhonet niin tietää että niitä saa uusia syytä sun toisesta vähän väliä!
Vakuutusyhtiöiden painajainen on iPhone helposti hajoova ja kallis.
Siksi yritykset vaihtaakin niitä lumioihin tai android malleihin, koska iphonet tulee julmetun kalliiksi - itapsa.com
Hei!
iPhone huollot edullisesti ja odottaessa osoitteesta:
www.itapsa.com
Terveisin
iTapsa Services Oy- tuittu6
Kaukana edullisesta tuo paikka, käyttävät halpoja kiinankopio-osia ja työn osuus on 90% huoltohinnasta!
- ZippendaleTurtle
Ei kannata minnekään kotivakuutukseen, itsekin harkitsin sitä, mutta kaikki paperihommat ja omavastuut piti käydä läpi.
Itelläni oli tuo iPhone 4 (vaihdoin jokin aika sitten 4s, suosittelen!), siitä meni näyttö rikki kun vahingossa huitasin ruokapöydältä lattialle, aika "herkkä". Pyysin arvion tuolta www.hetihuolto.fi sivuilta. Aika halvalla lopulta korjaantui, olisiko ollut jotain 130 ehkä, en muista tarkkaa hintaa, mutta sain alta viikossa takaisin.
Toimi hyvin, käytin jokin aika, myin ja ostin 4s:n
Kannattaa jättää vakuutukset kyllä väliin, riippuen toki siitä mikä on loppu huollon hinta suhteessa omavastuuseen.- Ei tule heti
Aikas suolanen hinta lasinpalasesta.. kyllä kannattaa hommata se ruma kontoomi päälle, tosin sitten ei tunne mitään, herkyys on poissa, no kestäpää puhelut pitempään...heh heh
- seppä
KUULOSTAA KUSETUKSELTA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402