Näyttä rikki

Mulla taannoin tippus iPhone kivilattialle ja näyttö on nyt ihan rikki. Kotivakuutus löytyy mutta ongelma on se,että puhelin on yrityksen nimissä. Mitä tehdä? Saako uuden puhelimen vaikka puhelin on yrityksen nimissä? Help me:)!!

11

1165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma Vastuu

      Kotivakutuksessa on vastuuvakuutus, eli olet rikkonut sinulle annetun puhelimen.
      Korvaus menee firmalle joka tietysti antaa sulle uuden puhelimen särettäväksi.

      Maksat vain omavastuun 200-300 euroa, halvalla uusi puhelin.

      • tietäjä.

        halvalla ei saa uutta.....vaan tehdaskorjatun, eli käytetyn- Näöin Applella


      • kääkiiihheeeehhoo

        jaa halvallaa 800 mhz sontaa..


    • Vakuutus

      Yrityksestä josta puhut niin onko se omasi ? Jos on niin joudut itse maksamaan sen oma vastuun

    • Macisti huolto
    • ITCpiellikkö

      Kai nyt yritys korvaa,,,
      Yleensä, jos on valinnet iPhonet niin tietää että niitä saa uusia syytä sun toisesta vähän väliä!

      Vakuutusyhtiöiden painajainen on iPhone helposti hajoova ja kallis.

      Siksi yritykset vaihtaakin niitä lumioihin tai android malleihin, koska iphonet tulee julmetun kalliiksi

    • itapsa.com

      Hei!

      iPhone huollot edullisesti ja odottaessa osoitteesta:
      www.itapsa.com


      Terveisin

      iTapsa Services Oy

      • tuittu6

        Kaukana edullisesta tuo paikka, käyttävät halpoja kiinankopio-osia ja työn osuus on 90% huoltohinnasta!


    • ZippendaleTurtle

      Ei kannata minnekään kotivakuutukseen, itsekin harkitsin sitä, mutta kaikki paperihommat ja omavastuut piti käydä läpi.

      Itelläni oli tuo iPhone 4 (vaihdoin jokin aika sitten 4s, suosittelen!), siitä meni näyttö rikki kun vahingossa huitasin ruokapöydältä lattialle, aika "herkkä". Pyysin arvion tuolta www.hetihuolto.fi sivuilta. Aika halvalla lopulta korjaantui, olisiko ollut jotain 130 ehkä, en muista tarkkaa hintaa, mutta sain alta viikossa takaisin.

      Toimi hyvin, käytin jokin aika, myin ja ostin 4s:n

      Kannattaa jättää vakuutukset kyllä väliin, riippuen toki siitä mikä on loppu huollon hinta suhteessa omavastuuseen.

      • Ei tule heti

        Aikas suolanen hinta lasinpalasesta.. kyllä kannattaa hommata se ruma kontoomi päälle, tosin sitten ei tunne mitään, herkyys on poissa, no kestäpää puhelut pitempään...heh heh


    • seppä

      KUULOSTAA KUSETUKSELTA!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe