Heippavaan kaikille vanhemmille! Nyt olis tarjolla lasten hoitajaa täältä Turusta, Olen 24vuotias nainen, paljon lasten kanssa ollut, lapset rakastaa minua ja minä rakastan lapsia, osaan työskennellä lasten kanssa heidän tavallaan silti rajoista kiinni pitäen, pidän rajoista kiinni lempeästi mutta ehdottomasti, puhun lasten kanssa, toki lapsen tasolla, mutta lapselle on selitetettävä (esim.kiellon yhteydessä) että mistä syystä näin ei voi toimia, kuuntelen lasta, ja annan lapselle ehdottoman huomioni, osaan toimia eri ikäisten lasten kanssa, ja myös useiden lasten perheet onnistuvat mainiost. Ota yhteyttä jos kiinnostuit :) aamut, päivät, illat, yöt, viikonloputkin, tai vaikka pidemmätkin ajat kun tutustumme :)
Tarvitsetko Lastenhoitajaa??TURKU +(lähikunnat)
3
112
Vastaukset
- iso kaupunki
Voisitkos kertoa, jos olet noin hyvä kun kerroit, niin miksi et ole jo töissä?
- sari.ta87
Mulla ei ole ammatillista koulutusta alaan, vaikea silloin saada työtä, enkä halua päiväkotiin yms, vaan enemmänkin tuntea ja työskennellä koko perheen kanssa. Halusin vain tätä kautta antaa perheille mahdollisuuden, kun tiedän kuinka vaikeaa perheillä voi olla väsymyksen ajanpuutteen, syitä on monia, ja haluan että perhe voi luottaa minuun yksityishenkilönä, monet jäävät ilman apua vain siksi etteivät luota "viranomaisiin" joskus vanhempi luulee olevansa huono vanhempi vaikka näin ei todellisuudessa ole. Haluan auttaa ja annan myös neuvoja jos tarvitsee.
- huohhaha
huoh mitä selitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281838Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3521565- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111014
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4989Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938