Mitä mieltä olette esim. amerikkalaisten suosimasta tavasta trimmata pommi "teddy bear" tai "fox cut" -tyylillä, eli karva leikataan kauttaaltaan suht lyhyeksi.
Tässä esimerkkinä japanilainen teddy bear -trimmin saanut pommi,
https://twitter.com/#!/keep0109/media/grid
Eihän tuo tietysti näyttelykoiralle käy, mutt ehkä kotikoiralle?
Pomeranian, Teddy bear -trimmaus
2
866
Vastaukset
- svsvsvsvsvsvsvsvsv
Minun pommilla taitaa olla se leikkaus.Trimmi tehtiin
kun pommini joutui leikkaukseen,ajattelin sillä olevan helpompi olla.Pommillani on
todella runsas karvan kasvu.Enpä taida antaa kasvaakaan sen turkkia enään
koska pommi tuntuu olevan tosi tyytyväinen oloonsa,eikä meillä ole mihinkään
näyttelyyn tarkoitus mennä.Pomilla on niin paksu aluskarva,että kyllä se pärjää
talvellakin sillä.Onhan se tietysti vähän erinäköinen ja värinen ,siis vaaleampi.
Tosi suloinen ihana pehmo pallo,asiastahan voi tietysti olla montaa mieltä.
Olen tyytyväinen,mun pommilla on tosiaan tosi paksu pohjavilla,taitaa olla
monella kevyempi joten en osaa sanoa sopiiko kaikille. Koirallani ollu monesti tuo tyyli ja sopinu tosi hyvin sille. Näyttää tosi söpöltä kun karvat alkaa kasvaa vähitellen takaisin nii koira näyttää pennulta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1913649
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502989- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406