Mikä on sinussa parasta. kehukaa itseänne...
Puhutaan sinusta
19
352
Vastaukset
- yksin kuitenkin
Olen hyvä piirtämään, kärsivällinen, rauhallinen, määrätietoinen ja kai ihan hyvännäköinen.
- Olen muita
viisaampi, monissa asioissa ja siksi kaiketi yksin, koska pitäisi olla vähän tyhmä, jotta saisi kavereita ja ystäviä, tässä tyhjäpäiden maailmassa :(
- Kunnollinen mies
Olen kiltti ja kunnollinen. En ymmärrä miksi en kelpaa naisille.
- kjhgfghj
Minulle sattuu hassuja kömmähdyksiä. En keksi muuta.
- Tämmöstä628
Ei minussa mikään ole parasta. Kouluissa olin kyllä kielissä aina luokkani paras.
Hyvää minussa on nykyisin liikunnallisuus, päihteettömyys, savuttomuus, eläinrakkaus, poliittinen sitoutumattomuus ja ateismi. Lapsetonkin olen omasta halustani. Luottotiedot kunnossa, ei rikosrekisteriä. Ei sukupuolitauteja tai muitakaan tarttuvia vaivoja. Huumorintajukin mulla kai on. - urryu6rt
Oon hyvä olemaan paska kaikessa.
- hyi-yäks
Omakehu haisee!!
- fewfs
Sanoisin, että olen aika viehättävä, sekä luonteelta että ulkoisesti. Olen iloinen, ymmärtäväinen, sympaattinen, ystävällinen ja kohtelias. Luova ja liikunnallinen.
Ja kuten seiskaluokalla esittelin itseni luokalle: "Olen viisas, koska tiedän olevani tyhmä" - monessa hyvä
Saa kehua välillä itseäkin, jokaisessa on jotain hyvääkin. Siispä kehun, osaan ommella kauniita ja vaativiakin vaatteita. Olen hyvä leipomaan. Autan mielelläni ja ihan pyytämättä kun näen tarvitsijan. Olen puolisolleni uskollinen. En juo en tupakoi, hoidan terveyttäni ja ulkonäköäni. Pidän kovasti kalastuksesta ja vaeltamisesta, ovat hyvä harrastus.
- Kokisnaama
Olen kielellisesti lahjakas ja hyvä kirjoittamaan. Minua kiinnostaa monenlaiset asiat maailmassa joista olen ottanut selvää, ja täten viisauttakin on tarttunut mukaan. En käytä alkoholia, en toimi rikollisesti vaan kunnioitan ympäristöäni yhtälailla kuin itseänikin.
- latvakonkelo
Tämmöstä olis pitäny kysyä multa 15v. sitten, olisin löytänyt varmaankin paljonkin
mainostettavaa, nyt olen ollut liian kauan yksinäinen. Kaiketi joiltain peruskuvioilta
enimmäkseen ok, huomautettavaakin varmasti löytyy. - sgdfsgsdg
Se on aina mihin vertaa. Ei minussa muuta ihanteiden mukaista taida olla kuin hyvä takapuoli.
- q-o
Minussa on parasta, että olen keksinyt rakkaushormoonin kemiallisen kaavan. Tiede on minun intohimoni ja tutkimus työ elämän suola.
- Obsceno humano
Onko se rakkaushormoni sattumalta testosteroni?
- parasta minussa
on luonne. Välillä rakastan itsekin aivojani, kun nauraa räkätän "aivottomalle" huumorille, parasta on, jos siinä on joku toinen vieressä räkättämässä samalle aivottomuudelle. Olen myös syvällinen, ehkä liiankin tunnepitoinen... Toisaalta järkipuoli leikkaa aika terävästi joissakin asioissa.
Yksin olen ajautunut huonejen kokemusten tähden. Liian monta kertaa puukosta selkään saaneena, mutta mieluummin yksin kuin pahassa seurassa. Kykenen vielä rakastumaan ja rakastamaan.. se on sitä onnea sitten, kun niin tapahtuu, eikä kukaan pysty sitä ottamaan ikinä pois. - nössömies
Olen melko vahva. En ole varakas, mutta elätän itseni työlläni. Olen ystävällinen ja rauhallinen luonne, enkä koskaan vittuile kenellekään, ellei joku vittuile mulle ensin. Enkä yleensä sittenkään vittuile takaisin. Mensan testeissä sain tuloksen, joka on "parempi kuin 91 prosentilla testatun ikäluokkaan kuuluvasta väestöstä". Mulla on kohtalaisen hyvä perse.
Miksi olen silti yksin?- nössömies
Jaahans, täällä on näköjään joku automoderointi päällä. Koitetaan kiertää se: Mulla on kohtalaisen hyvä per-se. Meneeköhän nyt läpi :P
- parahultainen45
Olen hyvä masturboimaan, mulla on ihan ok mielikuvitus, oon hyvä haaveileen kaikenlaista, oon myös ihan mestari syömään ja juomaan kaikenlaista,
- hgmkgch
Olen hyvä piirtämään (oikeestaan vain animea), olen ihan mukavannäköinen, olen hauska ja en nolostele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504