Puhutaan sinusta

täysin nolla

Mikä on sinussa parasta. kehukaa itseänne...

19

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksin kuitenkin

Olen hyvä piirtämään, kärsivällinen, rauhallinen, määrätietoinen ja kai ihan hyvännäköinen.

• Olen muita

viisaampi, monissa asioissa ja siksi kaiketi yksin, koska pitäisi olla vähän tyhmä, jotta saisi kavereita ja ystäviä, tässä tyhjäpäiden maailmassa :(

• Kunnollinen mies

Olen kiltti ja kunnollinen. En ymmärrä miksi en kelpaa naisille.

• kjhgfghj

Minulle sattuu hassuja kömmähdyksiä. En keksi muuta.

• Tämmöstä628

Ei minussa mikään ole parasta. Kouluissa olin kyllä kielissä aina luokkani paras.

Hyvää minussa on nykyisin liikunnallisuus, päihteettömyys, savuttomuus, eläinrakkaus, poliittinen sitoutumattomuus ja ateismi. Lapsetonkin olen omasta halustani. Luottotiedot kunnossa, ei rikosrekisteriä. Ei sukupuolitauteja tai muitakaan tarttuvia vaivoja. Huumorintajukin mulla kai on.

• urryu6rt

Oon hyvä olemaan paska kaikessa.

• hyi-yäks

Omakehu haisee!!

• fewfs

Sanoisin, että olen aika viehättävä, sekä luonteelta että ulkoisesti. Olen iloinen, ymmärtäväinen, sympaattinen, ystävällinen ja kohtelias. Luova ja liikunnallinen.

Ja kuten seiskaluokalla esittelin itseni luokalle: "Olen viisas, koska tiedän olevani tyhmä"

• monessa hyvä

Saa kehua välillä itseäkin, jokaisessa on jotain hyvääkin. Siispä kehun, osaan ommella kauniita ja vaativiakin vaatteita. Olen hyvä leipomaan. Autan mielelläni ja ihan pyytämättä kun näen tarvitsijan. Olen puolisolleni uskollinen. En juo en tupakoi, hoidan terveyttäni ja ulkonäköäni. Pidän kovasti kalastuksesta ja vaeltamisesta, ovat hyvä harrastus.

• Kokisnaama

Olen kielellisesti lahjakas ja hyvä kirjoittamaan. Minua kiinnostaa monenlaiset asiat maailmassa joista olen ottanut selvää, ja täten viisauttakin on tarttunut mukaan. En käytä alkoholia, en toimi rikollisesti vaan kunnioitan ympäristöäni yhtälailla kuin itseänikin.

• latvakonkelo

Tämmöstä olis pitäny kysyä multa 15v. sitten, olisin löytänyt varmaankin paljonkin
      mainostettavaa, nyt olen ollut liian kauan yksinäinen. Kaiketi joiltain peruskuvioilta
      enimmäkseen ok, huomautettavaakin varmasti löytyy.

• sgdfsgsdg

Se on aina mihin vertaa. Ei minussa muuta ihanteiden mukaista taida olla kuin hyvä takapuoli.

• q-o

Minussa on parasta, että olen keksinyt rakkaushormoonin kemiallisen kaavan. Tiede on minun intohimoni ja tutkimus työ elämän suola.

• Obsceno humano

Onko se rakkaushormoni sattumalta testosteroni?

• parasta minussa

on luonne. Välillä rakastan itsekin aivojani, kun nauraa räkätän "aivottomalle" huumorille, parasta on, jos siinä on joku toinen vieressä räkättämässä samalle aivottomuudelle. Olen myös syvällinen, ehkä liiankin tunnepitoinen... Toisaalta järkipuoli leikkaa aika terävästi joissakin asioissa.
      Yksin olen ajautunut huonejen kokemusten tähden. Liian monta kertaa puukosta selkään saaneena, mutta mieluummin yksin kuin pahassa seurassa. Kykenen vielä rakastumaan ja rakastamaan.. se on sitä onnea sitten, kun niin tapahtuu, eikä kukaan pysty sitä ottamaan ikinä pois.

• nössömies

Olen melko vahva. En ole varakas, mutta elätän itseni työlläni. Olen ystävällinen ja rauhallinen luonne, enkä koskaan vittuile kenellekään, ellei joku vittuile mulle ensin. Enkä yleensä sittenkään vittuile takaisin. Mensan testeissä sain tuloksen, joka on "parempi kuin 91 prosentilla testatun ikäluokkaan kuuluvasta väestöstä". Mulla on kohtalaisen hyvä perse.

Miksi olen silti yksin?

• nössömies

Jaahans, täällä on näköjään joku automoderointi päällä. Koitetaan kiertää se: Mulla on kohtalaisen hyvä per-se. Meneeköhän nyt läpi :P

• parahultainen45

Olen hyvä masturboimaan, mulla on ihan ok mielikuvitus, oon hyvä haaveileen kaikenlaista, oon myös ihan mestari syömään ja juomaan kaikenlaista,

• hgmkgch

Olen hyvä piirtämään (oikeestaan vain animea), olen ihan mukavannäköinen, olen hauska ja en nolostele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      172
      13125
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5468
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4860
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3699
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2808
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      123
      1989
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      114
      1734
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      367
      1655
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      110
      1552
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1481
    Aihe