Jos olisin tiennyt että tottelet häntä eli valitset hänet minun sijaan niin en olisi luottanut sinuun. Vaikea luottaa että uskaltaisit tehdä mitään mikä pahoittaisi hänen mielensä eli tottelet häntä. Valitsit hänet etkä minua, se loukkaa syvästi. Se oli sinun valintasi.Sellaisen hyväksyminen saati anteeksiantaminen voi olla erittäin vaikeaa, luottamuksellisen suhteen rakentaminen tuollaisen jälkeen voi olla vaikeaa. Tuo vei pohjan pois kaikelta.
Hänen määräysvallassaan
7
196
Vastaukset
- höhhöh
Sekaannuitko varattuun?
- ei teillä sit ainaka
toi puhepuoli oo kovin hyvin toiminu näemmä jos tommonen tulee ihan puun takaa.
- .
mun näkemyksen mukaan voisit laittaa tunnisteet selvemmmin ettei tulis huteja, jos olet joku tuntemani
- Kimppa kivaa
Kovin tutulta tilanteesi vaikuttaa. Ystävä oli siis tärkeämpi kuin minä. Minulle hän oli kaikki ei kannata puhuakaan enää luottamuksesta.Aikaa kulunut sen verran että halveksuntaa tunnen enää kyseistä ihmistä kohtaan.Oli hänelle ystävä vain yritti vielä selitellä kyllä varmaan tälläiset ystävät kyllä tiedetään
- .
älä sitten luota ja mene eteenpäin. maine tässä tärkeää ollut
- Hyvää kesää kuitenki
. kirjoitti:
älä sitten luota ja mene eteenpäin. maine tässä tärkeää ollut
Kunhan vain kommentoin . Ei siitä tartte vetää hernettä nenäänsä ja jos ei kestä näitä niin parempi olla lukematta . Mitä minuun tulee niin olen kyllä jatkanut matkaani Olen löytänyt elämääni ihmisen jolla samat arvot kuin mulla . Vuoden päivät tässä yhdessä kuljettu . Tästä palstasta tuli vain mulle tapa silloin kun olen itsekseni kotosalla kommentoin joihinkin juttuihin .Muutama päivä viikossa .Ei sun tartte välittää jos jotenkin joku tuntuu tutulta ei se välttämättä ole sinulle minulta . Vai kyttäiletkö jos olis .Lopuksi vain että eteenpäin on kyllä menty mene sinäkin jo olisi aika
- arvot kohdallaan
Horatsu menee vaan tyrkyttämään persettään seuraavalle varatulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3155585- 745119
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484186- 523861
- 433524
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1063187Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv793051- 422207
- 492148
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272098