että tuli ylireagoitua tämä juttu, tai mitä ikinä sitten olen tehnytkään, kannan siitä vastuun. En missään nimessä ole pitänyt häntä itsestään selvyytenä, jos siitä on kyse. Minulla ei ollut mitään oletuksia tai mitään, enkä ole mikään lahkolainen, jonka kanssa on mentävä naimisiin ja tehtävä 10 kersaa, enkä ennenkaikkea ole hullu. Heittäydyin vain tunteeseen ja laitoin kaiken peliin, kun luulin sen olevan ainut mahdollisuus saada yhteys. Se oli aika hullua kylläkin, mutta tavallaan olen ylpeäkin itsestäni, kun kerrankin tein jotain. En ole kuitenkaan sensaatiohakuinen, vaan hyväksyn ihmisen sellaisena, kuin se on, että toiv. se ei luonut paineita. Jos olisi vain voitu puhua, olisi minustakin hieman eri käsitys hänellä... No meni nyt näin ja minkä sille mahtaa, kysymysmerkkejä jäi ilmaan, mutta en ole murehtivaa tyyppiä. Hirvikärpäsille tiedoksi, että kunhan johonkin....
Myönnän täysin
9
529
Vastaukset
- .........
Oletko varma ettei sitten vielä mahda jotain :) Koskaan ei ole liian myöhäístä.
- Niin just
vaan jospa hän on murehtivaa sorttia ja miettii edelleen? Enkä ole hirvikärpänen, muista ötököistä puhumattakaan. Kysymysmerkit voivat jäädä kalvamaan, eikä se ole kovin hyvä juttu kenellekään, henkisesti tai fyysisesti. Jos sun itsekeskeisyys yhtään antaa periksi, niin menet puhumaan edes jotain hänelle. Tai minulle, jos olisin hän.
- Jos hän on
tottunut tietynlaisiin miehiin, niin varmaankin minun toimintani sitten vaikuttaa itsekkäältä. Itse nyt vain pyrin olemaan vilpitön ja säilyttämään mielenrauhani, että jos se sitten on itsekästä, niin katsotaan mitä voin tehdä. Jos yksi keino ei toimi, yritän toista, mutta sotimaan en ala. Kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia, ehkä se olisi hyvä ymmärtää :O mutta eivät pahojakaan.
- kyllä mä ymmärrän :)
Jos hän on kirjoitti:
tottunut tietynlaisiin miehiin, niin varmaankin minun toimintani sitten vaikuttaa itsekkäältä. Itse nyt vain pyrin olemaan vilpitön ja säilyttämään mielenrauhani, että jos se sitten on itsekästä, niin katsotaan mitä voin tehdä. Jos yksi keino ei toimi, yritän toista, mutta sotimaan en ala. Kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia, ehkä se olisi hyvä ymmärtää :O mutta eivät pahojakaan.
No hätä. Olet mainio.
Ei tarvi nolostella tai muutakaan.
- Niin taisin...
haluta syntyä hirvikärpäsenä seuraavassa elämässä...mutta ei ne tintut niinkään, vaan se että hirvikärpänen saattaa vahingossa lentää jonkin äkäsen ukon kädelle, ja noutaja saapuu ja hommat loppu siihen :) muutinkin mieleni, musta tulee kuitenkin ihminen seuraavassakin elämässä...
- milloin tapahtui?
ensimmäinen kerta kun näin "syvälle" vajoan, että täältä alan hämmentää vastauksia. Pakko kait koittaa :)
- -1005-
Ehkäpä hän pitää sinusta entistäkin enemmän, kaikkine inhimillisine piirteinesi :).
Miljoona kertaa täälläkin sanottu, eniten ihmiset katuvat tekemättömyyksiään, eivät tekemisiään. Nolouden voi aina selättää, nimimerkillä kokemusta on ;). - Miten...
jatkuu,hirvikärpäsille kunhan?
- kunhan johonkin
kirjoittelee ajatuksiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010506
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404070Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386