Tiheä Virtsaaminen

nuori nainen

Olen 18vuotias ja minulla on ilmenny tämmöisiä oireita stressin yhteydessa käyn vessassa noin 10-15min välillä kun olen ulkona, se on pitkälti aina pakollinen tarve käydä vessassa, kotona taas pystyn olemaan 2-4h ihan ok jos en ajattele asiaa keskityn johonki asiaan, virtsatessa ei kirvele, vatsa kipua ei ei ole, veristä pissaa ei tule, ei myöskään kutise. Käytän tällä hetkellä e-pillereitä, voiko vaiva johtua niista olen käyttäny niitä vähä yli vuoden ja kerran aikasemmin niitten aikana on ollu tämmöstä. Klamydia testi oli negatiivinen että se ei voi olla syy. Osaisko joku kertoa mikä ihme tämä vessassa ravailu varsinki kun olen ulkona on oikein??

3

2290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,

Yliaktiivinen rakko.

• jännität ja siinä se

Sanot, että sitä esiintyy stressin yhteydessä eikä sitä esiinny kotona.
      Sinun on siis opeteltava rentoutumaan. Sinun pitää myös pidätellä sitä virtsaamista. Lisää aikaa viisi minuuttia kerrallaan. Opettele uudet tavat.

Jos kysymys olisi jostain tulehduksesta, ilmiö esiintyisi myös kotona.

• fdgfdgfd

Voi olla että pillerit kuivattaa sun limakalvoja ja siitä tulee tuo virtsaamisen tarve. Mulla tulee kausittain tuollaista, mitä ilmeisimmin hormoneihin liittyen (olen alle 30 vielä juuri ja juuri, eli liian nuori vaihdevuosiin mutta jostain syystä vaihdevuosityyppistä oiretta esiintyy ajoittain. Pillereitä en käytä).

Lisäksi sitä rakkoa kannattaa treenata. Silloin kun mulla on tuo vaihe että rakko on yliaktiivinen, niin mä juon tarkoituksella suht paljon ja menen vessaan vasta kun tiedän, että rakko on oikeasti täynnä. Jos käy joka tipan liruttelemassa erikseen niin rakko tottuu siihen. Kun antaa rakon täyttyä ja sitten virtsaa sen tyhjäksi niin sen rentouttaa rakkoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen