Tiheä Virtsaaminen

nuori nainen

Olen 18vuotias ja minulla on ilmenny tämmöisiä oireita stressin yhteydessa käyn vessassa noin 10-15min välillä kun olen ulkona, se on pitkälti aina pakollinen tarve käydä vessassa, kotona taas pystyn olemaan 2-4h ihan ok jos en ajattele asiaa keskityn johonki asiaan, virtsatessa ei kirvele, vatsa kipua ei ei ole, veristä pissaa ei tule, ei myöskään kutise. Käytän tällä hetkellä e-pillereitä, voiko vaiva johtua niista olen käyttäny niitä vähä yli vuoden ja kerran aikasemmin niitten aikana on ollu tämmöstä. Klamydia testi oli negatiivinen että se ei voi olla syy. Osaisko joku kertoa mikä ihme tämä vessassa ravailu varsinki kun olen ulkona on oikein??

3

2328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,

Yliaktiivinen rakko.

• jännität ja siinä se

Sanot, että sitä esiintyy stressin yhteydessä eikä sitä esiinny kotona.
      Sinun on siis opeteltava rentoutumaan. Sinun pitää myös pidätellä sitä virtsaamista. Lisää aikaa viisi minuuttia kerrallaan. Opettele uudet tavat.

Jos kysymys olisi jostain tulehduksesta, ilmiö esiintyisi myös kotona.

• fdgfdgfd

Voi olla että pillerit kuivattaa sun limakalvoja ja siitä tulee tuo virtsaamisen tarve. Mulla tulee kausittain tuollaista, mitä ilmeisimmin hormoneihin liittyen (olen alle 30 vielä juuri ja juuri, eli liian nuori vaihdevuosiin mutta jostain syystä vaihdevuosityyppistä oiretta esiintyy ajoittain. Pillereitä en käytä).

Lisäksi sitä rakkoa kannattaa treenata. Silloin kun mulla on tuo vaihe että rakko on yliaktiivinen, niin mä juon tarkoituksella suht paljon ja menen vessaan vasta kun tiedän, että rakko on oikeasti täynnä. Jos käy joka tipan liruttelemassa erikseen niin rakko tottuu siihen. Kun antaa rakon täyttyä ja sitten virtsaa sen tyhjäksi niin sen rentouttaa rakkoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe