eikö olisi jo kulunut tarpeeksi aikaa kaikesta. Haluisin tietää mitä sulle kuuluu? Vai olenko menettänyt mahdollisuuteni jo, silloisen innokkuuteni takia?
Ääh, ihan turhaahan tänne on kirjoittaa, mutta kirjoitin kuitenkin..
Hyvää yötä sinne kauas sinulle! :)
http://www.youtube.com/watch?v=hdzSl4af-aM&feature=endscreen&NR=1
Hei mies,
41
356
Vastaukset
- cloud nr 9
Jos haluaisit yhtään tuolla tavoittaa, laittaisit jotain tunnisteita sentään.
- ap
Voiko täälä todellakin oikeasti tavoittaa ketään?
Mietin kyllä tunnistetta, mutta en tiedä mikä olisi tarpeeksi hyvä, mistä tunnistaisi.. - cloud nr 9
ap kirjoitti:
Voiko täälä todellakin oikeasti tavoittaa ketään?
Mietin kyllä tunnistetta, mutta en tiedä mikä olisi tarpeeksi hyvä, mistä tunnistaisi..voi
- ap
cloud nr 9 kirjoitti:
voi
Olisipa tuo totta.
- Tosimies71
Niin. Jos "Ajis" laittaisi tuon minulle, niin lähtisin heti hänen luo. Rakasteltaisiin aamuun ja heittäisin hänet töihin!:-))
- ap
En ole kukaan "Ajis" ja muutenkiin kuulostat joltakulta toiselta kuin hän. :)
- 'Ajis!
Kulta. Täällä ollaan... Rakastan sinua....
- :))
On kulunut joo.. etkä mahdollisuuttasi menettänyt, etkä voi menettää mitenkään. :) en ehkä ole hän, kuka tietää, mutta yhteyttä sinun kannattaa ottaa kun noin mietit.
- ap
Hän ei kuitenkaan vastaisi. :(
- sivustatönäisee.
ap kirjoitti:
Hän ei kuitenkaan vastaisi. :(
Kyllä hän vastaa,älä luovuta heti.
- ap
sivustatönäisee. kirjoitti:
Kyllä hän vastaa,älä luovuta heti.
Mutta jos olen ollut hänelle jotenkin liian tunkeileva aikasemmin, tai siis ehkä hän silloin koki niin.. en haluaisi tunkeilla hänen elämäänsä, ehkei hän edes pidä minusta.. :s
- mietin...
ap kirjoitti:
Mutta jos olen ollut hänelle jotenkin liian tunkeileva aikasemmin, tai siis ehkä hän silloin koki niin.. en haluaisi tunkeilla hänen elämäänsä, ehkei hän edes pidä minusta.. :s
millai sä olit liian innokas ?
ap kirjoitti:
Tuskinpa. Itse sinuna ottaisin yhteyttä. Saat vastauksen, ei tarvitse enää miettiä. Eikä se ole tunkeilevaa, ei sitten yhtään. Otahan n/m nyt kännykkä esille ja ala laittaa sitä viestiä. :) itse olisin ainakin tyytyväinen jos edes joku minua joskus kaipaisi.
- ap
mietin... kirjoitti:
millai sä olit liian innokas ?
No millainen nyt on ihminen, kun on ihastunut johonkuhun.. muun muassa halusin jutella hänen kanssaan paljon..
- .......,,,,,,,,
ap kirjoitti:
No millainen nyt on ihminen, kun on ihastunut johonkuhun.. muun muassa halusin jutella hänen kanssaan paljon..
sanoit siis asiasi liian suoraan vai? luulisi nyt toisen ymmärtävän jos niin laittaa, eikä siinä ole mitään pahaa. mä ainakin tykkään siitä että mulle kerrotaan suoraan, vaikka se vähän 'hyökkäävää' oliskin. ei sillä oo merkitystä. parempi vain.
- mietin...
ap kirjoitti:
no, mutta eihän se mitään pitäisi haitata, päinvastoin. Tai riippuu tietysti siitä, mistä jutustelee. Milloin viimeksi juttelit hänen kanssaan, kahdenkesken?
- ap
:)) kirjoitti:
Tuskinpa. Itse sinuna ottaisin yhteyttä. Saat vastauksen, ei tarvitse enää miettiä. Eikä se ole tunkeilevaa, ei sitten yhtään. Otahan n/m nyt kännykkä esille ja ala laittaa sitä viestiä. :) itse olisin ainakin tyytyväinen jos edes joku minua joskus kaipaisi.
Aika myöhä olisi laittaa viestiä.. uskaltaisinkohan minä.. Hän voi suuttua, vaikutti joskus välillä vähän äreältä tapaukselta.. tosin en minä hänen äreyttään pelkää.. :)
- minäkin mietin...
mietin... kirjoitti:
no, mutta eihän se mitään pitäisi haitata, päinvastoin. Tai riippuu tietysti siitä, mistä jutustelee. Milloin viimeksi juttelit hänen kanssaan, kahdenkesken?
milloinkas sinä juttelit? ja oletko nainen vai mies? :|
- ap
mietin... kirjoitti:
Siitä on jo todella pitkä aika, kuukaudet menneet jo vuodeksi.. :/ Hän saattaa olla varattukin, en tiedä?
ap kirjoitti:
Aika myöhä olisi laittaa viestiä.. uskaltaisinkohan minä.. Hän voi suuttua, vaikutti joskus välillä vähän äreältä tapaukselta.. tosin en minä hänen äreyttään pelkää.. :)
Laita nyt, älä ole niin kuin muut - uskalla. :) jos sinä edes uskaltaisit. Nämä ihmiset täällä kaipaavat ja kaipaavat, mutta eivät uskalla tehdä asian eteen mitään, eivät uskalla ottaa yhteyttä. Älä ole samanlainen. Ota nyt yhteyttä! ;)) eikä koskaan ole liian myöhä. Hän joko vastaa sinulle nyt tai aamulla. Uskon että pystyt siihen.
- mietin...
mietin... kirjoitti:
mun viestit on aapeelle , mies olen
- minäkin mietin...
ap kirjoitti:
Siitä on jo todella pitkä aika, kuukaudet menneet jo vuodeksi.. :/ Hän saattaa olla varattukin, en tiedä?
aina kannattaa yrittää..
- ap
.......,,,,,,,, kirjoitti:
sanoit siis asiasi liian suoraan vai? luulisi nyt toisen ymmärtävän jos niin laittaa, eikä siinä ole mitään pahaa. mä ainakin tykkään siitä että mulle kerrotaan suoraan, vaikka se vähän 'hyökkäävää' oliskin. ei sillä oo merkitystä. parempi vain.
Olen aika suorapuheinen kyllä, mutta hienotunteinen myös. Samoin tykkään kanssa, että puhutaan suoraan, vaikka sattuisinkin, niin silti se on parempi. Ehkä hän pelästyi minua?
- mietityttää
ap kirjoitti:
Viime vuoden keväällä siis?
- ........,,,,,,,,
ap kirjoitti:
Olen aika suorapuheinen kyllä, mutta hienotunteinen myös. Samoin tykkään kanssa, että puhutaan suoraan, vaikka sattuisinkin, niin silti se on parempi. Ehkä hän pelästyi minua?
tai sitten ei vaan ollut oikea hetki silloin. ota yhteyttä tähän ja katso mitä tapahtuu. kerro myöhemmin mitä hän sanoi, laita vaikka viestiä. älä päästä irti.
- ap
Laita nyt, älä ole niin kuin muut - uskalla. :) jos sinä edes uskaltaisit. Nämä ihmiset täällä kaipaavat ja kaipaavat, mutta eivät uskalla tehdä asian eteen mitään, eivät uskalla ottaa yhteyttä. Älä ole samanlainen. Ota nyt yhteyttä! ;)) eikä koskaan ole liian myöhä. Hän joko vastaa sinulle nyt tai aamulla. Uskon että pystyt siihen.
En tiedä, pelottaa. :( Jos kuitenkin suuttuu ja syyttää kotirauhan rikkomisesta, tosin ei yksi viesti mitään häirintää ole...
ap kirjoitti:
En tiedä, pelottaa. :( Jos kuitenkin suuttuu ja syyttää kotirauhan rikkomisesta, tosin ei yksi viesti mitään häirintää ole...
Ei ole yksi viesti häirintää. Turhaan jäät murehtimaan tänne tätä henkilöä. Et mitään menetä vaikka viestin laitat, saada voit, kaikki saattaa kääntyä hyväksi. Eikä tuolla perusteella voi syyttää kotirauhan rikkomisesta muutenkaan. Ainakin hän saisi tietää tunteistasi. Äläkä turhaan pelkää. Saattaa se tuntua siltä nyt, mutta ei enää sen jälkeen niin paljon. Huomenna ei varmaan ollenkaan. Jos suuttuu niin aika tunteeton täytyy tämän henkilön olla. :) Laita hänelle viestiä, muuten tämä ei lopu ikinä, jäät vaan ikuisiksi ajoiksi miettimään samaa.. Luotan sinuun että uskallat laittaa.
- ap
mietityttää kirjoitti:
Viime vuoden keväällä siis?
On siitä kai pidempi aika, aika kun kuluu niin nopeasti..
- mietityttää
ap kirjoitti:
On siitä kai pidempi aika, aika kun kuluu niin nopeasti..
Ei minun mielestäni :)
- ap
Ei ole yksi viesti häirintää. Turhaan jäät murehtimaan tänne tätä henkilöä. Et mitään menetä vaikka viestin laitat, saada voit, kaikki saattaa kääntyä hyväksi. Eikä tuolla perusteella voi syyttää kotirauhan rikkomisesta muutenkaan. Ainakin hän saisi tietää tunteistasi. Äläkä turhaan pelkää. Saattaa se tuntua siltä nyt, mutta ei enää sen jälkeen niin paljon. Huomenna ei varmaan ollenkaan. Jos suuttuu niin aika tunteeton täytyy tämän henkilön olla. :) Laita hänelle viestiä, muuten tämä ei lopu ikinä, jäät vaan ikuisiksi ajoiksi miettimään samaa.. Luotan sinuun että uskallat laittaa.
Hyvä sä oot spyykkaamaan.. ;D Äääh, en tiedä nyt, lähettäisinkö vaiko en, viestiä hänelle..
- turhaa pelkäät
ap kirjoitti:
Hyvä sä oot spyykkaamaan.. ;D Äääh, en tiedä nyt, lähettäisinkö vaiko en, viestiä hänelle..
Se mies menettää, jos joku menettää
- anna olla.,
ap kirjoitti:
Naisena huomautan että tosi mies kyllä ottaa aina yhteyttä!!
- ap
........,,,,,,,, kirjoitti:
tai sitten ei vaan ollut oikea hetki silloin. ota yhteyttä tähän ja katso mitä tapahtuu. kerro myöhemmin mitä hän sanoi, laita vaikka viestiä. älä päästä irti.
No jos jo vuosi kulunut, niin en minä tuskin pääse ihan huomena enkä tuskin kuukaudenpäästäkään irti tai ehken milloinkaan..
- ap
anna olla., kirjoitti:
Naisena huomautan että tosi mies kyllä ottaa aina yhteyttä!!
En tiedä, hän vaikuttaa ujolta.
- täältä nainen
Naisena sanon mielipiteeni, laita huomenna. Onnea sinulle viestin laittoon,toivottavasti hän vastaa. :)
- ap
Niin huomena ehkä parempi, jos nukkuu jo niin saattaisi herätä.
- etelä-keski-pohjois.
Missäpäin se mies asuu?
- ap
Pohjois pohjanmaalla asuu.
- S
Niin ehkä hän on jo ensi viikolla kanssasi naimisissa :)
Kun ei ole mitään kuulunut niin ei hän sinua rakasta, kuvittelet olevasi hänen prinsessa, vaikka todellisuudessa olet epätoivoinen tyrkky joka roikkuu jossakin miehessä joka ei sinua halua. Jos haluaisi hän asuisi kanssasi.- 20+9
Virheitä on jokainen tehnyt, mutta minusta kaikki ei ole noin yksinkertaista :D
- aaaaaaaaaaaaaaahhhhh
Kelle on kelle ei..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253491Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352554Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191876Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3551527Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?591349