Nolot pojat

matti94

Olen kuullut, että on olemassa sellaisia noloja poikia jotka käyttävät pyjamia. Toki olen myös itse kokeillut moista rättiä, mutta olin silloin todella nuori, nykyään olen tosi mies ja käytän sängyssä vain boksereita tai jos minulla on seuraa olen alasti.

18

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girlllll

      joo, samaa mieltä. on se nolo myös tytöilläkin, mut ei ehkä ihan yhtä nolo kuin pojilla.

      • matti94

        Tiesitkö, että lause alkaa isolla kirjaimella?


      • girlllll
        matti94 kirjoitti:

        Tiesitkö, että lause alkaa isolla kirjaimella?

        tiesitkö että pilkkua ei tarvitse nussia?


      • potari
        girlllll kirjoitti:

        tiesitkö että pilkkua ei tarvitse nussia?

        Mutta tuommoisia liisoja täytyy.


      • girlllll
        potari kirjoitti:

        Mutta tuommoisia liisoja täytyy.

        sä et ainakaan mitään nussinu korkeintaan oravan raiskannut


      • Naurava nakki
        girlllll kirjoitti:

        sä et ainakaan mitään nussinu korkeintaan oravan raiskannut

        Reps näille jutille... :D


    • jormaluuranko

      olen kuullut, että ghettomiska on tällainen nolo poika.

      • matti94

        Älä pilkaa muita ihmisiä!


      • ChaosMaster
        matti94 kirjoitti:

        Älä pilkaa muita ihmisiä!

        olen kuullut että matti94 on tälläinen nolo poika.


    • TtusäHessuoot

      Entä, jos seura onki miespuolista?

    • matti94

      En ota sänkyyni seuraksi miehiä.

    • tyttö95

      Eiköhän kaikki saan nukkua missä kuteissa ite haluaa, ei sillä nyt niin hirveesti oo väliä missä vaatteissa sitä yönsä viettää. Ei tartte ihmisiä alkaa noloksi hakkumaan vaikka käyttäisikin pyjamaa. Ite mahat nolo olla ku tollasiin pikku asioihin puutut. :D:DD:DDD voi viddu mage oigeesti

      • pikkane kappeli

        No minä ainaki nukun teletappi pyjamassa.


      • Raiskattu Orava
        pikkane kappeli kirjoitti:

        No minä ainaki nukun teletappi pyjamassa.

        mutta minä nukunkin se teletappi perseessä


      • Raiskattu Orava
        pikkane kappeli kirjoitti:

        No minä ainaki nukun teletappi pyjamassa.

        mutta minä nukunkin se teletappi perseessä


    • :DDDD

      Päivän naurut. Kiitos :)

    • käytän ja ylpeä siit

      ja mitä noloa on yövaatteissa??? voi hyvää päivää ... kaikki on aina niin hemmetin noloa teiän mielestä. HERÄTKÄÄ

      eikä tuu kylmäkään kuon jonkunlainen t-paita ja ohuet shortsit
      (yö-asu t-paita shortsit, ei semmoset shortsit mitä kesällä käytetää)



      WAKE UP PEOPLE. jes

    • :((((I

      Te puhutte täällä kuin nolous olisi paha asia. Meni itsetunto kiitos teidän. Mikään muu ei minua kuvaa kuin nolo, ja nyt sitten vielä tullaan paljastamaan, että se on huono juttu. Sen lisäksi että olen nolo, niin nyt on vielä sitten ihan olematon itsetuntokin. Masennun, alan ryyppäämään, tuntematon ihminen tulee kertomaan minulle kun vellon oksennuksessani, että kuinka säälittävä olen, häpeän ja masennun lisää, ryyppään, tulee huumeet mukaan, otan itseäni niskasta kiinni, vaihdan päihteet kynään, kirjoitan kirjan kärsimyksistäni, siitä tulee best-seller, ylpistyn, alan katsomaan ihmisiä pitkin nenänvarttani, tajuan oman hirveyteni, masennun, alan ryyppäämään, päätän tappaa itseni hukuttautumalla, kuolen alkoholimyrkytykseen kun olen matkalla hukuttamaan itseäni. Kuolemani on syytänne te julmat ihmiset, ettekö te häpeä kun tapoitte jälleen viattoman!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe