Nolot pojat

matti94

Olen kuullut, että on olemassa sellaisia noloja poikia jotka käyttävät pyjamia. Toki olen myös itse kokeillut moista rättiä, mutta olin silloin todella nuori, nykyään olen tosi mies ja käytän sängyssä vain boksereita tai jos minulla on seuraa olen alasti.

18

695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girlllll

joo, samaa mieltä. on se nolo myös tytöilläkin, mut ei ehkä ihan yhtä nolo kuin pojilla.

• matti94

Tiesitkö, että lause alkaa isolla kirjaimella?

• girlllll
        matti94 kirjoitti:

Tiesitkö, että lause alkaa isolla kirjaimella?

tiesitkö että pilkkua ei tarvitse nussia?

• potari
        girlllll kirjoitti:

tiesitkö että pilkkua ei tarvitse nussia?

Mutta tuommoisia liisoja täytyy.

• girlllll
        potari kirjoitti:

Mutta tuommoisia liisoja täytyy.

sä et ainakaan mitään nussinu korkeintaan oravan raiskannut

• Naurava nakki
        girlllll kirjoitti:

sä et ainakaan mitään nussinu korkeintaan oravan raiskannut

Reps näille jutille... :D

• jormaluuranko

olen kuullut, että ghettomiska on tällainen nolo poika.

• matti94

Älä pilkaa muita ihmisiä!

• ChaosMaster
        matti94 kirjoitti:

Älä pilkaa muita ihmisiä!

olen kuullut että matti94 on tälläinen nolo poika.

• TtusäHessuoot

Entä, jos seura onki miespuolista?

• matti94

En ota sänkyyni seuraksi miehiä.

• tyttö95

Eiköhän kaikki saan nukkua missä kuteissa ite haluaa, ei sillä nyt niin hirveesti oo väliä missä vaatteissa sitä yönsä viettää. Ei tartte ihmisiä alkaa noloksi hakkumaan vaikka käyttäisikin pyjamaa. Ite mahat nolo olla ku tollasiin pikku asioihin puutut. :D:DD:DDD voi viddu mage oigeesti

• pikkane kappeli

No minä ainaki nukun teletappi pyjamassa.

• Raiskattu Orava
        pikkane kappeli kirjoitti:

mutta minä nukunkin se teletappi perseessä

• Raiskattu Orava
        pikkane kappeli kirjoitti:

mutta minä nukunkin se teletappi perseessä

• :DDDD

Päivän naurut. Kiitos :)

• käytän ja ylpeä siit

ja mitä noloa on yövaatteissa??? voi hyvää päivää ... kaikki on aina niin hemmetin noloa teiän mielestä. HERÄTKÄÄ

eikä tuu kylmäkään kuon jonkunlainen t-paita ja ohuet shortsit
      (yö-asu t-paita shortsit, ei semmoset shortsit mitä kesällä käytetää)

WAKE UP PEOPLE. jes

• :((((I

Te puhutte täällä kuin nolous olisi paha asia. Meni itsetunto kiitos teidän. Mikään muu ei minua kuvaa kuin nolo, ja nyt sitten vielä tullaan paljastamaan, että se on huono juttu. Sen lisäksi että olen nolo, niin nyt on vielä sitten ihan olematon itsetuntokin. Masennun, alan ryyppäämään, tuntematon ihminen tulee kertomaan minulle kun vellon oksennuksessani, että kuinka säälittävä olen, häpeän ja masennun lisää, ryyppään, tulee huumeet mukaan, otan itseäni niskasta kiinni, vaihdan päihteet kynään, kirjoitan kirjan kärsimyksistäni, siitä tulee best-seller, ylpistyn, alan katsomaan ihmisiä pitkin nenänvarttani, tajuan oman hirveyteni, masennun, alan ryyppäämään, päätän tappaa itseni hukuttautumalla, kuolen alkoholimyrkytykseen kun olen matkalla hukuttamaan itseäni. Kuolemani on syytänne te julmat ihmiset, ettekö te häpeä kun tapoitte jälleen viattoman!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      56
      5735
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      75
      2902
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      21
      2137
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1925
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      161
      1829
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1818
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1548
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1172
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1171
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      69
      996
    Aihe