Olen kuullut, että on olemassa sellaisia noloja poikia jotka käyttävät pyjamia. Toki olen myös itse kokeillut moista rättiä, mutta olin silloin todella nuori, nykyään olen tosi mies ja käytän sängyssä vain boksereita tai jos minulla on seuraa olen alasti.
Nolot pojat
18
717
Vastaukset
- girlllll
joo, samaa mieltä. on se nolo myös tytöilläkin, mut ei ehkä ihan yhtä nolo kuin pojilla.
- matti94
Tiesitkö, että lause alkaa isolla kirjaimella?
- girlllll
matti94 kirjoitti:
Tiesitkö, että lause alkaa isolla kirjaimella?
tiesitkö että pilkkua ei tarvitse nussia?
- potari
girlllll kirjoitti:
tiesitkö että pilkkua ei tarvitse nussia?
Mutta tuommoisia liisoja täytyy.
- girlllll
potari kirjoitti:
Mutta tuommoisia liisoja täytyy.
sä et ainakaan mitään nussinu korkeintaan oravan raiskannut
- Naurava nakki
girlllll kirjoitti:
sä et ainakaan mitään nussinu korkeintaan oravan raiskannut
Reps näille jutille... :D
- jormaluuranko
olen kuullut, että ghettomiska on tällainen nolo poika.
- matti94
Älä pilkaa muita ihmisiä!
- ChaosMaster
matti94 kirjoitti:
Älä pilkaa muita ihmisiä!
olen kuullut että matti94 on tälläinen nolo poika.
- TtusäHessuoot
Entä, jos seura onki miespuolista?
- matti94
En ota sänkyyni seuraksi miehiä.
- tyttö95
Eiköhän kaikki saan nukkua missä kuteissa ite haluaa, ei sillä nyt niin hirveesti oo väliä missä vaatteissa sitä yönsä viettää. Ei tartte ihmisiä alkaa noloksi hakkumaan vaikka käyttäisikin pyjamaa. Ite mahat nolo olla ku tollasiin pikku asioihin puutut. :D:DD:DDD voi viddu mage oigeesti
- pikkane kappeli
No minä ainaki nukun teletappi pyjamassa.
- Raiskattu Orava
pikkane kappeli kirjoitti:
No minä ainaki nukun teletappi pyjamassa.
mutta minä nukunkin se teletappi perseessä
- Raiskattu Orava
pikkane kappeli kirjoitti:
No minä ainaki nukun teletappi pyjamassa.
mutta minä nukunkin se teletappi perseessä
- :DDDD
Päivän naurut. Kiitos :)
- käytän ja ylpeä siit
ja mitä noloa on yövaatteissa??? voi hyvää päivää ... kaikki on aina niin hemmetin noloa teiän mielestä. HERÄTKÄÄ
eikä tuu kylmäkään kuon jonkunlainen t-paita ja ohuet shortsit
(yö-asu t-paita shortsit, ei semmoset shortsit mitä kesällä käytetää)
WAKE UP PEOPLE. jes - :((((I
Te puhutte täällä kuin nolous olisi paha asia. Meni itsetunto kiitos teidän. Mikään muu ei minua kuvaa kuin nolo, ja nyt sitten vielä tullaan paljastamaan, että se on huono juttu. Sen lisäksi että olen nolo, niin nyt on vielä sitten ihan olematon itsetuntokin. Masennun, alan ryyppäämään, tuntematon ihminen tulee kertomaan minulle kun vellon oksennuksessani, että kuinka säälittävä olen, häpeän ja masennun lisää, ryyppään, tulee huumeet mukaan, otan itseäni niskasta kiinni, vaihdan päihteet kynään, kirjoitan kirjan kärsimyksistäni, siitä tulee best-seller, ylpistyn, alan katsomaan ihmisiä pitkin nenänvarttani, tajuan oman hirveyteni, masennun, alan ryyppäämään, päätän tappaa itseni hukuttautumalla, kuolen alkoholimyrkytykseen kun olen matkalla hukuttamaan itseäni. Kuolemani on syytänne te julmat ihmiset, ettekö te häpeä kun tapoitte jälleen viattoman!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483