Lauttamatka Göteborgista Fredrikshavniin. Paljonko maksaa henkilöautolla, kuinka usein kulkee, kauanko kestää, etukäteen varattava? Kilpailija silloille?
Ruotsista Tanskaan?
5
197
Vastaukset
- Neuvoja.
Vastaus löytyy netistä tai jos taidot eivät riitä, kuten tässä tapauksessa on ilmeistä, kannattaa mennä asioimaan matkatoimistoon.
- Vinkkaaja
Teeppä joskus itse aloite, kun huomaat täällä kysymyksen johon et osaa vastata.
Käy ITSE ensin matkatoimistossa kysymässä asiaa ja tulet sitten kirjoittamaan tänne palstalle matkatoimistostasi saamasi vastauksen, jos vain sinun taitosi riittävät kyseiseen manööveriin.
Yllätä meidät joskus jos mahdollista ja loista tiedoillasi kysyjien arvostelun ja heidän halveeraamisesi sijaan - ....,,,,
Vastaus löytyy netistä tai jos taidot eivät riitä, kuten tässä tapauksessa on ilmeistä, kannattaa mennä asioimaan matkatoimistoon
Taas tuo ajatusten Kymi, Tietäjien Tietäjä nerouksineen, jotka ylittävät jopa Kim Jong Iin saavutukset.
- ++++++
Tarkat aikataulut löytyvät Stena Linen sivuilta, tarjonta vaihtelee kausittain, samoin matkan kesto ja hinnatkin. Muistaakseni lyhimmillään laivamatka kestää noin kolme, neljä tuntia.
Ainakin kesäkaudella paikkavaraus on tehtävä, laivat ovat yleensä täynnä.
Itse olen käyttänyt tuota reittiä juuri suunnassa Göteborg - Fredrikshavn vaihtoehtona sillalle/Helsingborgin lautalle, jo vaihtelun vuoksi.
Tukholmasta Göteborgiin ajaa noin kuudessa tunnissa. - jtn+jtn
http://www.vikingline.fi/reitit/jatkoyhteydet/scandlines.asp
tuossa jotain hintoja ruotsin ja tanskan väliltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750